Jump to content
delichris

[FM20] Die Roten

Recommended Posts

Topclubs weten te herstellen na mindere periodes en jij hebt dat duidelijk gedaan ! In de Champions League ben je een outsider voor de eindoverwinning, als alles echt meezit ... Ik ben benieuwd naar januari of er transfers komen of niet 

Hannoverbanner.png.cae299fe82571378c83a85fb610584db.png

Seizoen 2023-2024

We gaan hopelijk onze goede reeks voort zetten van de vorige maand. In deze maand valt ook de beslissing in onze Champions League poule. We spelen de uitwedstrijd tegen Atletico Madrid. Een punt is genoeg om eerste te worden in de poule. In de Bundesliga spelen wij tegen Mainz, RB Leipzig, Jahn Regensburg en Köln.

Atletico Madrid - Hannover Champions League

5e1ca91acbd91-atleticohannover1.png

5e1ca92706e42-atleticohannover2.png

RB Leipzig - Hannover Bundesliga

5e1ca93a50714-leipzighannover1.png

5e1ca94ed1879-leipzighannover2.png

December

5e1ca96e80194-december.png

Stand Bundesliga

5e1ca991d533e-stand.png

Stand Champions League

5e1ca9a965c2d-clstand.png

Loting Champions League

5e1ca9de28287-lotingclvolgenderonde.png

Overzicht manager

5e1ca9f20f64e-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@Mordurette Dit hadden wij even nodig.

@Nummerke10 Ik heb wel wat spelers op het oog.

@Fantasy Ik ben zeer tevreden over de reeks. Deze moeten wij wel even vast zien te gaan houden.

@Marius We hebben weer een goede vorm te pakken. Ik ga zeker voor een extra aanvaller kijken.

@spaansetukker Top dat je me gaat volgen.

@Titan We hebben weer een goede vorm te pakken. Eerste in de poule worden is een goede zaak voor ons.

@marcelkeuh We waren nog niet eerste in de poule.

@komodo25 ik vindt het nodig om te versterken in de winter omdat we dan nog beter voor de dag kunnen gaan komen in de CL.

@RubenS2 We hebben het heel goed gedaan deze maand en nu moeten wij zien dat wij nog beter worden. We zijn nog net geen eerste geworden vorige maand.

@True_Legend We hebben ons goed hersteld. En met de juiste loting in de CL kunnen wij ver komen.

@FM_Lesly We hebben ons heel goed hersteld. En nu moeten wij dit doorzetten.

@Niejo101 @mattihamstra 

@Zorsky @FlyD 

@glennix 

@Vlonkie @Kavinos @Isco22  @TheRedOne @ElMarcos  @Daniell @r4vje @Kelderklasse 

Prima resultaten en een mooie loting met Genk, dat moet te doen zijn lijkt me.

Koekoek, Bayern even op 10 punten. Enkel Dortmund kan jou voorlopig volgen. Een gunstige loting met Genk.

Knap gedaan! In de CL een op het oog gunstige loting. Al speelt die ploeg er ook niet voor niets natuurlijk. 

De eerste plaats heeft je meteen ook een gunstige loting opgeleverd. Genk moet sowieso te pakken te zijn. In de Bundesliga lijken we naar een tweestrijd te gaan.

Erg mooie comeback tegen Atletico! Gunstige loting in de CL is ook mooi meegenomen.

Heerlijk om van 3-0 in Madrid toch nog terug te komen naar 3-3. Ook in de Bundesliga sta je weer waar je hoort!

Seizoen 2023-2024

Reikhalzend keek ik uit naar 1 januari. Dat is de datum dat er weer transfers gedaan mochten gaan worden. Ik besloot meteen te gaan handelen. Ik zit al twee jaar achter Haaland aan, maar hij zit bij City en ik ben meteen gaan handelen met Pep. Pep stond open voor onderhandelingen. Het was een lange onderhandeling, maar vaak kwamen wij er niet uit. Tot op een geven moment ik alles op alles zette om Haaland te halen. Ik kon hem kopen voor 77 miljoen. Maar ik had dat geld niet helaas. Tot ik een telefoontje kreeg uit China. Men wilde Teutchert kopen voor 49,5 miljoen. Ik besloot hier mee akkoord te gaan. Ooit kocht ik Teutchert voor 2,5 miljoen. Toen deze transfer rond was belde ik meteen Pep. We gingen weer onderhandelen en Haaland heb ik kunnen kopen voor 65 miljoen. En het mooiste is ook Arp is naar ons toegekomen voor 4,9 miljoen van Bayern. Twee goede spitsen gehaald en ik ben zeer tevreden. Met hen kan ik veel aanvals kracht bieden. Fati verhuisd hierdoor wel naar de linker winger positie en met Verschaeren en Vignato beschik ik nu over een aanval om je vingers van af te likken.

Aangezien we winterstop hebben spelen wij drie oefenwedstrijden AA Gent, Cruzeiro en Darmstadt zijn onze tegenstanders. Na deze wedstrijden beginnen wij weer aan de competitie. Hierin spelen wij tegen Schalke, Frankfurt en Hoffenheim.

Mijlpaal

5e1e027169ba5-mijlpaal.png

Transfers uit

5e1e02855cbc9-transfersuit.png

Transfers in

5e1e02998719e-transfersin.png

Spoiler

Screens inkomende transfers.

5e1e02aaea4c2-arp1.png

5e1e02c249e3d-haaland2.png

Hannover - Hoffenheim Bundesliga

5e1e02d991f4a-hannoverhoffenheim1.png

5e1e02ef04c09-hannovehoffenheim2.png

Januari

5e1e033d61eb9-januari.png

Stand Bundesliga

5e1e035b6306d-stand.png

Overzicht manager

5e1e036bac34a-overzichtmanager.png

@Fantasy De loting lijkt haalbaar, maar ik mag nu niemand meer oderschatten.

@Mordurette Solskjaer is de manager van Bayern en nu verpest hij het daar ook. Dortmund lijkt ons goed te kunnen volgen.

@Titan We hebben gunstig geloot, maar ik mag ze niet onderschatten.

@komodo25 We hebben het geweldig gedaan en dit moeten wij nu nog even vijf maanden volhouden.

@Marius Ik was erg blij met het gelijke spel tegen Atletico. We hebben het goed op de rit en nu moeten wij dit volhouden.

@RubenS2 Ik was zeer blij met de comeback en de loting, maar we moeten niemand onderschatten.

@FM_Lesly Het was een hele mooie wedstrijd. Bovenaan in de Bundesliga is ook erg lekker voor ons.

@mattihamstra Ik ben zeer blij met onze huidige vorm en dat merk je meteen terug in de uitslagen.

@Niejo101 We kunnen ze pakken, maar nu wil ik er maar 1 op dit moment en dat is die cup met grote oren.

@Nummerke10 @True_Legend @spaansetukker @marcelkeuh 

@Zorsky @FlyD 

@glennix 

Heel jammer van de nederlaag tegen Frankfurt, die kan nog wel eens heel pijn gaan doen. Schalke is ook nog niet uitgeschakeld waardoor het bovenin gewoon heel spannend blijft.

De aankoop van Haaland en Arp zijn in één woord geweldig! Dat je Arp voor zo weinig hebt kunnen halen is absurd, zoals je al zei... Solskjaer helpt Bayern de vernieling in.

Dat is een waar koopje, die Arp! Daar kun je je niet aan bezeren eigenlijk. Ik zie de namen van de nieuwe spitsen nog niet op het scorebord, maar dat zal vast niet lang meer duren.

Arp was echt een koopje, hoe heb je dat in godsnaam klaar gekregen?! Ook voor Haaland vind ik de prijs - al bij al - nog best meevallen. Opvallend is wel dat ze nog niet gescoord hebben inderdaad. Het verlies tegen Frankfurt zou eigenlijk niet mogen. Hopelijk breekt dat je niet zuur op aan het einde van de rit.

Ondanks de heerlijke aankopen toch onderuit in Frankfurt.  Maar is denk ik een kwestie van tijd voordat je domineert 

Zeer goede zaken gedaan op de transfermarkt, wel jammer dat je wat minder uit de startblokken kwam. Desondanks nog altijd de koploper!

Seizoen 2023-2024

Het gaat op zich goed met Hannover, maar ik vindt dat het beter kan en daarom haalde Arp en Haaland. Beide spelers doen het goed bij ons. Arp is wel de spits achter Haaland, maar hij krijgt zeker zijn kans. Ik zal zoveel mogelijk rouleren zolang wij in de Champions League zijn. Zo laat ik iedereen fit blijven. Deze maand spelen wij in de DFB Pokal tegen Frankfurt. In de Bundesliga spelen wij tegen Borussia Mönchengladbach, Bayern München, Hertha en Augsburg. In de Champions League spelen wij de eerste wedstrijd tegen Genk.

Afwijzing Real Madrid

5e1f504b6d3ba-afwijzingrealmadrid.png

Hannover - Bayern München

5e1f5029d5920-hannoverbayern1.png

5e1f5039ea4d2-hannoverbayern2.png

Genk - Hannover Champions League

5e1f5073e7eab-genkhannover1.png

5e1f50873e0aa-genkhannover2.png

Februari

5e1f5097e6683-februari.png

Stand Bundesliga

5e1f50aa250f8-stand.png

Loting DFB Pokal

5e1f50be96b2e-lotingbeker.png

Overzicht manager

5e1f50dbaffe6-overzichtmanager.png

@RubenS2 Ik ben zeer tevreden over onze transferzaken.

@Mordurette Helaas komt er een nederlaag langs, maar we gaan wel goed qua wedstrijden. Het verbaasde mij ook dat Arp zo goedkoop op de lijst stond. Het maakte mij niet uit. Wij hebben een topper in huis.

@Titan Ze kwamen ook pas later in januari. Maar ze gaan wel scoren hoor.

@Marius Arp stond op de transferlijst en daarom kon ik hem zo goedkoop halen. Het verbaasde mij ook heel erg. En dat wij Haaland voor 65 miljoen konden halen is best veel geld, maar hij is zijn geld waard. De nederlaag is zuur, maar wij hebben alles in eigen hand.

@komodo25 Die nederlaag is jammer, maar we krijgen nog de meesten voor de tweede keer.

@FM_Lesly Wij krijgen wel langzaam alles op orde. We moeten even inkomen.

@marcelkeuh Ik ga heel veel plezier beleven aan Arp. Hij is nog jong.

@mattihamstra Twee heerlijke spelers erbij en Dortmund krijgen wij nog.

@Fantasy @Niejo101 

@Nummerke10 @True_Legend @spaansetukker @marcelkeuh 

@Zorsky @FlyD 

@glennix 

Hoppa, even een flinke dreun uitgedeeld aan Bayern. Dortmund even een mindere periode terwijl jij wel de nodige punten pakt, heerlijk!