007mark Geplaatst 2 februari 2020 Share Geplaatst 2 februari 2020 Wat een legende is die Nathan Rutjes ook he. Stukgaan om een aantal opmerkingen weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 februari 2020 Share Geplaatst 2 februari 2020 Ik erger me echt kapot aan Johan, wat een zeikerd is dat zeg. Mag hopen dat die er snel uitgaat. Verder leuk seizoen, Nathan was inderdaad gisteren geniaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 februari 2020 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2020 6 uur geleden zei Vitesse88: Ik erger me echt kapot aan Johan, wat een zeikerd is dat zeg. Mag hopen dat die er snel uitgaat. Dat ie ook per ongeluk de vaas laat vallen toen buddy bezig was. Wat een lul... Ondanks dat geen hoofdverdachte voor me. Ik ga op dit moment maar voor Rob als mol. Voor de rest heb ik meer redenen waarom ze het niet zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 februari 2020 Share Geplaatst 2 februari 2020 Die Johan irriteer ik mij ook dood aan inderdaad. Maar heb het idee dat hij echt zo is van zichzelf. Geen mol dus. Tot nu toe dacht ik altijd aan Miljushka, maar aandacht voel ik een beetje verschuiven naar Buddy/Nathan. Leonie en Claes lijkt mij minder aannemelijk, want pakten beide geloof ik €500 bij die kistjes. Zou een mol nooit doen, tenzij die al weet dat volgende opdracht sowieso veel geld er weer uit kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 februari 2020 Auteur Share Geplaatst 3 februari 2020 5 uur geleden zei 007mark: Leonie en Claes lijkt mij minder aannemelijk, want pakten beide geloof ik €500 bij die kistjes. Zou een mol nooit doen, tenzij die al weet dat volgende opdracht sowieso veel geld er weer uit kan. Was dit niet Leonie en Claes of Buddy? Uit de montage weet je niet wie van de twee. Het zou zo maar kunnen dat een van de twee de mol is, terwijl de ander ook in de finale komt. Bij de onthulling van de mol zullen we dan pas zien dat de mol voor de groepsvrijstelling ging. Dat lijkt me geen eens een heel vreemd scenario. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 februari 2020 Auteur Share Geplaatst 8 februari 2020 Lag het aan mij of zagen we Rob bijna niet bij de dansende dames met waaiers? Als we Rob zagen, dan was hij vooral aan het heen en weer rennen. Zou hij gewoon naar de waaier zijn gelopen waarop staat dat hij de mol is, wat natuurlijk niet in beeld gebracht mag worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 februari 2020 Share Geplaatst 8 februari 2020 Wederom een mooie aflevering. Ligt voor mijn nog wel open wie de mol is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 februari 2020 Share Geplaatst 8 februari 2020 Claes of Rob. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 9 februari 2020 Auteur Share Geplaatst 9 februari 2020 8 uur geleden zei Zeus: Claes of Rob. Ik ben wel benieuwd naar de motivatie die je hebt bij een naam. Vertel daar eens wat over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 9 februari 2020 Share Geplaatst 9 februari 2020 Hier nog mensen die mee willen doen met het Wie is de Mol?-spel hier op het forum? Schrijf je dan nog snel even in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 9 februari 2020 Share Geplaatst 9 februari 2020 Vind het wel lastig dit jaar, iedereen is wel een beetje aan het mollen en van de opdrachten wordt ik ook niet veel wijzer. Verdenk Buddy nog het meest eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 9 februari 2020 Auteur Share Geplaatst 9 februari 2020 Op 21-1-2020 om 08:14 zei Erwin.: Voor de 5 man, waarvan er 2 op Tina stemden, heb ik de poll aangepast In de nieuwe week hebben er 3 gestemd. Niet bepaald veel. Ondertussen is de poll gesloten, waardoor stemmen ook niet meer mogelijk is. Kun jij dit aanpassen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 9 februari 2020 Share Geplaatst 9 februari 2020 Op basis van de laatste aflevering verdenk ik vooral Leonie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 februari 2020 Share Geplaatst 10 februari 2020 12 uur geleden zei MisterX: In de nieuwe week hebben er 3 gestemd. Niet bepaald veel. Ondertussen is de poll gesloten, waardoor stemmen ook niet meer mogelijk is. Kun jij dit aanpassen? Staat weer een nieuwe poll. Deze sluit ook weer zaterdag als de aflevering begint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 10 februari 2020 Share Geplaatst 10 februari 2020 21 uur geleden zei Elano: Vind het wel lastig dit jaar, iedereen is wel een beetje aan het mollen en van de opdrachten wordt ik ook niet veel wijzer. Verdenk Buddy nog het meest eigenlijk. Vind ik ook. Zat steeds op Claes of Nathan maar neig nu sinds laatste aflevering meer naar Miljuschka of Buddy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 11 februari 2020 Share Geplaatst 11 februari 2020 Miljuschka zou wel geniaal zijn. Die is met jan en alleman bondjes aan het aangaan en vrijwel iedereen lijkt haar blind te vertrouwen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 februari 2020 Share Geplaatst 11 februari 2020 Deze is wel leuk trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 februari 2020 Auteur Share Geplaatst 15 februari 2020 De poll was hier heel populair. Gewoon geen enkele stem Moltalk met NikkyTutorials. Wat heb ik een hekel aan die stem alleen al. Laten we maar niet beginnen over de inhoud van haar geblaat. Mijn mol blijft Rob trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 15 februari 2020 Share Geplaatst 15 februari 2020 Ik heb ook Rob bovenaan mijn lijstje staan, maar ik zou het wel geniaal vinden als het Nathan blijkt te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 februari 2020 Share Geplaatst 16 februari 2020 Wel geprobeerd om te stemmen ban de week, maar lukte niet @MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 februari 2020 Auteur Share Geplaatst 16 februari 2020 50 minuten geleden zei 007mark: Wel geprobeerd om te stemmen ban de week, maar lukte niet @MisterX Tag ook even @Erwin. die de poll regelt. Zelf ben ik het helemaal vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 februari 2020 Share Geplaatst 17 februari 2020 Heb er voor deze week maar geen slot op gezet dan. @007mark doe eens stemmen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 17 februari 2020 Share Geplaatst 17 februari 2020 Zat de afvaller vd week op Buddy? Dan begin ik toch weer te twijfelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 februari 2020 Share Geplaatst 17 februari 2020 2 uur geleden zei Erwin.: Heb er voor deze week maar geen slot op gezet dan. @007mark doe eens stemmen Nee, zie alleen een soort uitslag waarbij elke BN-er op 0 stemmen staat. Ik heb toch een gevoel dat licht weggaat bij Mil. Begin Buddy verdacht te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 februari 2020 Share Geplaatst 17 februari 2020 7 minuten geleden zei 007mark: Nee, zie alleen een soort uitslag waarbij elke BN-er op 0 stemmen staat. Ik heb toch een gevoel dat licht weggaat bij Mil. Begin Buddy verdacht te vinden. Ik heb er nu een extra vraag bijgezet, kan je daar wel op stemmen of ook niet? Miljuschka is het trouwens niet, die doet echt teveel kandidaten dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten