Jump to content

[FM20] Virtuele realiteit

Recommended Posts

• Replies 584
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het aanpassen van de opstelling én het huren van Danilo Pereira heeft het gewenste effect gehad. En hoe! Pereira voetbalt alsof hij al jaren in de Maasstad speelt en scoort twee maal in zijn tweede we

Geweldige maand weer . Jammer dat lang voor het geld kiest . Doet die dekselse delichris er gewoon om 

Eigenlijk ben ik fan van eenvoudige shirts, dus voor mij nummertje 1!

gtVRdIf.png

- voorseizoen - 

In de Nederlandse voetbalwereld is geschokt gereageerd op het verkeersongeluk in Brazilië waarbij Joao Pedro (21) zwaargewond is geraakt.

Pedro, huidig spits van MVV Maastricht, was op vakantie in zijn geboorteland. De speler werd geschept door een passerende auto. Hierbij liep hij ernstige verwondingen op. Hoewel zijn situatie kritiek is, wordt op dit moment niet meer voor zijn leven gevreesd. Welke gevolgen dit ongeluk voor zijn carrière heeft, is op dit moment onbekend. Volgens de lokale autoriteiten is het een wonder dat hij het er levend vanaf heeft gebracht.

Pedro tekende een jaar geleden een contract bij MVV. Hij kwam voor 7,5 miljoen over van Atletico Mineiro, waar hij in twee wedstrijden één keer wist te scoren.  

toelichting

---

@komodo25 @Marius  @delichris @Titan @Mordurette @Niejo101 @Tim' @Fantasy

Tot nu toe heb ik nooit een naam genoemd van de trainer. Verder heb ik de novelle  geschreven in een stijl dat je hem op drie manieren kunt lezen: alsof de manager het geschreven heeft, alsof een supporter het geschreven heeft en alsof een buitenstaander het geschreven heeft.

Door een manager met naam toe te voegen hoop ik in het vervolg de novelle duidelijker van verschillende kanten kan belichten. Bijvoorbeeld interviews met de hoofdtrainer etc. 

gtVRdIf.png

- voorseizoen - 

Waar het nog niet zolang geleden leek alsof de nieuwe manager van MVV Maastricht in een gespreid bedje terecht zou komen, zal er niemand zijn die nú graag in zou willen stappen. Met het verlies van de topscorer en één van de grootste talenten op de Europese velden, lijkt er heel wat werk bij te komen voor de nieuwe manager. Toch heeft dat Denny Landzaat niet weerhouden om de handschoen op te pakken. De manager keert terug op voor hem bekend terrein. Zo stond de wieg van zijn succesvolle voetbalcarrière eveneens in Maastricht. Toen echter nog in het oude stadion De Geusselt. Landzaat heeft vanmorgen een contract tot 2027 getekend. De algemeen directeur zei bij de presentatie het volgende:

‘’Het ongeluk van Joao Pedro heeft ervoor gezorgd dat iedereen bij de club er zwaar doorheen zit. Juist op dit moment is het dan ook extra pijnlijk om direct door te moeten met het ‘gewone leven’. Toch is dat de schaduwzijde in het zakenleven. Wij zijn erg trots dat we vandaag Denny kunnen presenteren als onze nieuwe hoofdcoach voor de lange termijn. Denny heeft als trainer wellicht nog niet de jarenlange ervaring, maar heeft als speler zijn sporen ruimschoots verdiend. Het daarbij behorende netwerk zorgt ervoor dat we er als club alle vertrouwen in hebben dat hij de juiste man is om ons de komende jaren die échte stap te laten maken naar een stabiele topclub. Hij mag zijn borst echter natmaken, want de komende twee maanden zullen er heel veel zaken geregeld moeten worden, waar hij ook zijn stem in heeft. Dit hebben we ook samen vastgelegd. Denny is immers de man die de komende jaren met de selectie en staf dient te werken. Wij zullen spoedig meer nieuws bekend maken over stafmutaties en nieuwe sponsors. Daarbij wil ik afsluiten met Denny het allerbeste te wensen voor hemzelf, ons en het allerbelangrijkste natuurlijk: de club.’’

Zelf was Denny verheugd met deze kans: ‘’Op het moment dat MVV aanklopte bij mij, was ik met diverse clubs in binnen- en buitenland in gesprek. Aanvankelijk had ik mijn zinnen gezet op een avontuur in het buitenland, maar het verhaal van MVV sprak mij aan. De ambitie is torenhoog en tot nu toe hebben zij meer verwezenlijkt dan aanvankelijk verwacht werd van ze. Ik wil graag mijn steentje bijdragen aan de ontwikkeling van deze mooie club. Eens te meer omdat ik nog altijd speciale gevoelens koester bij deze club. Mijn Maastrichts is misschien wat roestig, maar ik krijg tijd genoeg om dit bij te spijkeren.’’  

qlDzyK9.png

---

Een ware rollercoaster momenteel op de burelen. Waar de spits is weggevallen, dienen vele zaken geregeld te worden. Gelukkig is de vacature voor de manager heel vlot ingevuld ;-) 

@komodo25 @Marius  @delichris @Titan @Mordurette @Niejo101 @Tim' @Fantasy

Landzaat heeft/had toch ook een of andere kledingwinkel in Maastricht? In ieder geval een leuke keuze voor de doorstart van je novelle!

Edited by Titan

Op een knappe manier omgegaan met een verschrikkelijk irritante bug in je game. Fijn dat de novelle wel gewoon door loopt! En leuk dat er nu een gezicht aan de manager is gegeven, prima keuze!

gtVRdIf.png

- voorseizoen - 

4PZjXir.png

---

Ik ben blij dat de keuze voor de manager zo goed is gevallen! Bedankt voor de mooie reacties!

@komodo25 @Marius  @delichris @Titan@Mordurette @Niejo101 @Berjan1986 @Tim'

@Titan Dat is nieuw voor me! Leuk weetje! Zou wel eens willen weten welke winkel dat is/was.

Edited by marcelkeuh
Toevoeging opmerking

Excuus wat betreft die winkel; was even in de war met Demy de Zeeuw. Vond die altijd op elkaar lijken qua voetbalstijl, geen idee waarom. In ieder geval: er spreken Europese ambities uit je update!