Jump to content
delichris

[FM20] Die Roten

Recommended Posts

Bedankt voor de toelichting rondom Arp en Haaland. Flink huishouden tegen Bayern, knap hoor! In de CL thuis proberen alles te winnen, uit is een puntje niet heel erg. 

Een heerlijke klap uitgedeeld aan Bayern, wel verrassend dat je dan maar 1-1 bij Genk speelt!

Dam, Haaland erbij ook nog! wat een aanval. Dat het dan 1-1 blijft bij Genk is ergens wel teleurstellend...

Even een klap uitgedeeld aan Bayern en ondertussen ook aan het uitlopen op de Borussen. Tegen Genk had ik ook wel iets meer verwacht, al zal je het thuis wel af maken. Dat Real nu al komt polsen zegt genoeg over je prestaties.

Je walst over Bayern, maar tegen Genk laat je het wat liggen. Al zal je het thuis wel afmaken vermoed ik.

Het gaatje is geslagen en wat een overwinning tegen bayern zeg.

real madrid tussendoor ook nog even afwijzen je moet het maar durven maar het is toch verstandig te noemen. 

Hannoverbanner.png.cae299fe82571378c83a85fb610584db.png

Seizoen 2023-2024

Ik snap dat sommigen het gelijke spel tegen Genk teleurstellend vonden, maar zij speelde echt heel goed. Wij zullen dus thuis heel goed moeten spelen om ze te gaan verslaan. In de Bundesliga spelen wij tegen Bayer Leverkusen, Borussia Dortmund, Werder Bremen en Wolfsburg. In de DFB Pokal spelen wij tegen Borussia Mönchengladbach en in de Champions League spelen wij de return tegen Genk.

Hannover - Borussia Dortmund Bundesliga

5e20a2fa26157-hannoverdortmund1.png

5e20a327d563b-hannoverdortmund2.png

Hannover - Genk Champions League

5e20a33bd7d0b-hannovergenk1.png

5e20a34f75144-hannovergenk2.png

Maart

5e20a367a79ce-maart.png

Stand Bundesliga

5e20a382e0739-stand.png

Loting Champions League kwartfinale

5e20a3938d7fa-lotingcl.png

Overzicht manager

5e20a3a553da8-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@Fantasy Het was een hele mooie overwinning op Bayern. Het was genieten.

@ElMarcos Bayern is niet meer het grote Bayern. Ze zijn nu zelfs minder als ons.

@Mordurette We zijn heel goed bezig en dit moeten wij volhouden om die titel te gaan pakken.

@Titan We moeten winnen willen we door gaan. Door het gelijke spel hebben wij al meer kans op dit moment.

@FM_Lesly Die overwinning was heel erg lekker en dat gelijke spel was een domper, maar alles moet goed komen hoop ik.

@Niejo101 We hebben de beste aanval van heel Duitsland. Dat gelijke spel is jammer, maar we hebben gescoord in ieder geval.

@komodo25 Die overwinning was heerlijk.

@Marius Die overwinning was echt heerlijk. Dat gelijke spel een domper. Maar ik wil niet naar Real. Ik heb een hekel aan die club.

@RubenS2 Het was voor mij ook heel apart, maar ik ga er vanuit dat wij het thuis afmaken.

@mattihamstra We hebben een heel mooi gaatje, maar die kan mooier worden. Ik heb niets met Real. Ik heb zelfs een hekel aan die club.

@Nummerke10 @True_Legend @spaansetukker @marcelkeuh 

@Zorsky @FlyD 

@glennix 

@Vlonkie @Kavinos @Isco22  @TheRedOne @ElMarcos  @Daniell @r4vje @Kelderklasse 

Een mooie overwinning op de directe concurrent, dit mag je nu niet meer weggeven. Jammer dat de beker einde verhaal is, maar alle aandacht nu voor de competitie en Barcelona.

Voor de prijzen jammer, maar voor de fitheid misschien niet eens zo slecht om de beker er niet meer bij te hebben. Tegen Barca zal iedereen op z'n best moeten zijn.

Die zege tegen Dortmund was een heel belangrijke. De weg ligt nu open naar een nieuwe titel. Tegen Genk heel goed herpakt door hen wel heel erg snel op 3-0 te zetten. Al hebben ze zich daarna terug goed herpakt.

Seizoen 2023-2024

Dit gaat de mooiste maand worden voor de club Hannover. Ze staan voor het eerst in de kwartfinale Champions League. Hierin spelen wij de tweeluik tegen Barcelona. In de Bundesliga moeten wij tegen Freiburg, Hamburg, Mainz en RB Leipzig. Allemaal pittige wedstrijden. Ook krijgen wij een nieuwe lichting. Er zat niet veel soeps bij.

Nieuwe lichting talenten

5e21dcdfa2a1a-talenten.png

Hannover - Barcelona Champions League

5e21dcf6d2d85-hannoverbarcelona.png

Barcelona - Hannover Champions League

5e21dd0795f74-barcelonahannover1.png

5e21dd1dd8d26-barcelonahannover2.png

Loting halve finale Champions League

5e21dd338e523-halvefinalelotingcl.png

Manchester United - Hannover Champions League

5e21dd44a125b-unitedhannover1.png

5e21dd566303a-unitedhannover2.png

Hannover - RB Leipzig

5e21dd6b74eb2-hannoverleipzig0.png

5e21dd869fd0e-hannoverleipzig1.png

April

5e21dd96d9192-april.png

Stand Bundesliga

5e21ddad98454-stand.png

@Mordurette Ik was zeer tevreden over de overwinning op Dortmund. De beker is jammer maar dit scheelt toch weer twee wedstrijden en kunnen wij nu nog volledig op de CL richten.

@Titan Het is jammer dat wij de beker nu missen, maar wij kunnen ons volledig op de CL richten.

@komodo25 Het was zeker een pittige loting, maar wie weet kunnen wij stunten.

@RubenS2 Het is een pittige loting, maar wie weet. De beker is jammer, maar we hebben nog twee kansen op twee prijzen.

@FM_Lesly Dat ben ik zelf eigenlijk ook wel.

@Marius De titel kan ons al bijna niet meer ontgaan. Na die 3-0 dacht ik dat wij er al waren en gaf ik een paar spelers rust. Dat pakte bijna verkeerd uit.

@mattihamstra De titel is al bijna binnen en door die nederlaag in de beker is de focus volledig op de CL gericht.

@Fantasy @Niejo101 

Fati is ondertussen ook wel zijn gewicht in goud waard, he? United mag nog flink aan de bak in Duitsland als ze jou uit de finale willen houden.

Wat een maand. Op ideaal moment in topvorm. Prachtig om Barcelona uit te schakelen, al leek je het niet onder de markt te hebben in Nou Camp. Op Old Trafford heb je natuurlijk al de basis gelegd voor de finale. In de competitie heb je niks meer te vrezen, daar kan je gerust wat andere spelers het werk laten doen, en dan hoort een mindere prestatie er ook gewoon eens bij.

Wow, erg sterk dat je Barca uitschakelt en op Old Trafford gaat winnen. Wie weet wat nog mogelijk is. Moet ik je opnieuw voorspellend feliciteren met de dubbel? ;) 

Tegen Freiburg met een B-elftal gespeeld? Wel mooi om te zien dat Ansu Fati de winnende maakte tegen zijn voormalige werkgever. De heenwedstrijd met Man Utd heb je in ieder geval positief afgesloten!

Een mooie tweeluik tegen Barcelona en dan United loten, jouw clubje. Je hebt jezelf wel een mooie uitgangspositie weten te geven, heerlijk! Ook praktisch weer kampioen van Duitsland, dat moet ook lukken.

Knap om zo wel barca uit te schakelen en in Manchester te winnen . Finale lijkt er wel te komen 

Seizoen 2023-2024

De laatste maand qua competitievoetbal. De vraag is nu niet meer wordt Hannover kampioen? De vraag is nu. Wanneer wordt Hannover kampioen? En die vraag werd op 4 mei dodenherdenking in Nederland. Dortmund verspeelde punten en zo werden wij zonder te spelen kampioen. Wij spelen op 5 mei tegen Jahn Regensburg en daar kunnen wij officieel als kampioen worden gehuldigd. Ik heb wel besloten om daar met de reserves te gaan spelen. Dan krijgen de basisspelers rust. Zij kunnen dan helemaal zich opladen voor de return tegen Manchester United. Verder spelen wij nog tegen Köln en Schalke voor de Bundesliga. 

Hannover - Jahn Regensburg Bundesliga

5e230e4671f8b-kampioenswedstrijdhannover

5e230e578a4c0-winst1.png

5e230e6792e70-winst2.png

5e230e775baab-winst3.png

Hannover - Manchester United Champions League

5e230e9a2a707-hannoverunited1.png

5e230eabc066b-hannoverunited2.png

Hannover - Schalke Bundesliga

5e230ebcadb15-hannoverschalke1.png

5e230ed2db000-hannoverschalke2.png

Mei

5e230ee6367c4-mei.png

Stand Bundesliga

5e230efec4bcb-stand.png

Doelstellingen

5e230f0e0ca8e-doelstellingbehaald.png

5e230f28db4a9-doelstellingwinstbundeslig

Affiche finale Champions League[/b

5e230f381fa1c-clfinaleaffiche.png

@Titan Fati is een geweldenaar. Echt een aanrader voor iedere manager. United moet zeker aan de bak, want ze zijn ook nog eens uit vorm las ik.

@Marius Het was een geweldige maand. Ik ga zeker wat spelers rust geven.

@RubenS2 Ik had niet verwacht Barcelona uit te gaan schakelen en United staat op het punt om uitgeschakeld te gaan worden. Je kan het proberen met een dubbel, maar zeker is het niet.

@FM_Lesly Ik dacht dat ik wel met mijn reserves speelde, maar zeker weten doe ik het niet. Fati is echt goed en ontwikkeld zich bij ons uitstekend.

@Mordurette Dat wij Barcelona uitschakelen was al een verrassing. Sympathie telt nu even niet met de confrontaties tegen United. Hannover moet gewoon dit kunnen afmaken. De titel komt er aan.

@komodo25 Barcelona uitschakelen was al prachtig en nu United ook op de rand van uitschakelen staat gloort er iets moois voor ons.

@marcelkeuh We mogen niet klagen. Of er iets geks gaat gebeuren hoop ik ook niet.

@mattihamstra 

@Fantasy @Niejo101 

Dat wordt geen makkie voor City... En ook niet voor Hannover trouwens. Een leuke finale gaat het denk ik wel worden! De druk om het kampioenschap binnen te halen is er nu volledig af. Door de Europese prestaties zou je bijna vergeten hoe sterk de prestatie in de eigen competitie eigenlijk is.