Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de mol? 2020

MisterX

Aanbevolen berichten

Verdenkingen tussenstand

Spoiler
  Aflevering 1 Aflevering 2 Aflevering 3 Aflevering 4 Aflevering 6 Finale    

007mark

chrisje1993

Peggy

Jeroen

Jeroen

Nikkie

Nikkie

Nikkie

Jeroen

Christian. Tygo     Jeroen Jeroen Jeroen    

delichris

Elano

Horace

Ellie

Ellie

Tygo

Peggy

Tygo

Nikkie

ElPrincipito

Erwin.

Horace

Horace

Peggy

Peggy

Patrick

Peggy

Peggy

FlyD   Nikkie Peggy Peggy        
himan Nadja Nikkie Tygo Tygo Tygo      

MisterX

Michaelinho*

Nigel_

Nom de Guerr

Nikkie

Peggy

Peggy

Peggy

Tygo

Jeroen

Jeroen

Pinolero   Tygo            

Rogier.

StanleyW

Horace

Horace

Peggy

Tygo

Peggy

Tygo

Jeroen

Jeroen

Tim'   Jeroen            
Zeus Ellie   Tygo Tygo Jeroen Jeroen    

---

Nog even en het leukste programma van de Nederlandse TV gaat weer beginnen. Ik ben benieuwd wanneer de kandidaten bekend gemaakt gaan worden. Meestal was het rond deze tijd toch wel een keer bekend? Ik vind het maar laat dit jaar. Of ligt dat aan mij? Overal zijn al wel roddels te lezen over mogelijke deelnemers en over de locatie. 

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Kelvin:

19 november 1999 werd de eerste aflevering van Wie is de Mol? uitgezonden, dus ik vermoed dat er dinsdag het een en ander zal gaan gebeuren.

Dat ik daar niet aan heb gedacht. Dat zou wel een goede zijn. Mooi moment ook. En dan niet zomaar alles online gooien, maar via een puzzel ofzo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het land is dus China en Claes Iversen en Johan Goossens zijn de eerste kandidaten die bekend gemaakt zijn. Blijkbaar worden er nu steeds kandidaten bekend gemaakt in programma's, omdat ze kistjes hebben verstuurd die dan geopend worden ofzo. Bij deze namen gaat er bij mij geen belletje rinkelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei MisterX:

Miljuschka Witzenhausen en Jaike Belfor zijn vandaag blijkbaar ook al bekend gemaakt. De rest zal morgen/overmorgen wel komen dan, verwacht ik. 

Moet een spelprogramma politiek verantwoord handelen? 

Geloof dat er ook redelijk wat (terechte) kritiek is op de trainingskampen van Ajax en PSV in Qatar. Dan zou je ook op zijn minst jezelf moeten afvragen of je af moet reizen naar een dictatuur.

NB: Weet dat de publieke omroep niets te maken heeft met de betaald voetbal organisaties, maar geef enkel een voorbeeld.

8 minuten geleden zei Chiemel:

Want? 

Niet gehoord van de onderdrukking van de Oeigoeren (Islamitische bevolkingsgroep) in werk/concentratiekampen?

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei 007mark:

Niet gehoord van de onderdrukking van de Oeigoeren (Islamitische bevolkingsgroep) in werk/concentratiekampen?

Eigenlijk niet. Maar dan zijn er wel meer van zulk soort landen geweest toch? Staat voor mij redelijk los van een spelletje. En was dat überhaupt bekend ruim voor de opnames van WIDM? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Nibbors:

Buddy Vedder zat laatst bij de F1 nabeschouwing (Brazilië geloof ik?) en speelt/speelde? in Goede tijden, slechte tijden.

Klopt. Was ook jurylid bij The Masked Singer, won Dance Dance Dance, en deed een keer mee met It Takes 2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Chiemel:

Hoezo? Omdat ze voor commerciële omroepen werken ofzo? Zijn gewoon prima kandidaten volgens mij. 

Neuh, niets te maken met of ze commercieel zijn of niet. Soms heb je gewoon niets met mensen. Zij behoren voor mij tot die categorie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites