MisterX Geplaatst 13 november 2019 Share Geplaatst 13 november 2019 (bewerkt) Verdenkingen tussenstand Spoiler Aflevering 1 Aflevering 2 Aflevering 3 Aflevering 4 Aflevering 6 Finale 007mark chrisje1993 Peggy Jeroen Jeroen Nikkie Nikkie Nikkie Jeroen Christian. Tygo Jeroen Jeroen Jeroen delichris Elano Horace Ellie Ellie Tygo Peggy Tygo Nikkie ElPrincipito Erwin. Horace Horace Peggy Peggy Patrick Peggy Peggy FlyD Nikkie Peggy Peggy himan Nadja Nikkie Tygo Tygo Tygo MisterX Michaelinho* Nigel_ Nom de Guerr Nikkie Peggy Peggy Peggy Tygo Jeroen Jeroen Pinolero Tygo Rogier. StanleyW Horace Horace Peggy Tygo Peggy Tygo Jeroen Jeroen Tim' Jeroen Zeus Ellie Tygo Tygo Jeroen Jeroen --- Nog even en het leukste programma van de Nederlandse TV gaat weer beginnen. Ik ben benieuwd wanneer de kandidaten bekend gemaakt gaan worden. Meestal was het rond deze tijd toch wel een keer bekend? Ik vind het maar laat dit jaar. Of ligt dat aan mij? Overal zijn al wel roddels te lezen over mogelijke deelnemers en over de locatie. 26 oktober 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 14 november 2019 Share Geplaatst 14 november 2019 19 november 1999 werd de eerste aflevering van Wie is de Mol? uitgezonden, dus ik vermoed dat er dinsdag het een en ander zal gaan gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 november 2019 Auteur Share Geplaatst 14 november 2019 6 uur geleden zei Kelvin: 19 november 1999 werd de eerste aflevering van Wie is de Mol? uitgezonden, dus ik vermoed dat er dinsdag het een en ander zal gaan gebeuren. Dat ik daar niet aan heb gedacht. Dat zou wel een goede zijn. Mooi moment ook. En dan niet zomaar alles online gooien, maar via een puzzel ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 november 2019 Auteur Share Geplaatst 26 november 2019 Het land is dus China en Claes Iversen en Johan Goossens zijn de eerste kandidaten die bekend gemaakt zijn. Blijkbaar worden er nu steeds kandidaten bekend gemaakt in programma's, omdat ze kistjes hebben verstuurd die dan geopend worden ofzo. Bij deze namen gaat er bij mij geen belletje rinkelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 Beide nog nooit van gehoord. Ook lekker politiek verantwoord om naar een land als China te gaan trouwens lol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 november 2019 Auteur Share Geplaatst 26 november 2019 Miljuschka Witzenhausen en Jaike Belfor zijn vandaag blijkbaar ook al bekend gemaakt. De rest zal morgen/overmorgen wel komen dan, verwacht ik. Moet een spelprogramma politiek verantwoord handelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 31 minuten geleden zei 007mark: Beide nog nooit van gehoord. Ook lekker politiek verantwoord om naar een land als China te gaan trouwens lol. Want? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 (bewerkt) 25 minuten geleden zei MisterX: Miljuschka Witzenhausen en Jaike Belfor zijn vandaag blijkbaar ook al bekend gemaakt. De rest zal morgen/overmorgen wel komen dan, verwacht ik. Moet een spelprogramma politiek verantwoord handelen? Geloof dat er ook redelijk wat (terechte) kritiek is op de trainingskampen van Ajax en PSV in Qatar. Dan zou je ook op zijn minst jezelf moeten afvragen of je af moet reizen naar een dictatuur. NB: Weet dat de publieke omroep niets te maken heeft met de betaald voetbal organisaties, maar geef enkel een voorbeeld. 8 minuten geleden zei Chiemel: Want? Niet gehoord van de onderdrukking van de Oeigoeren (Islamitische bevolkingsgroep) in werk/concentratiekampen? 26 november 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 25 minuten geleden zei 007mark: Niet gehoord van de onderdrukking van de Oeigoeren (Islamitische bevolkingsgroep) in werk/concentratiekampen? Eigenlijk niet. Maar dan zijn er wel meer van zulk soort landen geweest toch? Staat voor mij redelijk los van een spelletje. En was dat überhaupt bekend ruim voor de opnames van WIDM? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 november 2019 Auteur Share Geplaatst 27 november 2019 Iemand gehoord van Buddy Verder? Dat was de laatste naam die gisteren bekend is gemaakt. De rest volgt dus vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 Ik ken alleen Miljuschka tot nu toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 Miljuschka (leuke vrouw) en Buddy ken ik wel. Denk wel bekend @Chiemel, maar mindrr opgepakt door de media. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nibbors Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 Buddy Vedder zat laatst bij de F1 nabeschouwing (Brazilië geloof ik?) en speelt/speelde? in Goede tijden, slechte tijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 2 uur geleden zei Nibbors: Buddy Vedder zat laatst bij de F1 nabeschouwing (Brazilië geloof ik?) en speelt/speelde? in Goede tijden, slechte tijden. Klopt. Was ook jurylid bij The Masked Singer, won Dance Dance Dance, en deed een keer mee met It Takes 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 Nathan Rutjes doet ook mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 4 minuten geleden zei Erwin.: Nathan Rutjes doet ook mee Held! Sowieso kijken. Reden om niet te kijken zijn die Miljushka en buddy vedder. Tenenkrommende mensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 6 minuten geleden zei Lazy: Held! Sowieso kijken. Reden om niet te kijken zijn die Miljushka en buddy vedder. Tenenkrommende mensen. Hoezo? Omdat ze voor commerciële omroepen werken ofzo? Zijn gewoon prima kandidaten volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 november 2019 Auteur Share Geplaatst 27 november 2019 Anita Witzier is nummer 6 die bekend is gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 42 minuten geleden zei Chiemel: Hoezo? Omdat ze voor commerciële omroepen werken ofzo? Zijn gewoon prima kandidaten volgens mij. Neuh, niets te maken met of ze commercieel zijn of niet. Soms heb je gewoon niets met mensen. Zij behoren voor mij tot die categorie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 36 minuten geleden zei MisterX: Anita Witzier is nummer 6 die bekend is gemaakt. Over vervelende personen gesproken. Zij schijnt vervelend/arrogant te zijn geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 Voor Miljushka heb ik eigenlijk alleen maar respect als ik haar op tv zie, i.v.m. haar privé-situatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 Ik ga alleen al kijken voor Nathan Rutjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nibbors Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 (bewerkt) Spoiler voor andere kandidaat (en meer): Spoiler Leonie ter Braak is ook geleaked geloof ik. 27 november 2019 bewerkt door Nibbors Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 (bewerkt) Haal dat ff snel weg of zet hem in een spoiler. Ik kwam hem al tegen op twitter, maar die foto verraadt veel meer dan alleen onbekende kandidaten. @Nibbors 27 november 2019 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nibbors Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 Done @Kelvin. Excuses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten