Jump to content

[FM20] Virtuele realiteit

Recommended Posts

• Replies 584
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het aanpassen van de opstelling én het huren van Danilo Pereira heeft het gewenste effect gehad. En hoe! Pereira voetbalt alsof hij al jaren in de Maasstad speelt en scoort twee maal in zijn tweede we

Geweldige maand weer . Jammer dat lang voor het geld kiest . Doet die dekselse delichris er gewoon om 

Eigenlijk ben ik fan van eenvoudige shirts, dus voor mij nummertje 1!

Hc6CKUG.png

KOG2GPn.png

- screentjes aankopen -

---

Flink wat geld de afgelopen jaren verdiend en nu in de spelersgroep gestoken. Dat wil niet zeggen dat het kampioenschap al binnen is, verre van. PSV, Ajax en zeker ook Feyenoord hebben nog steeds betere spelers. Ik sluit me aan bij Elsen ;-)

@komodo25@Marius@Mordurette@Titan@Niejo101@delichris

Edited by marcelkeuh
Screentjes toegevoegd

Met Paulista heb je een sterke laatste slag geslagen op de transfermarkt! Je hebt gelijk dat MVV nog altijd niet de beste selectie heeft, maar met goed beleid kom je al een heel eind. Dat laatste, daar is volgens mij wel sprake van.

Heel erg goed begonnen aan het nieuwe seizoen, met vooral héél veel doelpunten. Dat oogt alvast erg beloftevol. Ook de loting voor de CL zat zeker niet tegen. Met Rode Ster en de Portugezen mag je zelfs de ambitie uitspreken om te overwinteren.

Een zeer sterke start van het seizoen, waarvan je vorm hopelijk mee kunt nemen naar de Europa League. Milan is natuurlijk de grote favoriet, maar MVV moet wel in staat zijn om deze groep te overleven!

Hc6CKUG.png

NQUnHUF.png

---

Ik merk dat er hier en daar toch weer wat bugs te vinden zijn, zoals de dubbele confrontatie tegen Rode Ster. Normaal gesproken komen die uiteraard niet zo snel achter elkaar (als in wedstrijd 1 en 2 in de poule). Het is vervelend voor het realistische gehalte (wat ik persoonlijk belangrijk vind) maar niet onoverkomelijk voor de game. Het zij zo. 

@komodo25@Marius@Mordurette@Titan@Niejo101

@delichris Mea Culpa! Bij het maken zat ik in mijn hoofd met 'Red Star Belgrade'  Daar is het misgegaan ;-) Dank voor de tip!

Hier en daar een slippertje, maar de concurrentie moet natuurlijk ook nog het gevoel krijgen dat er wat te winnen is he ;)  Hoe ziet de stand eruit? In de EL is het misschien enigszins logisch dat je van Milan verliest, maar daar achter zie ik je zeker wel tweede worden.

Al met al toch geen verkeerde maand gedraaid. Die zes punten in Europa heb je mooi binnen, wat je kan helpen om te overwinteren. In de competitie hopen dat je spelers nog een tandje bij zetten!