Jump to content
MisterX

Wie is de mol? 2020

Wie is de mol?  

10 members have voted

1. 1. Wie is de mol?

• Miljuschka
      0
    • Buddy
    • Leonie
    • Johan
      0
    • Rob
      0
    • Claes
      0
    • Jaike
    • Nathan

Recommended Posts

Nog even en het leukste programma van de Nederlandse TV gaat weer beginnen. Ik ben benieuwd wanneer de kandidaten bekend gemaakt gaan worden. Meestal was het rond deze tijd toch wel een keer bekend? Ik vind het maar laat dit jaar. Of ligt dat aan mij? Overal zijn al wel roddels te lezen over mogelijke deelnemers en over de locatie. 

Edited by Erwin.

19 november 1999 werd de eerste aflevering van Wie is de Mol? uitgezonden, dus ik vermoed dat er dinsdag het een en ander zal gaan gebeuren.

6 uur geleden zei Kelvin:

19 november 1999 werd de eerste aflevering van Wie is de Mol? uitgezonden, dus ik vermoed dat er dinsdag het een en ander zal gaan gebeuren.

Dat ik daar niet aan heb gedacht. Dat zou wel een goede zijn. Mooi moment ook. En dan niet zomaar alles online gooien, maar via een puzzel ofzo. 

Het land is dus China en Claes Iversen en Johan Goossens zijn de eerste kandidaten die bekend gemaakt zijn. Blijkbaar worden er nu steeds kandidaten bekend gemaakt in programma's, omdat ze kistjes hebben verstuurd die dan geopend worden ofzo. Bij deze namen gaat er bij mij geen belletje rinkelen. 

Beide nog nooit van gehoord.

Ook lekker politiek verantwoord om naar een land als China te gaan trouwens lol.

Miljuschka Witzenhausen en Jaike Belfor zijn vandaag blijkbaar ook al bekend gemaakt. De rest zal morgen/overmorgen wel komen dan, verwacht ik. 

Moet een spelprogramma politiek verantwoord handelen? 

31 minuten geleden zei 007mark:

Beide nog nooit van gehoord.

Ook lekker politiek verantwoord om naar een land als China te gaan trouwens lol.

Want? 

25 minuten geleden zei MisterX:

Miljuschka Witzenhausen en Jaike Belfor zijn vandaag blijkbaar ook al bekend gemaakt. De rest zal morgen/overmorgen wel komen dan, verwacht ik. 

Moet een spelprogramma politiek verantwoord handelen? 

Geloof dat er ook redelijk wat (terechte) kritiek is op de trainingskampen van Ajax en PSV in Qatar. Dan zou je ook op zijn minst jezelf moeten afvragen of je af moet reizen naar een dictatuur.

NB: Weet dat de publieke omroep niets te maken heeft met de betaald voetbal organisaties, maar geef enkel een voorbeeld.

8 minuten geleden zei Chiemel:

Want? 

Niet gehoord van de onderdrukking van de Oeigoeren (Islamitische bevolkingsgroep) in werk/concentratiekampen?

Edited by 007mark

25 minuten geleden zei 007mark:

Niet gehoord van de onderdrukking van de Oeigoeren (Islamitische bevolkingsgroep) in werk/concentratiekampen?

Eigenlijk niet. Maar dan zijn er wel meer van zulk soort landen geweest toch? Staat voor mij redelijk los van een spelletje. En was dat überhaupt bekend ruim voor de opnames van WIDM? 

Buddy Vedder zat laatst bij de F1 nabeschouwing (Brazilië geloof ik?) en speelt/speelde? in Goede tijden, slechte tijden.

2 uur geleden zei Nibbors:

Buddy Vedder zat laatst bij de F1 nabeschouwing (Brazilië geloof ik?) en speelt/speelde? in Goede tijden, slechte tijden.

Klopt. Was ook jurylid bij The Masked Singer, won Dance Dance Dance, en deed een keer mee met It Takes 2.

4 minuten geleden zei Erwin.:

Nathan Rutjes doet ook mee _O_

Held! Sowieso kijken.

Reden om niet te kijken zijn die Miljushka en buddy vedder. Tenenkrommende mensen. 

6 minuten geleden zei Lazy:

Held! Sowieso kijken.

Reden om niet te kijken zijn die Miljushka en buddy vedder. Tenenkrommende mensen. 

Hoezo? Omdat ze voor commerciële omroepen werken ofzo? Zijn gewoon prima kandidaten volgens mij. 

42 minuten geleden zei Chiemel:

Hoezo? Omdat ze voor commerciële omroepen werken ofzo? Zijn gewoon prima kandidaten volgens mij. 

Neuh, niets te maken met of ze commercieel zijn of niet. Soms heb je gewoon niets met mensen. Zij behoren voor mij tot die categorie.

36 minuten geleden zei MisterX:

Anita Witzier is nummer 6 die bekend is gemaakt. 

Over vervelende personen gesproken. Zij schijnt vervelend/arrogant te zijn geloof ik. 

Spoiler voor andere kandidaat (en meer):

Spoiler

Leonie ter Braak is ook geleaked geloof ik.

https://www.rtlboulevard.nl/sites/default/files/styles/staand/public/content/images/2019/11/27/Schermafbeelding%202019-11-27%20om%2014.08.54.png?h=763b59a1&itok=fn74OwbG

Edited by Nibbors

Haal dat ff snel weg of zet hem in een spoiler. Ik kwam hem al tegen op twitter, maar die foto verraadt veel meer dan alleen onbekende kandidaten. @Nibbors

Edited by Kelvin