Jump to content
Vilhena

Algemeen discussietopic

Recommended Posts

7 minuten geleden zei tdogg16:

291 punten voor de nummer 1? Holy shietttt. Wel heel netjes hoor. Hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen?

Oprechte interesse, benieuwd naar de opbouw van zijn score.

Dacht dat ik het goed had gedaan met 155 punten :-D

Toch nog iets meer aandacht aan besteden dus. 

Ben ook wel benieuwd maar vermoed dat zij de beker hebben gewonnen, dan had je meteen al 150 punten te pakken. Zeer knap inderdaad! Ik ben in de halve finale uitgeschakeld door PSV. Had ik de beker gewonnen had ik ook 305 punten gepakt.

Ben uiteindelijk 8ste geworden met een spits met 14 doelpunten. Mocht nog play-offs spelen voor Europees voetbal maar in de eerste ronde meteen uitgeschakeld door Utrecht.

11 minuten geleden zei tdogg16:

291 punten voor de nummer 1? Holy shietttt. Wel heel netjes hoor. Hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen?

Oprechte interesse, benieuwd naar de opbouw van zijn score.

Vind het niet gepast om die te delen, dus je zult dit even met hem zelf moeten bespreken :)

Voor mij geld inderdaad het winnen van de beker waardoor de score een flinke sprong maakt. Competitie ging het redelijk maar helaas de meeste bonuspunten niet weten te halen en in de competitie uiteindelijk de laatste rondes teveel punten laten liggen.

Zojuist zei Jeroen.:

Voor mij geld inderdaad het winnen van de beker waardoor de score een flinke sprong maakt. Competitie ging het redelijk maar helaas de meeste bonuspunten niet weten te halen en in de competitie uiteindelijk de laatste rondes teveel punten laten liggen.

De grote clubs vermeden dan? Voor mij was het echt onmogelijk om PSV en Ajax te verslaan. 

Zeer netjes gedaan! (y)

6 minuten geleden zei Daniell:

De grote clubs vermeden dan? Voor mij was het echt onmogelijk om PSV en Ajax te verslaan. 

Zeer netjes gedaan! (y)

Finale Ajax met alle geluk van de wereld verslagen na penalties. En in halve finale op bezoek PSV weten te verslaan ook met het nodige geluk. Vlak voor de bekerfinale ook met 6-0 op de billen gehad bij PSV maar ook 2-0 gewonnen op bezoek in Amsterdam.

Goedemorgen, 

Ja dit had ik niet verwacht. 
Maar wel super. 
Ik verloor meteen in de beker van NEC

in het begin ging het slecht, maar daarna kwam ik in de flow. 

Laatste dag pakte ik de play off plek. 

In de finale verloor ik kansloos met 2 0 van Utrecht, in de return won ik na verlenging met 0 3. 

doelpunten maker was de transfervrije Melvin Platje 

Nogmaals meer geluk dan wijsheid. 

Bedankt voor de organisatie van deze challenges

10 uur geleden zei stef1978:

Hoe is de puntentelling bij de UEFA Europa Conference League?

Die begint toch in 2020?

Ik heb de game meerdere malen gesimuleerd maar volgens mij is het niet mogelijk om daarin te komen, heb het in ieder geval nog niet gezien. Dus denk dat daar geen puntentelling voor nodig is. 

Mocht ik een game ingestuurd krijgen waarin dit wel het geval is, dan zal daar uiteraard een eerlijke puntentelling aan vast hangen.

6 uur geleden zei Vilhena:

Ik heb de game meerdere malen gesimuleerd maar volgens mij is het niet mogelijk om daarin te komen, heb het in ieder geval nog niet gezien. Dus denk dat daar geen puntentelling voor nodig is. 

Mocht ik een game ingestuurd krijgen waarin dit wel het geval is, dan zal daar uiteraard een eerlijke puntentelling aan vast 

Oké duidelijk verhaal

Op 28-12-2019 om 17:50 zei stef1978:

Oké duidelijk verhaal

Om hier nog even op terug te komen: Mocht je je plaatsen voor de Euro Cup II via de competitie dan krijg je gewoon die 25 bonuspunten voor behalen Europees voetbal, via de beker krijg je geen bonuspunten omdat dit bij winst altijd het geval is en dus geen extra prestatie is. Die 25 punten voor bekerwinst staan dan ook gelijk aan de bonuspunten voor Europees voetbal in competitie.

Ben ook maar eens begonnen. Eerste aankoop is een oude bekende: Mika Ääritalo _O_

5 uur geleden zei neva:

Ben ook maar eens begonnen. Eerste aankoop is een oude bekende: Mika Ääritalo _O_

Haha, jij ook al? Bij mij lag hij er direct een maand of 7 uit; niets aan gehad ;e Blijft toch nostalgie om zo'n speler binnen te halen.

Jazeker, net als de andere good-old Joel Perovuo, die het bij mij in een oude game ook fantstisch deed. Beide spelers kunnen nog wel mee op dit niveau, het is wel een beetje behelpen. Na 2 uur spelen had ik precies 17 spelers in mijn selectie.

Benieuwd naar waar het gaat eindigen, voorlopig alleen wat friendlies en de ligabeker (groepsfase) gespeeld (en overleefd).

4 uur geleden zei Titan:

Haha, jij ook al? Bij mij lag hij er direct een maand of 7 uit; niets aan gehad ;e Blijft toch nostalgie om zo'n speler binnen te halen.

9 uur geleden zei neva:

Haha standaard aankoop denk ik. Zijn niet zoveel goede wingers die het eerste seizoen al willen komen. Je hebt ook gewoon een aantal Finnen nodig natuurlijk voor de wedstrijdselecties.

Financieel is het wel echt een drama bij mij. Nu net halverwege het eerste seizoen en ik zie de balans al 1,5 miljoen in het rood staan;c

Gepost (edited)

image.png.453a5d9bc90ed41bd9fbe9781d000c2b.png

Heb ik ook niks aan gehad dus..;e Zonde van die 45K transfersom ;c 

Brak helaas zijn been in speelronde 5.

Edited by neva

Kan ik ergens zien hoeveel keer ik het spel al heb opgeslagen?

Zodat ik kan controleren dat ik niet over de limiet ga..

1 uur geleden zei jenskee:

Kan ik ergens zien hoeveel keer ik het spel al heb opgeslagen?

Zodat ik kan controleren dat ik niet over de limiet ga..

Bij spelstatus

Netjes. Ik heb het voor elkaar gekregen om te degraderen, dus ik denk niet dat ik het nog een keer ga proberen... ;c