Rogier. Geplaatst 8 september 2020 Share Geplaatst 8 september 2020 Het bal kan weer worden geopend, heb de stemmen vernieuwd. Wie. Is. De Mol?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 8 september 2020 Share Geplaatst 8 september 2020 Toffe eerste aflevering weer! Blijft een geweldig programma, jammer dat Tina er direct uitging, leuke dame. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 september 2020 Share Geplaatst 8 september 2020 Op 7-9-2020 om 19:52 zei MisterX: Haha, toen ik nog geen eens de bakjes had gezien, wist je al dat zoiets zou gebeuren. Als ik deelnemer was, had ik toch meer rond gekeken. Maar ja, als je in het spel zit, krijg je een blinde vlek. Had mooi geweest als iemand gewoon naast de oud-mol had gaan staan en de kamer in bleef kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 12 september 2020 Share Geplaatst 12 september 2020 Nou gaat weer lekker, mijn mol is er alweer uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 september 2020 Share Geplaatst 13 september 2020 Heerlijke aflevering weer zeg. Eerste opdracht wist je ook gewoon dat zo ging aflopen Daarna nog een mooie laseropdracht waar ik mij enorm heb lopen ergeren aan Ron. Kan mij bijna niet voorstellen dat hij echt zo is, want dan moet er professionele hulp gezocht worden. Is op mijn verdachtenlijstje gestegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 13 september 2020 Share Geplaatst 13 september 2020 (bewerkt) 44 minuten geleden zei 007mark: Heerlijke aflevering weer zeg. Eerste opdracht wist je ook gewoon dat zo ging aflopen Daarna nog een mooie laseropdracht waar ik mij enorm heb lopen ergeren aan Ron. Kan mij bijna niet voorstellen dat hij echt zo is, want dan moet er professionele hulp gezocht worden. Is op mijn verdachtenlijstje gestegen. Ik geloof best wel dat hij echt zo knullig is, net als met Johan Goossens (vreselijk figuur trouwens) toen met onder andere die vazenopdracht afgelopen voorjaar. 13 september 2020 bewerkt door StanleyW Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 september 2020 Share Geplaatst 13 september 2020 Ron is absoluut niet de mol. Met de lasers was gewoon te opzichtig. Wel heerlijk om te zien hoe de andere bijna in hun broek pisten van het lachen. Mijn mol zit er nog steeds in en is ook nog de nummer één op mijn lijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 september 2020 Auteur Share Geplaatst 13 september 2020 1 uur geleden zei StanleyW: Ik geloof best wel dat hij echt zo knullig is, net als met Johan Goossens (vreselijk figuur trouwens) toen met onder andere die vazenopdracht afgelopen voorjaar. Johan was best grappig, vond ik. Maar Ron is Johan in het kwadraat qua klunzigheid. Ik had niets anders verwacht bij Ron om eerlijk te zijn. Probeer maar een programma op te zoeken waarin Ron iets moet doen, dan zie je dezelfde klunzigheid. Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat Nikkie wel eens de mol kan zijn. Dat zou dan wel een rampscenario in mijn ogen zijn. Maar ze komt zo anders over dan de vorige keer. Bij haar heb ik echt het idee alsof ze deze keer zoveel meer voorkennis heeft bij opdrachten... Ik hoop dat ik hiermee dus fout zit en ik hoop eigenlijk dat ze er zo snel mogelijk uit gaat... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 13 september 2020 Share Geplaatst 13 september 2020 Ik ga momenteel voor Tygo, maar sluit ook niet uit dat hij een spelletje speelt. Zichzelf heel verdacht maken, om zo de rest op hem te laten stemmen. Patrick staat ook hoog op m'n lijstje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 september 2020 Share Geplaatst 13 september 2020 (bewerkt) Overigens opvallend dat 1 groep gewoon langs zo'n wisselpunt liep tijdens de eerste opdracht. de vrouwen liepen daar voorop, maar werden daarvoor ook al teruggeroepen door Tygo. Jeroen zei niets, ook de tweede keer niet. Sowieso was die flink aan het vertragen. Haalde wel de kist binnen in de tweede opdracht, maar daar bleek ook mingeld in te zitten. Benieuwd wie dat erin heeft gestopt. Horace? 13 september 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 september 2020 Share Geplaatst 13 september 2020 Goede aflevering wel weer hoor, vind vooral Horace echt hilarisch. Zal later vandaag de poll weer heropenen en even registreren wie op wie zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 14 september 2020 Share Geplaatst 14 september 2020 Het meest opmerkelijke vind ik dat de penningmeester al vooraf is aangesteld én dat hij meer dan ooit cruciale beslissingen moet nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 september 2020 Auteur Share Geplaatst 14 september 2020 Geen idee of het klopt: was hij misschien de enige die penningmeester was toen hij eruit vloog? Wat ik wel raar vind, is dat de groep alleen op die momenten wat tegen sputtert, maar verder het helemaal aan de kaak stelt. Ik had allang een gesprek aan de etenstafel verwacht waarbij ze een nieuwe penningmeester zouden kiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 september 2020 Share Geplaatst 14 september 2020 (bewerkt) Spoiler 007mark: Peggy (1) Christian.: Tygo (1) ElPrincipito: Horace (1) himan: Nadja (1) Rogier.: Horace (1) Zeus: Ellie (1) Tussenstand. Stemmen op deelnemers die er nog in zitten heb ik laten staan. 14 september 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 september 2020 Auteur Share Geplaatst 14 september 2020 21 minuten geleden zei Rogier.: Stemmen op deelnemers die er nog in zitten heb ik laten staan. Volgens mij betekent dit dus wel dat als je eenmaal hebt gestemd, je niet meer kunt wisselen van mol... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 september 2020 Share Geplaatst 14 september 2020 27 minuten geleden zei MisterX: Volgens mij betekent dit dus wel dat als je eenmaal hebt gestemd, je niet meer kunt wisselen van mol... Inderdaad niet zo solide. Moest de hele poll weer verwijderen. Bij dezen geüpdatet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 Mooie aflevering gezien, was weer genieten! Ron is vreselijk irritant en onhandig, Jeroen is een beer van een vent maar kan niks tillen.. Mijn mol zit er nog in, vond ik wel minder verdacht. Enige minpunt is dat ik bij Wie Is De Mol nu redelijk bij een aflevering weet wie eruit gaat! Je moet maar eens opletten, van die persoon krijg je het minst te zien in de laatste 25 minuten van de aflevering, dan weet je al bijna zeker dat die eruit gaat. Heb het vorig seizoen 6 keer goed gehad en nu ook beiden keren op voorhand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 2 uur geleden zei ElPrincipito: Enige minpunt is dat ik bij Wie Is De Mol nu redelijk bij een aflevering weet wie eruit gaat! Je moet maar eens opletten, van die persoon krijg je het minst te zien in de laatste 25 minuten van de aflevering, dan weet je al bijna zeker dat die eruit gaat. Heb het vorig seizoen 6 keer goed gehad en nu ook beiden keren op voorhand. Dan moet je daar dus juist niet op letten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 Aflevering net gezien, zit nu op Horace of Peggy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 september 2020 Auteur Share Geplaatst 19 september 2020 Horace was wel grappig als deelnemer. Helaas geen Nikkie als afvaller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 september 2020 Share Geplaatst 20 september 2020 Enorm leuke aflevering weer, met mooie cliffhanger. Benieuwd naar volgende week. Inderdaad jammer van de afvaller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 september 2020 Auteur Share Geplaatst 20 september 2020 Ik denk dat de mol dit jaar een vrouw is. Bij de meeste mannen voel ik het dit jaar niet. Ik denk niet dat die de mol zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 september 2020 Share Geplaatst 20 september 2020 Toffe aflevering, wordt wel een beetje moe van Ron. Wat een act speelt die joh. Vraag me af wat er gebeurd is bij die luikenoldracht, heeft de Mol er weer 2 dichtgedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 september 2020 Share Geplaatst 20 september 2020 7 minuten geleden zei Vitesse88: Toffe aflevering, wordt wel een beetje moe van Ron. Wat een act speelt die joh. Vraag me af wat er gebeurd is bij die luikenoldracht, heeft de Mol er weer 2 dichtgedaan. Over Ron heb je gelijk. Hij speelt het teveel. Ik zag wel steeds dat er luiken weer dicht gingen, maar dat kwam meer door de wind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 september 2020 Share Geplaatst 20 september 2020 Zou het kunnen dat Tycho de rol van zijn leven acteert? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten