Chiemel Geplaatst 8 maart 2020 Share Geplaatst 8 maart 2020 Valt zeker wat voor te zeggen inderdaad. Uit de poll van Moltalk was Nathan anders wel veruit de meest gekozen (37%). Ook opvallend trouwens dat hij nog steeds penningmeester is, ook al zegt dat niet zoveel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 maart 2020 Share Geplaatst 8 maart 2020 (bewerkt) De poll is overleden. EDIT: Nu niet meer, hoera! 8 maart 2020 bewerkt door Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 8 maart 2020 Ik stem op Zeus! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 maart 2020 Share Geplaatst 8 maart 2020 4 uur geleden zei delichris: Iedereen vergeet zeker het jaar dat Kees Tol meedeed. Hij was de mol en haalde ook geld in het laatje. Maar als mol weet je ook precies wanneer je geen geld in het laatje moet brengen. Rob is mij te opvallend. Ik zeg toch dat het Nathan is. Dat is dus het punt. Je moet als mol nooit geld in het laatje brengen in mijn ogen. Zijn genoeg momenten waarop Nathan meer geld had kunnen laten liggen ten opzichte van hoeveel hij pakte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 8 maart 2020 Volgens mij hebben de makers al meerdere malen aangeven dat er twee doelen zijn voor de mol, waarbij de eerste de hoogste prioriteit heeft: Niet ontdekt worden De pot zo laag mogelijk krijgen Ik kan zeker een aantal acties van Nathan ook totaal niet plaatsen. Zoals bijvoorbeeld bij de waaieropdracht. Oke, 250 euro is niet veel, maar je zou echt niet ontdekt worden als je tussen de waaiers door ging lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 8 maart 2020 Share Geplaatst 8 maart 2020 Vanaf vandaag Wie Is De Mol België online. Kan via NPO + Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 maart 2020 Share Geplaatst 8 maart 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei MisterX: Volgens mij hebben de makers al meerdere malen aangeven dat er twee doelen zijn voor de mol, waarbij de eerste de hoogste prioriteit heeft: Niet ontdekt worden De pot zo laag mogelijk krijgen Ik kan zeker een aantal acties van Nathan ook totaal niet plaatsen. Zoals bijvoorbeeld bij de waaieropdracht. Oke, 250 euro is niet veel, maar je zou echt niet ontdekt worden als je tussen de waaiers door ging lopen. Vreemd dat die 2 blijkbaar elkaar kunnen tegengaan in dat geval. Beetje hetzelfde als Merel, die ook veel acties had die geld opleverden terwijl dat niet hoefde. Moet tegenwoordig dan blijkbaar.. Overigens vond ik ook dat er echt gigantisch veel opdrachten waren waar het alles of niet was, beetje jammerlijke trend van de afgelopen jaren. 8 maart 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 8 maart 2020 11 minuten geleden zei Rogier.: Vreemd dat die 2 blijkbaar elkaar kunnen tegengaan in dat geval. Beetje hetzelfde als Merel, die ook veel acties had die geld opleverden terwijl dat niet hoefde. Moet tegenwoordig dan blijkbaar.. Overigens vond ik ook dat er echt gigantisch veel opdrachten waren waar het alles of niet was, beetje jammerlijke trend van de afgelopen jaren. Ik heb ook liever een mol die vooral gaat voor het mollen ipv het niet ontdekt worden. Maar dat is helaas niet de volgorde van prioriteiten bij de product. Ik snap beide prioriteiten, maar ik had ze omgedraaid qua volgorde. De groep heeft bij geen enkele opdracht het maximum bedrag binnen gehaald. Hoe kan het dan bijna altijd alles of niets zijn volgens jou? Ik heb juist bij deze groep het idee dat ze overal wel kleine beetjes binnen hebben gehaald. Wel zijn bedragen een stuk lager dan vroeger. Toen was het gerust 3000 euro per opdracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 8 maart 2020 Share Geplaatst 8 maart 2020 2 uur geleden zei ElPrincipito: Vanaf vandaag Wie Is De Mol België online. Kan via NPO + Aanrader, ik vind de Belgische versie oprecht een stuk toffer dan de Nederlandse versie. Heb de afgelopen twee seizoenen gevolgd en zojuist de eerste aflevering van dit seizoen gezien. Mooie start weer van het nieuwe seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 9 maart 2020 Share Geplaatst 9 maart 2020 8 uur geleden zei Christian.: Aanrader, ik vind de Belgische versie oprecht een stuk toffer dan de Nederlandse versie. Heb de afgelopen twee seizoenen gevolgd en zojuist de eerste aflevering van dit seizoen gezien. Mooie start weer van het nieuwe seizoen Waar heb jij hem gezien? Ik zei we NPO + maar ik kan hem niet zien staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 maart 2020 Share Geplaatst 9 maart 2020 37 minuten geleden zei ElPrincipito: Waar heb jij hem gezien? Ik zei we NPO + maar ik kan hem niet zien staan. Volgens mij kan je ook op vier.be terugkijken, maar dit heb ik nog niet zelf geprobeerd. @MisterX Dat alles of niets wat Rogier zegt klopt wel hoor. Veel opdrachten kon je alleen alles winnen of dus niks, en al die opdrachten hebben ze ook niet gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 9 maart 2020 Share Geplaatst 9 maart 2020 5 uur geleden zei ElPrincipito: Waar heb jij hem gezien? Ik zei we NPO + maar ik kan hem niet zien staan. Even een account maken op vier.be en je kunt de afleveringen gratis bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 9 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 9 maart 2020 Ook als Nederlander? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 9 maart 2020 Share Geplaatst 9 maart 2020 22 minuten geleden zei MisterX: Ook als Nederlander? Ja. Je hebt alleen een geldige postcode nodig uit België, gewoon 1000 gebruiken en het werkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 maart 2020 Share Geplaatst 10 maart 2020 Zojuist aflevering WIDM België gekeken. Was een leuke eerste aflevering, proeven duren wat langer en daarmee ook wat spectaculairder in mijn ogen. Genoten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 11 maart 2020 Het Ad denkt dat er twee mollen zijn. Hoe denken jullie daarover? Dat lijkt mij niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 Hij zei nadrukkelijk 1 mol, 1 winnaar en 2 verliezend finalisten. Lijkt me sterk dat ze dat zouden doen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 2 mollen lijkt mij überhaupt een grote farce. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 Voor mij is het duidelijk Rob! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 11 maart 2020 1 uur geleden zei Erwin.: Hij zei nadrukkelijk 1 mol, 1 winnaar en 2 verliezend finalisten. Lijkt me sterk dat ze dat zouden doen dan. Dat is precies de reden waarom ik er niet in geloof. Naast het feit dat het me helemaal niet leuk lijkt. https://www.ad.nl/show/mogelijk-twee-mollen-in-het-spel-tijdens-jubileumeditie-wie-is-de-mol~a623b94c/ Ik zie hier niet echt een goede onderbouwing in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 Dat het AD daar zich überhaupt mee bezig houdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 26 minuten geleden zei Richarð.: Dat het AD daar zich überhaupt mee bezig houdt. De Telegraaf heeft ook iemand die elke week zo'n MolTalk filmpje upload hoor. Hype dat vloggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 maart 2020 Share Geplaatst 12 maart 2020 Iemand anders ook al de eerste aflevering van de Belgische WIDM gezien? Ga nu eens kijken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 12 maart 2020 Share Geplaatst 12 maart 2020 Positief gevolg van Corona: geen hysterisch gedoe bij de finale-uitzending, maar gewoon de 10 kandidaten in gesprek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 maart 2020 Share Geplaatst 12 maart 2020 Heerlijk, geen tenenkrommende interviews met het publiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten