Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
Vanity11

Vraag football manager 2020

Question

Beste, 

Ik heb een vraag over football manager 2020.

Ik heb deze op bol.com besteld. 

Vandaag is deze binnen gekomen en ook geïnstalleerd, nu staat er dat dit een bètaversie is terwijl ik de gewone besteld heb. 

Krijg ik nu automatisch een update naar de gewone versie?. 

4 answers to this question

Recommended Posts

• 1
1 uur geleden zei Vanity11:

Ja ik heb wel via steam de code ingegeven etc.  Maar vond het raar dat die nu al kwam terwijl de release datum 19 Nov is

Je hebt het spel inclusief beta gekocht. De beta is een soort testfase van de full release waar gebruikers bugs kunnen melden. Je kunt dus gewoon spelen en op 19 november zal deze vanzelf updaten naar de volledige versie. 

De save die je nu start kun je straks ook gewoon doorspelen. De patches die worden gereleased zijn savedgame compatibel dat wil zeggen dat je geen nieuw spel hoeft te starten om met de nieuwste versie te spelen. Bij de full release zal wel de data mogelijk anders kunnen zijn doordat mensen fouten hebben gevonden in de beoordelingen. Sommige spelers zullen dus betere/mindere attributen hebben, iets langer of korter zijn of andere traits hebben, etc.

Edited by Daniell

• 0

Ja, op 19 november komt de volledige versie uit en dan wordt deze omgezet (of je moet 'm even opnieuw downloaden, geen idee). Maar die gewone versie komt er dus aan!

• 0

Ja ik heb wel via steam de code ingegeven etc.  Maar vond het raar dat die nu al kwam terwijl de release datum 19 Nov is