Jump to content

[FM20] Virtuele realiteit

Recommended Posts

• Replies 584
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het aanpassen van de opstelling én het huren van Danilo Pereira heeft het gewenste effect gehad. En hoe! Pereira voetbalt alsof hij al jaren in de Maasstad speelt en scoort twee maal in zijn tweede we

Geweldige maand weer . Jammer dat lang voor het geld kiest . Doet die dekselse delichris er gewoon om 

Eigenlijk ben ik fan van eenvoudige shirts, dus voor mij nummertje 1!

Awoniyi is momenteel de completere spits, maar met de andere jongen heb je een aardige concurrent om hem scherp te houden. Prima vervanging van Cristo lijkt me, zeker op de korte termijn. 

Voor nieuwe aanvallers is het soms moeilijk om te wennen aan het systeem van de ploeg waar ze belanden. Cristo heeft een aardige erfenis achtergelaten. Gelukkig staan er ook andere spelers op die hun doelpunten maken!

Hc6CKUG.png

AQ7Yd8x.png

---

Ik probeer het natuurlijk wat te normaliseren in deze update, maar blijkbaar is er dit seizoen een bug opgetreden in de Europa League. Vanaf de knock out fase zijn er dus alleen maar heenrondes. Ingame ben ik al wat verder en heb ik gemerkt dat dit in het volgende seizoen niet het geval is, gelukkig! Wel weer vreemd. FM blijft me verbazen..

@Marius@Mordurette@Titan@komodo25@delichris

Na die twee wedstrijden gaat het erg lekker en worden er veel punten gepakt. Ook lekker door in de EL. Het is geen bug hoor. Door het WK zijn er bij elke ronde van de EL 1 wedstrijd. De CL heeft volgens mij wel 2 wedstrijden.

Reden voor de EL is inderdaad al genoemd, al gaat er volgens mij nog wel iets veranderen in de opzet van de EL. Kom ik over een half jaartje in-game wel achter :D Je hebt de boel nu toch goed op de rails gekregen na een wat stroeve start, mooie uitslagen!

Hc6CKUG.png

Hl5aIeh.png

---

@TheRedOne Een heerlijk gevoel die bekerfinale. Eindelijk ook daarin verder gekomen! Bedankt voor je reactie, leuk je weer terug te zien in dit topic!

@Marius@Mordurette@Titan@delichris

Dank voor de tips met betrekking tot de Europa League! Dit wist ik helemaal niet. Ben blij ermee dat te horen, want ik was echt even bang dat er weer een bug was. Daarnaast was ik heel opgelucht dat dit eenmalig leek. Mooi!

@komodo25 Haha, ik kan me je gevoel voorstellen. Ik zal je alvast spoileren. Na dit seizoen neemt Erik ten Hag het van hem over, nadat Groningen, Pastoor heeft ontslagen. Vond ik opvallend toen ik het zag!

Een logische uitschakeling in Europa, jammer genoeg gevolgd door wat puntenverlies in de eigen Eredivisie. Geen idee van de tussenstand maar hopelijk wordt het geen seizoenseinde in mineur.