Rogier. Geplaatst 20 september 2020 Share Geplaatst 20 september 2020 (bewerkt) Al m'n punten op de app kwijt, hahaha. Oeps. Was ook meer gebaseerd op hoop dat Horace de mol was, veel leuker dan toneelspeler Ron. Ben me echt aan het ergeren aan die man. Poll ga ik snel updaten. 20 september 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 september 2020 Share Geplaatst 21 september 2020 Poll is geüpdatet. Omdat er wat theorieën rondgaan dat Horace nog terugkomt, heb ik die optie open gelaten voor de Horace-stemmers. Mentions Spoiler @007mark @Christian. @delichris @ElPrincipito @FlyD @himan @MisterX @Pinolero @Rogier. @Tim' @Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 september 2020 Share Geplaatst 21 september 2020 Toch maar geswichted. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 september 2020 Auteur Share Geplaatst 25 september 2020 Als iemand een nieuwe forumeditie zou willen organiseren, dan doe ik graag weer mee als deelnemer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 september 2020 Auteur Share Geplaatst 26 september 2020 Peggy is de mol en de meeste deelnemers hebben haar ook door. Dat is mijn conclusie op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 september 2020 Share Geplaatst 26 september 2020 Maar hoe verklaar je dan dat al meerdere afvallers ook op haar zaten? En Jeroen en Nikki voorlopig niet. Nikki zit op Jeroen en Ron, Jeroen zat op Ellie, waarvan we nu zeker weten dat zij de mol niet is. Vergroot de kans wmb dat Jeroen het is, ondanks dat ik hem niet als mol zie. Tygo blijft overal buiten schot en vind ik zelf dan weer verdacht. Het is natuurlijk heel makkelijk om zijn drukke en hectische zelf voor een tweede keer te spelen. Ron en Nikki kunnen ook nog, maar heel vaak zijn zulke types toch de mol niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 september 2020 Auteur Share Geplaatst 27 september 2020 De verdenkingen die je hoort kloppen niet altijd. Je moet eens bij de laatste edities kijken naar de eerste executie. Je zult zien dat de mol vaak of helemaal niet genoemd wordt of vaak alleen (of als een van de weinige) door de afvaller. Deze keer was het natuurlijk een gelijkspel. Ik verwacht dan ook dat iemand als Jeroen of Nikkie door het oog van de naald zijn gekropen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 september 2020 Share Geplaatst 27 september 2020 Patrick is natuurlijk ook nog een optie. Volgens mij zat geen van de afvallers tot nog toe op hem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 september 2020 Auteur Share Geplaatst 27 september 2020 Die verdient veel te veel geld. Kiezen voor 1500 ipv een zwarte vrijstelling bijvoorbeeld. Als mol ideaal moment om gewoon voor zwarte vrijstelling te kiezen. Niemand die dat raar zou vinden. Ik heb Patrick wel uitgesloten door dit soort dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 september 2020 Share Geplaatst 27 september 2020 Ik geraak steeds meer bang ervan dat Nikkie zomaar de mol kan zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 september 2020 Share Geplaatst 27 september 2020 7 uur geleden zei MisterX: Die verdient veel te veel geld. Kiezen voor 1500 ipv een zwarte vrijstelling bijvoorbeeld. Als mol ideaal moment om gewoon voor zwarte vrijstelling te kiezen. Niemand die dat raar zou vinden. Ik heb Patrick wel uitgesloten door dit soort dingen. True, was dat even vergeten. Als die het is, kan je niemand blamen Polletje ga ik binnenkort weer even updaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 september 2020 Share Geplaatst 28 september 2020 (bewerkt) Polletje en tussenstand (openingspost) is weer geüpdatet. Inhoud verbergen @007mark @Christian. @delichris @Elano @ElPrincipito @Erwin. @FlyD @himan @MisterX @Pinolero @Rogier. @StanleyW @Tim' @Zeus 28 september 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 30 september 2020 Share Geplaatst 30 september 2020 Patrick had wel weer een paar opvallende acties. Snel doorlopen bij dat schilderij waar Ron stond (de goede), waardoor Ellie ook snel door wilde. Ook weer op een belangrijke plek geplaatst tijdens die opdracht met de koffers op het plein... Hij verdient veel geld voor de pot, maar dankzij hem lopen ze ook heel veel mis. Door dat eerste, zit er niemand op hem denk ik. Tygo is daarentegen nog altijd m'n hoofdverdachte, al was hij niet heel opzichtig aan het mollen deze aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 Vond Peggy ook wel wat verdacht. Zo in details verzonken bij proeven als het met name ook om snelheid gaat. Erger me alleen echt dood aan Nicky, vreselijk dat gespeelde en gemaakte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 6 oktober 2020 Nikkie is ook gewoon een kutwijf. Ik ergerde me al aan haar in haar eerste seizoen. Enige miscast in mijn ogen dit seizoen. Seizoen 21 is confirmed. 2 januari 2021 eerste aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 oktober 2020 Share Geplaatst 6 oktober 2020 En ze is ook nog eens lelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 10 oktober 2020 Patrick zat op Peggy en ligt eruit... Peggy niet de mol dus? Dan moet het eigenlijk Nikkie haast wel zijn. Wat een grote misser van de productie, dat je zo'n kutwijf tot mol kiest... Of zou het toch Jeroen of Tygo zijn... Ik ben los... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 oktober 2020 Share Geplaatst 10 oktober 2020 Zat Jeroen op Peggy @MisterX? Van Ron weten we het niet, dus kan van alles zijn. Begin zelf toch echt aan Jeroen te denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 10 oktober 2020 Jeroen zat op Nikkie toch? Maar Ron waarschijnlijk ook. Vorige afleveringen in ieder geval wel. Dat zou zou Nikkie weer minder logisch maken, want Peggy zat op Ron en dat is sowieso fout, maar zit er nog wel in. Jeroen is ook zeker een optie al heb ik eigenlijk geen idee wat hij precies uitgehaald heeft als mollenstreken. Hij is bij mij een beetje onder de radar gebleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 11 oktober 2020 Share Geplaatst 11 oktober 2020 Ik zit nog steeds wel op Tygo, die zou normaal met nog veel meer gekkigheid op tv komen dan nu. Er is ook wel behoorlijk veel geld de pot ingekomen door de 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 oktober 2020 Share Geplaatst 11 oktober 2020 14 uur geleden zei MisterX: Patrick zat op Peggy en ligt eruit... Peggy niet de mol dus? Dan moet het eigenlijk Nikkie haast wel zijn. Wat een grote misser van de productie, dat je zo'n kutwijf tot mol kiest... Of zou het toch Jeroen of Tygo zijn... Ik ben los... Peggy kan natuurlijk nog steeds de mol zijn. Als Patrick gewoon veel vragen verkeerd heeft beantwoord over zijn Mol dan zegt dat dus nog niks. Zit zelf nog redelijk in de Peggy tunnel, maar verdenk zijdelings ook Nikkie nog wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 11 oktober 2020 11 minuten geleden zei Michaelinho*: Peggy kan natuurlijk nog steeds de mol zijn. Als Patrick gewoon veel vragen verkeerd heeft beantwoord over zijn Mol dan zegt dat dus nog niks. Zit zelf nog redelijk in de Peggy tunnel, maar verdenk zijdelings ook Nikkie nog wel. Het moet wel heel gek lopen als Patrick zo weinig weet dat hij wel op de goede mol zat (als enige), maar dat hij de test toch slechter heeft gemaakt dan 2 anderen die niet op Peggy zaten (maar waarschijnlijk beiden op Nikkie). Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Weet dat Patrick heel vaak bij Peggy in het team zat, dus Patrick moet een hoop geweten hebben, zou ik dan zeggen. Een vraag als welke routebeschrijving moest de auto van de mol voorlezen, was voor hem heel makkelijk. Hij was het namelijk zelf in die auto die dat voorlas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 oktober 2020 Share Geplaatst 11 oktober 2020 2 uur geleden zei MisterX: Het moet wel heel gek lopen als Patrick zo weinig weet dat hij wel op de goede mol zat (als enige), maar dat hij de test toch slechter heeft gemaakt dan 2 anderen die niet op Peggy zaten (maar waarschijnlijk beiden op Nikkie). Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Weet dat Patrick heel vaak bij Peggy in het team zat, dus Patrick moet een hoop geweten hebben, zou ik dan zeggen. Een vraag als welke routebeschrijving moest de auto van de mol voorlezen, was voor hem heel makkelijk. Hij was het namelijk zelf in die auto die dat voorlas. Mee eens. Aan de andere kant zou het ook niet voor het eerst zijn dat de programmamakers ons zand in de ogen strooien met wie kandidaten verdenken als mol. Was vorig jaar met Rob ook zo geloof ik. Kans is natuurlijk wel steeds groter dat het Nikkie is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 oktober 2020 Share Geplaatst 11 oktober 2020 Poll is geüpdatet. Spoiler @007mark @Christian. @delichris @ElPrincipito @FlyD @himan @MisterX @Pinolero @Rogier. @Tim' @Zeus Jeroen zat Ron gegarandeerd een beetje aan het mindfucken, die zit niet op Nikkie (of zei hij dat bij het test maken gedeelte?). En van Ron weet je het simpelweg niet. Als die ook op Peggy zat, dan kan zij nog steeds de mol zijn. Ondanks dat ik op Peggy zat, begin ik toch Jeroen steeds meer te verdenken. Die probeert wel echt aan alle kanten te vertragen en was met deze opdracht wel echt doelbewust vertraging op aan het lopen en de anderen niet naar het geld aan het sturen. Hoeveel goede dingen heeft hij nou ook bij andere opdrachten gedaan? Niet zo veel eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 oktober 2020 Share Geplaatst 11 oktober 2020 Tygo nog steeds. Heel misschien Nikki. Andere twee niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten