Jump to content

[FM20] Virtuele realiteit

Recommended Posts

• Replies 584
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het aanpassen van de opstelling én het huren van Danilo Pereira heeft het gewenste effect gehad. En hoe! Pereira voetbalt alsof hij al jaren in de Maasstad speelt en scoort twee maal in zijn tweede we

Geweldige maand weer . Jammer dat lang voor het geld kiest . Doet die dekselse delichris er gewoon om 

Eigenlijk ben ik fan van eenvoudige shirts, dus voor mij nummertje 1!

Hc6CKUG.png

MLL3MVa.png

---

Een hard gelag. Maar 31 miljoen binnenhalen voor deze speler mag ik niet laten liggen. Korte termijn wellicht niet de sterkste zet. Op de lange termijn wel degelijk een gouden greep in mijn ogen!

@Marius@Mordurette@Titan@delichris

@komodo25 Rode Ster wil hem momenteel nog niet laten gaan helaas. Maar ik blijf hem scouten en hoop hem voor volgend jaar vast te leggen!

Dan zou ik eerlijk gezegd liever een paar miljoen minder vangen en hem niet naar een binnenlandse en rechtstreekse concurrent zien vertrekken. Maar het is natuurlijk een fors bedrag om te laten liggen.

Zonde dat je hem aan Ajax hebt verkocht en zeker in de winter. Had je geen tegenbod kunnen doen en om hem pas in de zomer naar Amsterdam te laten gaan. Had je zelf ook extra tijd gehad om een spits te vinden.