Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de mol? 2020

MisterX

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Vitesse88:

Ik erger me echt kapot aan Johan, wat een zeikerd is dat zeg. Mag hopen dat die er snel uitgaat. 

Dat ie ook per ongeluk de vaas laat vallen toen buddy bezig was. Wat een lul... Ondanks dat geen hoofdverdachte voor me. 

Ik ga op dit moment maar voor Rob als mol. Voor de rest heb ik meer redenen waarom ze het niet zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Johan irriteer ik mij ook dood aan inderdaad. Maar heb het idee dat hij echt zo is van zichzelf. Geen mol dus.

Tot nu toe dacht ik altijd aan Miljushka, maar aandacht voel ik een beetje verschuiven naar Buddy/Nathan.

Leonie en Claes lijkt mij minder aannemelijk, want pakten beide geloof ik €500 bij die kistjes. Zou een mol nooit doen, tenzij die al weet dat volgende opdracht sowieso veel geld er weer uit kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei 007mark:

Leonie en Claes lijkt mij minder aannemelijk, want pakten beide geloof ik €500 bij die kistjes. Zou een mol nooit doen, tenzij die al weet dat volgende opdracht sowieso veel geld er weer uit kan.

Was dit niet Leonie en Claes of Buddy? Uit de montage weet je niet wie van de twee. Het zou zo maar kunnen dat een van de twee de mol is, terwijl de ander ook in de finale komt. Bij de onthulling van de mol zullen we dan pas zien dat de mol voor de groepsvrijstelling ging. Dat lijkt me geen eens een heel vreemd scenario. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei MisterX:

In de nieuwe week hebben er 3 gestemd. Niet bepaald veel. Ondertussen is de poll gesloten, waardoor stemmen ook niet meer mogelijk is. 

Kun jij dit aanpassen? 

Staat weer een nieuwe poll. Deze sluit ook weer zaterdag als de aflevering begint

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Elano:

Vind het wel lastig dit jaar, iedereen is wel een beetje aan het mollen en van de opdrachten wordt ik ook niet veel wijzer. Verdenk Buddy nog het meest eigenlijk.

Vind ik ook.

Zat steeds op Claes of Nathan maar neig nu sinds laatste aflevering meer naar Miljuschka of Buddy :cab: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei 007mark:

Nee, zie alleen een soort uitslag waarbij elke BN-er op 0 stemmen staat.

Ik heb toch een gevoel dat licht weggaat bij Mil. Begin Buddy verdacht te vinden.

Ik heb er nu een extra vraag bijgezet, kan je daar wel op stemmen of ook niet?

Miljuschka is het trouwens niet, die doet echt teveel kandidaten dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites