Jump to content

[FM20] Die Roten

Recommended Posts

Beetje jammer dat je het kampioenschap niet wat kracht kon bijzetten tegen Regensburg, toch de nummer laatst, maar dat is eigenlijk muggenziften. Overall een prachtige prestatie in eigen land. In de lijn der verwachtingen na de heenwedstrijd nu ook de finale van de CL gehaald. City is favoriet, en dus kan er eigenlijk niets misgaan.

• Replies 602
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Seizoen 2020-2021   De winter is gearriveerd in Duitsland en dat betekent transfers en een winterstop. Ik zal in de transferperiode jonge talenten halen zodat zij klaar gestoomd kunnen gaan

Seizoen 2019-2020   Nog even een bedankje voor @Niejo101 voor het maken van de banner. Dit was nog vergeten te doen. En dan nu de vierde update en de eerste omtrent de game. Ik wil ook nog e

Seizoen 2021-2022   De laatste maand van 2021 is aangebroken. Gaan we door naar de Europa League of is het einde Europees avontuur voor ons. We moeten tegen Liverpool dus dat wordt al zwaar.

Posted Images

Zo gaat wel echt heel lekker! Had niet verwacht dat je nu al goed genoeg zou zijn voor Europese resultaten maar je overtreft wederom de verwachtingen. Voorhoede met oa Fati en Haaland is ook wel echt ziek natuurlijk.

Hannoverbanner.png.cae299fe82571378c83a85fb610584db.png

Seizoen 2023-2024

En dan sta je in de finale van de Champions League. Voor het eerst in de geschiedenis dat Hannover er ook staat. Maar ze spelen tegen het hele sterke Manchester City. Zij hebben letterlijk alles gewonnen in de Champions League dit seizoen. Ze zijn dan ook de favoriet in deze finale. Ik zie ons dan ook als de underdog en zeker gezien hun selectie tegenover die van ons. Hoe dan ook het wordt genieten voor ons.

Road to the final Manchester City

5e2442ede260f-roadtothefinalcity.png

Road to the final Hannover

5e244389eff2a-roadtothefinalhannover.png

Opstellingen Manchester City - Hannover

5e24439700d7b-opstellingencityhannover.p

Finale Champions League

5e2443b1b5a6c-finale1.png

5e2443c1c29cd-finale2.png

5e2443d163d5e-winst1.png

5e2443e1aa757-winst2.png

5e2443f477db5-winst3.png

Antwoorden op posts van users

@Titan De titel is een mooie prestatie voor ons. Het is de derde titel op rij. De finale gaat zwaar worden voor ons.

@Marius Er was geen druk om te presteren en dat merkte je meteen aan de wedstrijd. We konden ons helemaal opladen voor de return tegen United. City is zwaar favoriet in de finale. Hopelijk kunnen wij ze verrassen.

@Niejo101 De finale zal heel zwaar worden voor ons. City is gewoon de topfavoriet.

@Nummerke10 Ik had het ook niet verwacht dat wij nu al een finale zouden gaan bereiken. Maar wij hebben inderdaad een zieke aanval. 

@FM_Lesly In Duitsland lijken wij de sterkste club te zijn. In de finale krijgen wij het gewoon zwaar met City als de favoriet voor de titel.

@Mordurette Wij hebben geweldig gepresteerd in de Bundesliga en nu moeten wij het opnemen tegen het sterke City. Ik vindt hun de favoriet voor de titel.

@marcelkeuh Het gaat zwaar worden tegen ze. Zij zijn tenslotte de favoriet voor de titel.

@komodo25 Ik kan een held worden in Hannover, maar ook in het rode deel van Manchester.

@RubenS2 Het is een zware tegenstander, maar wie weet kunnen wij stunten.

@mattihamstra 

@Fantasy 

Een standbeeld voor Fati zou ondertussen wel op zijn plaats zijn! Ik ben erg benieuwd of je doorgaat bij Hannover, nu je de grootste prijs te pakken hebt. Alhoewel, er is ook nog een WK voor clubs. 

City won alle wedstrijden deze editie ... tot de finale waarin jij hen gewoon koud pakt. Dat is de charme van het voetbal! Gefeliciteerd! Je hebt Hannover in korte tijd helemaal op de kaart weten te zetten.

Hannoverbanner.png.cae299fe82571378c83a85fb610584db.png

Seizoen 2023-2024

Dit is voorlopig mijn laatste update met Hannover. Ik ben het plezier kwijt en ik kon het ook niet aan zien dat mijn club Manchester United zo slecht gaat. Ik ben daar een game en novelle mee begonnen. Met Hannover heb ik nu het hoogst haalbare bereikt. We kunnen volgend seizoen uiteraard twee nieuwe prijzen toevoegen, maar dat gaat hem voorlopig niet worden. Ik heb de game veilig weggezet en ik ga er misschien in de toekomst mee verder.

Terugblik

5e25d2f38617f-terugblik.png

Commercieel overzicht

5e25d300d9c7f-commercieeloverzicht.png

Statistieken

5e25d3126c58f-statistieken1.png

5e25d3251dfee-statistieken2.png

Individuele prijzen

5e25d33bf3d89-prijzencl.png

5e25d85b0a334-spelervanhetjaar.png

5e25d8662a493-spelervanhetjaar2.png

5e25d875764f8-nieuwkomervanhetseizoen.pn

5e25d88508bd2-topscorerbundesliga.png

5e25d89a0387b-bestespelereuropa.png

5e25d8bfc3fbe-europeestopscorer.png

Financiën

5e25d8cce67aa-financien.png

Antwoorden op posts van users

@FM_Lesly Fati is een geweldenaar. Of United langs gaat komen weet ik nog niet. Voorlopig staat de game en de novelle op pauze.

@Titan Als Fati een standbeeld moet krijgen dan zal ik er ook één moeten krijgen. Voorlopig ga ik even niet verder.

@Mordurette Dit kwam ook als een verrassing voor ons.

@komodo25 Misschien wel, maar dan moeten ze de kansen maar afmaken.

@Marius Het was een heerlijk seizoen voor ons en nu neem ik even pauze van de game en de novelle.

@Niejo101 Fati is een geweldige speler. Ik ben ze zelden tegen gekomen.

@marcelkeuh Dit was echt genieten inderdaad.

@RubenS2 Ik ben er erg blij mee. Het was een geweldig seizoen.

@germandutch Dankje.

@mattihamstra Ik weet niet welke clubs gaan komen. Maar die zullen voorlopig moeten wachten. De game gaat op pauze en net als deze novelle.

@Nummerke10 

@True_Legend @spaansetukker @marcelkeuh 

@Zorsky @FlyD 

@glennix 

@Vlonkie @Kavinos @Isco22  @TheRedOne @ElMarcos  @Daniell @r4vje @Kelderklasse