Elano Geplaatst 30 maart 2020 Share Geplaatst 30 maart 2020 Ben ook begonnen met de Belgische versie en ben echt positief verrast! Programma steekt goed in elkaar, beter dan hier in Nederland als ik eerlijk ben.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 31 maart 2020 Share Geplaatst 31 maart 2020 22 uur geleden zei Erwin.: Ik heb nog niet echt 1 mol, maar Salim en Laure vind ik wel het verdachtst tot nu toe. Ik heb even niet helder welk moment je bedoelt, ik heb niet op de grond gelegen Zullen we btw afspreken om dingen over de laatste aflevering in ieder geval 1 week in spoilers te zeggen? Aangezien de meeste volgens mij niet live (kunnen) kijken. Dat Christian denkt dat de Taurus achter hem staat en gepanikeerd begint te rennen en valt, terwijl de vraag enkel was: Zie jij de Taurus. Ik had het niet meer! Aflevering 4 is ook erg leuk, was weer smullen! Ikzelf verdenk: Christian en Bart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 maart 2020 Share Geplaatst 31 maart 2020 Oh dat ja haha. Ja Christian vind ik ook nog wel verdacht, Bart dan eigenlijk weer niet zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 31 maart 2020 Share Geplaatst 31 maart 2020 Bart vind ik zo opvallend dat ik bijna niet kan geloven dat hij de mol is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 maart 2020 Share Geplaatst 31 maart 2020 Bart moest in afl 2(?) in zijn eentje roeiend naar dat eiland. Een mol moet zichzelf niet in die positie krijgen, bovendien deed hij dat uitstekend ook met het ophalen van de andere kandidaten. In afl3 is hij ook de enige die voor geld zorgt in de opdracht met de Minotaurus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 31 maart 2020 Share Geplaatst 31 maart 2020 (bewerkt) Ja, maar hij maakt ook de nodige slagen op.. Dat roeien was indrukwekkend, maar heeft ook al meermaals voor geld uit de pot gezorgd. Mijn aanname gaat met name om aflevering 4, denk niet dat je dit al hebt gezien. 31 maart 2020 bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 maart 2020 Share Geplaatst 31 maart 2020 Nope Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 6 april 2020 Share Geplaatst 6 april 2020 Ik was vrij verrast door de afvaller deze week, was op dit moment mijn hoofdverdachte. Heb van de overgebleven kandidaten nu niet echt een uitgesproken verdachte. Alleen Bart verdenk ik totaal niet omdat die alles veel te obvious doet. Kan natuurlijk ook een tactiek zijn, maar lijkt niet echt logisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 april 2020 Share Geplaatst 7 april 2020 14 uur geleden zei Christian.: Ik was vrij verrast door de afvaller deze week, was op dit moment mijn hoofdverdachte. Heb van de overgebleven kandidaten nu niet echt een uitgesproken verdachte. Alleen Bart verdenk ik totaal niet omdat die alles veel te obvious doet. Kan natuurlijk ook een tactiek zijn, maar lijkt niet echt logisch. Ja was bij mij ook. Bart heeft ook een aantal keer juist best wat geld in de pot gebracht dus die had ik eigenlijk al afgeschreven maar hij blijft toch ook rare dingen doen.. Spoiler Dorien is nu mijn hoofdverdachte iig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 april 2020 Share Geplaatst 7 april 2020 2 uur geleden zei Erwin.: Ja was bij mij ook. Bart heeft ook een aantal keer juist best wat geld in de pot gebracht dus die had ik eigenlijk al afgeschreven maar hij blijft toch ook rare dingen doen.. Toon verborgen inhoud Dorien is nu mijn hoofdverdachte iig Toffe nieuwe aflevering met een leuke twist! Heb er weer van genoten, wel is het aantal verdachten in mijn ogen gestegen, maken rare sprongen. Spoiler Mijn verdachte blijven Bart & Christian, al vond ik Jolien ook wel erg verdacht laatste aflevering. Balen dat Salim eruit moest, zeker omdat hij eerst groen had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 april 2020 Share Geplaatst 7 april 2020 3 uur geleden zei Erwin.: Ja was bij mij ook. Bart heeft ook een aantal keer juist best wat geld in de pot gebracht dus die had ik eigenlijk al afgeschreven maar hij blijft toch ook rare dingen doen.. Toon verborgen inhoud Dorien is nu mijn hoofdverdachte iig Spoiler Ik geloof niet dat je als mol direct in het begin meer dan 10.000 euro gaat bieden voor een vrijstelling. Je weet toch wel dat één van de kandidaten behoorlijk ver zal gaan met bieden. Denk overigens ook dat Bart het rode scherm had. Probeerde de aandacht totaal van zich af te houden en zodra ze het eens waren over een naam had hij binnen no-time die pijlen omgegooid. Jolien verdenk ik eigenlijk ook niet, die reageert me allemaal net wat te fel op dingen. Geloof niet dat je dat zo gaat spelen als mol. Kan natuurlijk ook wel een tactiek zijn. Vooralsnog neig ik naar Christian als mijn nieuwe hoofdverdachte. Lijkt wel fanatiek maar doet behoorlijk veel mislukken en zit ook bij best wel wat opdrachten in een key-rol om vervolgens de boel totaal te verstieren. Alina zou een goede tweede zijn, alleen was die wel erg stil tijdens die opdrachten met die vuurpijlen. Zou toch verwachten dat je als mol daarin een beetje het voortouw neemt om ervoor te zorgen dat drie groene pijlen worden afgeschoten. En Dorien zou natuurlijk ook kunnen, al ben ik er nog niet over uit of die gewoon ontiegelijk onhandig en dom is, of de boel loopt te flessen. Topseizoen wel hoor, heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 april 2020 Share Geplaatst 7 april 2020 1 uur geleden zei Christian.: Toon verborgen inhoud Ik geloof niet dat je als mol direct in het begin meer dan 10.000 euro gaat bieden voor een vrijstelling. Je weet toch wel dat één van de kandidaten behoorlijk ver zal gaan met bieden. Denk overigens ook dat Bart het rode scherm had. Probeerde de aandacht totaal van zich af te houden en zodra ze het eens waren over een naam had hij binnen no-time die pijlen omgegooid. Jolien verdenk ik eigenlijk ook niet, die reageert me allemaal net wat te fel op dingen. Geloof niet dat je dat zo gaat spelen als mol. Kan natuurlijk ook wel een tactiek zijn. Vooralsnog neig ik naar Christian als mijn nieuwe hoofdverdachte. Lijkt wel fanatiek maar doet behoorlijk veel mislukken en zit ook bij best wel wat opdrachten in een key-rol om vervolgens de boel totaal te verstieren. Alina zou een goede tweede zijn, alleen was die wel erg stil tijdens die opdrachten met die vuurpijlen. Zou toch verwachten dat je als mol daarin een beetje het voortouw neemt om ervoor te zorgen dat drie groene pijlen worden afgeschoten. En Dorien zou natuurlijk ook kunnen, al ben ik er nog niet over uit of die gewoon ontiegelijk onhandig en dom is, of de boel loopt te flessen. Topseizoen wel hoor, heerlijk. Spoiler Gezien de reactie van Alina tijdens het laatste 'kampvuur was ik er bijna 100% van overtuigd dat zij het rode scherm had, die was vreselijk nerveus. Dat had ik als Mol niet gedaan denk ik zo. Achteraf gezien had zij dus wel groen, maar ze reageerde heel bijzonder. Kan natuurlijk ook zijn dat dit keer De Mol het rode scherm te zien kreeg.. Ik verdenk Bart wel en naast hem Christian. Bart is net te glad en te slim om direct aangesproken te worden over soortgelijke acties, hij komt overal mee weg, omdat hij af en toe dus ook met inzet geld in de pot brengt. Echter zie je dat in het begin, de proef met parachute en bijvoorbeeld die eet-opdracht het hem niet zo nauw komt en hij geld niet belangrijk lijkt te vinden. Christian verdenk ik deels omdat hij veel steken laat vallen, lijkt mij toch een slimme jongen maar heeft veel bevestiging nodig soms voor hij een antwoord geeft dat in mijn ogen niet lastig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 april 2020 Share Geplaatst 7 april 2020 15 minuten geleden zei ElPrincipito: Inhoud verbergen Gezien de reactie van Alina tijdens het laatste 'kampvuur was ik er bijna 100% van overtuigd dat zij het rode scherm had, die was vreselijk nerveus. Dat had ik als Mol niet gedaan denk ik zo. Achteraf gezien had zij dus wel groen, maar ze reageerde heel bijzonder. Kan natuurlijk ook zijn dat dit keer De Mol het rode scherm te zien kreeg.. Ik verdenk Bart wel en naast hem Christian. Bart is net te glad en te slim om direct aangesproken te worden over soortgelijke acties, hij komt overal mee weg, omdat hij af en toe dus ook met inzet geld in de pot brengt. Echter zie je dat in het begin, de proef met parachute en bijvoorbeeld die eet-opdracht het hem niet zo nauw komt en hij geld niet belangrijk lijkt te vinden. Christian verdenk ik deels omdat hij veel steken laat vallen, lijkt mij toch een slimme jongen maar heeft veel bevestiging nodig soms voor hij een antwoord geeft dat in mijn ogen niet lastig is. Spoiler Bart kon toch ook geen geld verdienen bij de parachutes? Daar kiezen Salim en Dorien voor de pasvragen. Door te klikken nam hij juist een risico (risico als evt mol) dat er toch geld in de pot kwam als ze toch wel voor geld gekozen hadden. Bij Alina had ik hetzelfde ja, ik dacht ook dat zij rood zou hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 april 2020 Auteur Share Geplaatst 7 april 2020 Is dit het spoilertopic geworden? Nederlandse WIDM? Alles wordt hier gewoon neer gezet. Belgische WIDM? Alles in spoilers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 april 2020 Share Geplaatst 7 april 2020 Omdat veel NL'ers waaronder ik niet live kijken maar het later in de week terugkijken. Als er mensen voor zijn om ook de NL widm te spoileren vind ik dat ook prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 april 2020 Share Geplaatst 7 april 2020 Rob was de mol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 16 april 2020 Share Geplaatst 16 april 2020 Gisteren weer een heerlijke aflevering gezien van De Mol België. Zonde om dit niet te kijken jongens, ik vind hem een stuk leuker dan de Nederlandse versie. Toffe aflevering met de Olympische vijfkamp. Aflevering zondag - spoilers! Spoiler Ik verdenk nog steeds Christian en Bart. Bart ligt er misschien wat te dicht op maar is qua intelligentie denk ik wel een goede mol. Kan snel schakelen, dat zie je ook bij opdrachten waar hij ineens switcht. Dat zie ik de andere kandidaten minder snel doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 april 2020 Share Geplaatst 18 april 2020 Ja heerlijke aflevering weer. Ik blijf nog steeds op Christian zitten met Alina eventueel als tweede. Vond die opdracht met die kamers wel zo dom gespeeld door Jolien. En die vragen bij dat drankspel, goud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 19 april 2020 Share Geplaatst 19 april 2020 Spoiler Bart blijft toch wel heel verdacht voor mij. Denk dat hij het toch moet zijn. Alina kan ook niet, vooral omdat ik haar niet kan pijlen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 20 april 2020 Share Geplaatst 20 april 2020 Spoiler Nou, mijn verdachte eruit. Begon tijdens de aflevering al wel een beetje twijfelen aan Christian en uiteindelijk dus ook een rood scherm. Op basis van de laatste twee afleveringen neig ik nu steeds meer naar Jolien als mol. Bart geloof ik nog steeds niet dat hij het is en Alina vind ik de laatste afleveringen ook minder verdacht worden. Vind het echt lastig dit jaar. Maar goed, als ik nu iemand moet zeggen zeg ik Jolien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 april 2020 Share Geplaatst 21 april 2020 Behalve dat ik niet dezelfde verdachte had ben ik het verder met je eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 april 2020 Share Geplaatst 23 april 2020 Op 20-4-2020 om 17:52 zei Christian.: Inhoud verbergen Nou, mijn verdachte eruit. Begon tijdens de aflevering al wel een beetje twijfelen aan Christian en uiteindelijk dus ook een rood scherm. Op basis van de laatste twee afleveringen neig ik nu steeds meer naar Jolien als mol. Bart geloof ik nog steeds niet dat hij het is en Alina vind ik de laatste afleveringen ook minder verdacht worden. Vind het echt lastig dit jaar. Maar goed, als ik nu iemand moet zeggen zeg ik Jolien. Spoiler Christian viel voor mij vorige ronde al 'wat' af als verdachte, deze ronde helemaal. Jolien is inderdaad wat meer verdacht aan het worden al is Bart nog steeds mijn hoofdverdachte. Kan het soms moeilijk geloven omdat dit er 'te dik' opligt maar hij heeft wel bepaalde acties gedaan die verdacht waren. Met de actieve proeven knalt hij wel erg hard, misschien om te verbloemen dat hij wel altijd als persoontje voor de individuele prijzen gaat ipv de groepspot. Jammer dat Christian eruit is, leuke knaap en was een meerwaarde voor het programma. Jolien is ook verdacht, met name sinds de vorige aflevering. Echter heeft zij ook meermaals in een positie gestaan waar zij altijd voor het collectief ging, dat is nu wat minder. Leuk seizoen weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 23 april 2020 Share Geplaatst 23 april 2020 4 uur geleden zei ElPrincipito: Toon verborgen inhoud Christian viel voor mij vorige ronde al 'wat' af als verdachte, deze ronde helemaal. Jolien is inderdaad wat meer verdacht aan het worden al is Bart nog steeds mijn hoofdverdachte. Kan het soms moeilijk geloven omdat dit er 'te dik' opligt maar hij heeft wel bepaalde acties gedaan die verdacht waren. Met de actieve proeven knalt hij wel erg hard, misschien om te verbloemen dat hij wel altijd als persoontje voor de individuele prijzen gaat ipv de groepspot. Jammer dat Christian eruit is, leuke knaap en was een meerwaarde voor het programma. Jolien is ook verdacht, met name sinds de vorige aflevering. Echter heeft zij ook meermaals in een positie gestaan waar zij altijd voor het collectief ging, dat is nu wat minder. Leuk seizoen weer! Ik gok dat iedereen inmiddels de aflevering wel heeft gezien, dus ik doe even zonder spoilers. Bart sluit ik nog steeds uit als mol. Ik denk dat hij gewoon de overijverige kandidaat is die ten koste van alles de finale wil halen en uiteindelijk de mol wil ontmaskeren. En als dat dan wat geld kost of een beetje frictie in de groep? Prima. Geld heeft hij toch niet nodig als advocaat en van die spelletjes geniet hij volgens mij het meeste. Ik denk ook nog steeds dat Bart op dat eiland het rode scherm heeft gekregen. Normaal is hij juist van dit soort spelletjes/mindfucks, maar op dat eiland bleef hij opvallend rustig. Logisch, want als je je daar gaat verdedigen valt het alleen maar meer op. En vervolgens wel er als de kippen bij zijn om die pijlen zo snel mogelijk om te gooien. Bij Jolien valt ook op dat bij elke opdracht waar de identiteit van de mol bekend kan worden of als de mol zich moet verdedigen, zij degene is die een cruciale rol heeft. Bij die doos van Pandora uit aflevering 2?3? waar de naam van de mol in zat ging zij met Laure de doos bewaken. Bij het spel met de lokalen op het gymnasium was zij degene die als laatste overbleef en in gesprek mocht met de Mol. Afgelopen keer met die look opdracht was zij weer degene die de andere kandidaten mocht ondervragen. Ook bepaalde uitspraken (Ik stel hier de vragen) vind ik ronduit opvallend en haar reacties nogal overdreven. Alina zou eventueel een goede tweede mol kunnen zijn en ze doet ook zeker wel wat verdachte dingen, maar dat verwacht ik niet. Gelukkig heb ik het elk jaar fout Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 april 2020 Share Geplaatst 23 april 2020 17 minuten geleden zei Christian.: Ik gok dat iedereen inmiddels de aflevering wel heeft gezien, dus ik doe even zonder spoilers. Bart sluit ik nog steeds uit als mol. Ik denk dat hij gewoon de overijverige kandidaat is die ten koste van alles de finale wil halen en uiteindelijk de mol wil ontmaskeren. En als dat dan wat geld kost of een beetje frictie in de groep? Prima. Geld heeft hij toch niet nodig als advocaat en van die spelletjes geniet hij volgens mij het meeste. Ik denk ook nog steeds dat Bart op dat eiland het rode scherm heeft gekregen. Normaal is hij juist van dit soort spelletjes/mindfucks, maar op dat eiland bleef hij opvallend rustig. Logisch, want als je je daar gaat verdedigen valt het alleen maar meer op. En vervolgens wel er als de kippen bij zijn om die pijlen zo snel mogelijk om te gooien. Bij Jolien valt ook op dat bij elke opdracht waar de identiteit van de mol bekend kan worden of als de mol zich moet verdedigen, zij degene is die een cruciale rol heeft. Bij die doos van Pandora uit aflevering 2?3? waar de naam van de mol in zat ging zij met Laure de doos bewaken. Bij het spel met de lokalen op het gymnasium was zij degene die als laatste overbleef en in gesprek mocht met de Mol. Afgelopen keer met die look opdracht was zij weer degene die de andere kandidaten mocht ondervragen. Ook bepaalde uitspraken (Ik stel hier de vragen) vind ik ronduit opvallend en haar reacties nogal overdreven. Alina zou eventueel een goede tweede mol kunnen zijn en ze doet ook zeker wel wat verdachte dingen, maar dat verwacht ik niet. Gelukkig heb ik het elk jaar fout Voor alles valt wat te zeggen. Bart kan inderdaad net zo goed die overijverige kandidaat zijn die met name geniet van de spellen. Echter is dat een prima dekmantel in mijn ogen. Door in de begin afleveringen vaak voor individuele prijzen te kiezen en niet voor de groepspot heeft hij de andere zo beïnvloedt dat zij ook voor de individuele prijzen kiezen, anders doet Bart het wel namelijk.. Jolien reageert mij soms te fel en overdreven, iets dat je juist als Mol zijnde misschien minder snel zou doen. Ook de proef met het rennen had zij prima kunnen boycotten. Laatste afleveringen is zij ook wat verdachter. Alina verdenk ik niet, die heeft teveel het hart op de tong. Bart zou een stunt zijn, direct beginnen met meer dan 10k uit de pot en dat dan niemand jou verdenkt omdat je dat als Mol zijnde niet zou doen, prachtig. We gaan het afwachten, nog één weekje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 april 2020 Share Geplaatst 27 april 2020 Hebben er al mensen de finale gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten