FlyD Geplaatst 27 april 2020 Share Geplaatst 27 april 2020 Ja! Spoiler Sinds die opdracht bij de bruiloft had ik Alina hoog op mijn verdachtenlijst staan, maar ik moet ook toegeven dat ik de laatste afleveringen regelmatig twijfelde. Ben benieuwd naar volgende week om alle mollenacties te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 april 2020 Share Geplaatst 27 april 2020 Spoiler Ja wat een heerlijke ontknoping zeg. Zoals gewoonlijk zat ik er weer naast Wel de hele tijd Alina als goede tweede genoemd, maar nooit echt serieus gezien als hoofdverdachte. Echt heel strak gespeeld. Ben ook echt benieuwd naar de streken die zijn uitgehaald. Ik ga echt lachen als ze bijvoorbeeld in die supermarkt Christian gewoon d'r bij heeft genaaid. Ben ook wel benieuwd wie uiteindelijk het rode scherm had op dat eiland, denk zelf nog steeds Bart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 27 april 2020 Share Geplaatst 27 april 2020 Spoiler Ben zo blij dat ik het voor de eerste keer in jaren goed had Sinds 3 afleveringen wist ik bijna zeker dat het Alina was. Niet door haar gedrag, maar eerder door hoe vooral Bart tegenover Alina reageerde. Bart zorgde er bijvoorbeeld vaak voor dat hij een opdracht samen met Alina kon doen. Vorige week vroeg Jolien (in die doos) ook niet aan Alina of ze een rood scherm had gekregen. Omdat ze wist dat ze een groen scherm had als mol. Volgens mij was het trouwens Christian die een rood scherm kreeg. Maar niet zeker van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 27 april 2020 Share Geplaatst 27 april 2020 Spoiler Ik denk dat Bart het rode scherm had, dat was voor mij een van de redenen dat ik bleef twijfelen over de mol. Bij die supermarktopdracht heb ik me wel vragen gesteld. Zou het niet kunnen dat ze, eventueel na de 'echte' opdracht Christian bewust hebben laten pakken om het stelen niet te 'promoten'? Geen idee of ze zoiets doen, maar het is toch eens door mijn gedachten gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 Spoiler Toffe finale! Al met al een heerlijk seizoen in mijn ogen, jammer dat het weer voorbij is! Ik had Alina niet zien aankomen, ik zat al die tijd op Bart en op het einde hinkte mijn gedachten nog even richting Jolien. Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering, leuk om dan alle streken te zien. Ook benieuwd wie het rode scherm had, ik dacht ook Christian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 (bewerkt) Mag ik trouwens zeggen dat ik Bart de leukste kandidaat in jaren vind? Wat heeft die man het spel heerlijk gespeeld zeg. Met z'n Vlaanderen Vakantieland en Artispunten 28 april 2020 bewerkt door Christian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 Ik vind dat de Belgische Wie Is De Mol sowieso altijd erg leuke kandidaten heeft! Gaan ook vaak even wat drinken of uit, leuke deelnemers! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 Spoiler Ik zat ook compleet mis, had Alina het laagst van de 3 finalisten staan als mol Ben benieuwd naar volgende week Eens over Bart, vond hem ook het tofst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 Bart was inderdaad een leuke kandidaat. Christian trouwens ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 april 2020 Share Geplaatst 29 april 2020 Tip trouwens voor de verslaafde Nederlanders (en Belgen) onder ons, ook seizoen 4 t/m 7 kun je gewoon terugkijken via vier.be. Dus mocht je benieuwd zijn naar de seizoenen in Argentinië, Zuid-Afrika, Mexico of Vietnam dan kun je voorlopig nog even vooruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 29 april 2020 Share Geplaatst 29 april 2020 13 minuten geleden zei Christian.: Tip trouwens voor de verslaafde Nederlanders (en Belgen) onder ons, ook seizoen 4 t/m 7 kun je gewoon terugkijken via vier.be. Dus mocht je benieuwd zijn naar de seizoenen in Argentinië, Zuid-Afrika, Mexico of Vietnam dan kun je voorlopig nog even vooruit. Aaah top! Dat ga ik nog wel doen denk ik, Mexico en Vietnam heb ik al wel gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 4 mei 2020 Share Geplaatst 4 mei 2020 (bewerkt) Leuke laatste aflevering met enkele mooie mollenacties. Toch had ik graag meer gezien, want van heel veel opdrachten hebben ze niks meer verteld. De persoon met het rode scherm had ik dus juist ingeschat. Ben nu al benieuwd naar het volgende seizoen. Helaas was de inschrijving heel snel volzet dit jaar waardoor ik me niet meer kon opgeven. 4 mei 2020 bewerkt door FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 4 mei 2020 Share Geplaatst 4 mei 2020 3 uur geleden zei FlyD: Leuke laatste aflevering met enkele mooie mollenacties. Toch had ik graag meer gezien, want van heel veel opdrachten hebben ze niks meer verteld. De persoon met het rode scherm had ik dus juist ingeschat. Ben nu al benieuwd naar het volgende seizoen. Helaas was de inschrijving heel snel volzet dit jaar waardoor ik me niet meer kon opgeven. Yes ik ook, tenminste nog één theorie van mij die wel klopt Leuke laatste aflevering trouwens. Ben het wel met je eens dat ze meer molacties hadden kunnen laten zien. Heerlijk trouwens hoe stellig Bart en Christian op elkaar zaten. Bart bevestigt voor mij nog even de ultieme molkandidaat te zijn door Jolien bijna zover te krijgen om op Christian te stemmen. Denk dat ik dit van alle WIDM/De Mol seizoenen het leukste vond, samen met Portugal uit Nederland (seizoen 3). Toffe kandidaten, leuke opdrachten en af en toe heerlijke plottwists. Nu helaas weer een jaartje wachten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 4 mei 2020 Share Geplaatst 4 mei 2020 Heel gek dat Christian er zo lang in gezeten heeft Was gisteren wel wat teleurgesteld in de molacties, maar heeft niet zo veel moeten doen blijkbaar. De laagste pot ooit, is dan ook eerder aan Bart te danken dan aan Alina. Desondanks echt een leuk seizoen, met mooie kandidaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 4 mei 2020 Share Geplaatst 4 mei 2020 5 minuten geleden zei Michiel RAFC: Heel gek dat Christian er zo lang in gezeten heeft Was gisteren wel wat teleurgesteld in de molacties, maar heeft niet zo veel moeten doen blijkbaar. De laagste pot ooit, is dan ook eerder aan Bart te danken dan aan Alina. Desondanks echt een leuk seizoen, met mooie kandidaten. Heeft er vooral mee te maken heeft dat, op Jolien na, niemand Alina verdacht en dat Bart volgens mij meerdere keren bij Alina in de groep heeft gezeten. Denk overigens wel dat er meer molacties zijn geweest, maar dat ze die gewoon niet hebben laten zien in de laatste aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 mei 2020 Share Geplaatst 6 mei 2020 Gisteren een stuk gezien, iets over de helft in slaap gevallen, dus weet nog niet wie het rode scherm heeft gehad. Ik denk Bart? De mol-acties vond ik wel wat tegenvallen, vond er geen noemenswaardige dingen tussen zitten naast de stolpen met Jolien. Wellicht inderdaad even niet in het totaal gebracht en waren het er meer. Leuke kandidaten, vanavond nog even aflevering afkijken en dan wachten op de rest.. Hoe waren de afgelopen seizoenen? Je kan er 5 terugkijken meen ik? Heb Vietnam en Mexico al wel gezien. rest ook de moeite waard? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 6 mei 2020 Share Geplaatst 6 mei 2020 3 uur geleden zei ElPrincipito: Gisteren een stuk gezien, iets over de helft in slaap gevallen, dus weet nog niet wie het rode scherm heeft gehad. Ik denk Bart? De mol-acties vond ik wel wat tegenvallen, vond er geen noemenswaardige dingen tussen zitten naast de stolpen met Jolien. Wellicht inderdaad even niet in het totaal gebracht en waren het er meer. Leuke kandidaten, vanavond nog even aflevering afkijken en dan wachten op de rest.. Hoe waren de afgelopen seizoenen? Je kan er 5 terugkijken meen ik? Heb Vietnam en Mexico al wel gezien. rest ook de moeite waard? Geen zin meer om het restant terug te kijken? Heb de naam van de afvaller even in de spoiler gezet, mocht je hem niet meer gaan terugkijken. Wat betreft de vorige seizoenen; Seizoen 4 (Argentinië) vond ik persoonlijk wat minder. Kwam vooral omdat ik over het algemeen de groep niet zo leuk vond, enkele uitzonderingen daargelaten. Seizoen 5 (Zuid-Afrika) was wel gewoon tof, leuke groep, een aantal mooie twists en wat mij betreft de beste WIDM opdracht ooit Rode scherm spoilerrrrrrrrr Spoiler Bart kreeg hem inderdaad ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 mei 2020 Share Geplaatst 6 mei 2020 3 minuten geleden zei Christian.: Geen zin meer om het restant terug te kijken? Heb de naam van de afvaller even in de spoiler gezet, mocht je hem niet meer gaan terugkijken. Wat betreft de vorige seizoenen; Seizoen 4 (Argentinië) vond ik persoonlijk wat minder. Kwam vooral omdat ik over het algemeen de groep niet zo leuk vond, enkele uitzonderingen daargelaten. Seizoen 5 (Zuid-Afrika) was wel gewoon tof, leuke groep, een aantal mooie twists en wat mij betreft de beste WIDM opdracht ooit Rode scherm spoilerrrrrrrrr Toon verborgen inhoud Bart kreeg hem inderdaad ja Thanks! Dan ga ik die andere ook nog even terugkijken, blijft een geweldig programma. Ook leuk om eens met je vrienden te spelen lijkt me, al is het maar zo'n opdracht voor een dag.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2020 Is er al meer bekend over het extra Nederlandse seizoen in het najaar? Deelnemers ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 20 juli 2020 5 september begint blijkbaar de nieuwe serie! Waarschijnlijk in Italië / San Marino. Het lijkt een allstars seizoen te worden. Enige die echt al uit gelekt is, is Nicky. Kutwijf. Hopelijk krijgt ze als eerste een rood scherm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 september 2020 Auteur Share Geplaatst 5 september 2020 Leuke nieuwe groep. Vooral leuke spelers van vorige seizoenen. Een paar van de dames kan ik niet heel goed herinneren, maar dat is in ieder geval geen negatieve ervaring. Maar Nicky?! Wie is verantwoordelijk voor haar tweede optreden? Die is te dom om mee te kunnen doen. Ik hoop dus niet dat zij de mol is, want dat zou het hele seizoen verpesten. Een seizoen als dit verdiend gewoon een goede mol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 4 uur geleden zei MisterX: Leuke nieuwe groep. Vooral leuke spelers van vorige seizoenen. Een paar van de dames kan ik niet heel goed herinneren, maar dat is in ieder geval geen negatieve ervaring. Maar Nicky?! Wie is verantwoordelijk voor haar tweede optreden? Die is te dom om mee te kunnen doen. Ik hoop dus niet dat zij de mol is, want dat zou het hele seizoen verpesten. Een seizoen als dit verdiend gewoon een goede mol. Nu hoop ik dat ze wint om je te trollen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 Vind ook iedereen leuk, behalve Nikkie. Lag er ook zo dik bovenop trouwens dat de mol die vrijstelling weg zou halen he Wel mooi met die oud-mollen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 september 2020 Auteur Share Geplaatst 7 september 2020 Haha, toen ik nog geen eens de bakjes had gezien, wist je al dat zoiets zou gebeuren. Als ik deelnemer was, had ik toch meer rond gekeken. Maar ja, als je in het spel zit, krijg je een blinde vlek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 Op 5-9-2020 om 23:46 zei MisterX: Leuke nieuwe groep. Vooral leuke spelers van vorige seizoenen. Een paar van de dames kan ik niet heel goed herinneren, maar dat is in ieder geval geen negatieve ervaring. Maar Nicky?! Wie is verantwoordelijk voor haar tweede optreden? Die is te dom om mee te kunnen doen. Ik hoop dus niet dat zij de mol is, want dat zou het hele seizoen verpesten. Een seizoen als dit verdiend gewoon een goede mol. Toch was zij een van de drie kandidaten die uiteindelijk zo slim was om te bedenken dat die vrijstelling in het laatste bakje te mooi om waar te zijn was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten