Jump to content
delichris

[FM20] Die Roten

Recommended Posts

Bayern kwam terug sterk opzetten zeg. Gelukkig nog steeds op kop en voortreffelijke prestaties verder. Zeker ook door de goede start in de CL.

Ik snap je keuze om toch nog bij Hannover te blijven. De resultaten spreken natuurlijk weer voor zich, je hebt er een echte machine van weten te maken!

Heb je screen met opstelling gevonden! Je beschikt sowieso over sterke aanvallers, wat je ook in deze update weer ziet. Wel een ontzettend 'Duitse' gelijkmaker van Bayern, maar ja, goh...

Hannoverbanner.png.cae299fe82571378c83a85fb610584db.png

Seizoen 2023-2024

Als wij een drukke maand hebben dan is het deze maand wel. We spelen twee Champions League wedstrijden. De eerste spelen wij tegen Atletico Madrid en de tweede is tegen Shakhtar. In de Bundesliga spelen wij tegen Bayer Leverkusen, Borussia Dortmund en Werder Bremen. Dit zijn allemaal zware wedstrijden. Nu moet de selectie laten zien wat het kan. 

Hannover - Bayer Leverkusen Bundesliga

5e19da9eabfd0-hannoverleverkusen1.png

5e19daa96d8aa-hannoverleverkusen2.png

Borussia Dortmund - Hannover Bundesliga

5e19dabf4cd7d-dortmundhannover1.png

5e19dad1a77d4-dortmundhannover2.png

Hannover - Atletico Madrid Champions League

5e19dae7ed84e-hannoveratletico1.png

5e19dafaae981-hannoveratletico2.png

Shakhtar - Hannover Champions League

5e19db0b9f106-shakhtarhannover1.png

5e19db217c2b0-shakhtarhannover2.png

Oktober

5e19db37a9a3f-oktober.png

Stand Bundesliga

5e19db52c7039-stand.png

Stand Champions League

5e19db653baac-clstand.png

Overzicht manager

5e19db76919e8-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@RubenS2 We hebben het goed voor elkaar tot op heden.

@Fantasy Er is wat af gevloekt na de wedstrijd. Als je met 3-0 voor staat mag je het gewoon niet meer weggeven.

@Mordurette Die voorsprong had nooit, maar dan ook nooit weggegeven mogen gaan worden. We hadden Bayern al een mooie klap kunnen geven.

@Marius Wel typisch Bayern. Maar die voorsprong had niet weggegeven mogen gaan worden. We doen het aardig op dit moment in de CL.

@FM_Lesly Ik ben tot op heden blij dat ik kon gebleven ben. En met Fati in vorm is het helemaal genieten.

@Titan Top dat je hem gevonden hebt. Het is wel typisch Bayern om zo terug te komen. Maar deze hadden we nooit weg mogen geven.

@komodo25 Dat wel, maar we hadden moeten winnen tegen Bayern.

@marcelkeuh We doen het nog steeds goed en dit moeten wij volhouden.

@Niejo101 @mattihamstra 

@True_Legend 

@Nummerke10 @Zorsky @FlyD 

@glennix 

@Vlonkie @Kavinos @Isco22  @TheRedOne @ElMarcos  @Daniell @r4vje @Kelderklasse 

Niet de beste maand van Hannover, maar dat waren ook niet bepaald de makkelijkste wedstrijden. Europees gezien was die tegen Shachtar waarschijnlijk het belangrijkst; daar moet van gewonnen worden.

Wat wisselvalig afgelopen maand, maar op zich ook niet erg vreemd gezien de tegenstand. Tegen Werder had je misschien liever gewonnen.

Oef, beetje zand in de motor gekomen lijkt het. De tegenstanders waren natuurlijk ook niet de minste, maar hopelijk weet je het tij snel weer te keren.

Het was niet de maand waar je op hoopte, maar die heb je er ook wel eens bij zitten. De kunst is hoe je het hierna gaat oppakken.

Matige maand, maar misschien goed dat het gebeurd is om ervoor te zorgen dat je met je beide voetjes op de grond staat ! Je zal er voor moeten vechten om opnieuw prijzen te pakken

Een loodzware maand, laten we hopen dat de resultaten tegen werder en leverkusen incidenten zijn geweest. Thuis moet je die 'gewoon' winnen...

Hannoverbanner.png.cae299fe82571378c83a85fb610584db.png

Seizoen 2023-2024

Ik moet zeggen dat ik dit niet had verwacht. Ik wist dat wij een zwaar programma hadden, maar toch had ik meer overwinningen verwacht. Heb ik mijn team onderschat qua sterkte ja dat heb ik. Ik heb maar twee aanvallers in mijn selectie op dit moment. Leiva ligt er voor 3 maanden eruit met een gebroken enkel. Dan heb ik alleen nog Fati en Teutchert. Fati is in een bloedvorm, maar ik kan hem niet alle wedstrijden laten spelen. Hij heeft zijn rust nodig en Teutchert doet niet wat ik eigenlijk hoopte. Ik zal dus in de winter op zoek gaan naar een extra spits. In de Champions League spelen wij tegen Shakhtar en Marseille. In de Bundesliga spelen wij tegen Wolfsburg, Freiburg en Hamburg. In de DFB Pokal spelen wij tegen Augsburg.

Wolfsburg - Hannover Bundesliga

5e1b2d85b91e0-wolsburghannover1.png

5e1b2d95076f2-wolsfburghannover2.png

Hannover - Shakhtar Champions League

5e1b2da8b4e6d-hannovershahktar1.png

5e1b2db96fd73-hannovershahktar2.png

Marseille - Hannover Champions League

5e1b2dd201416-hannovermarseille.png

November

5e1b2de73cc1c-november.png

Stand Bundesliga

5e1b2e061b7ec-stand.png

Stand Champions League

5e1b2e187649f-clstand.png

Loting DFB Pokal

5e1b2e2ba7fd0-lotingpokal.png

Overzicht manager

5e1b2e3bafc2b-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@Titan Ik had toch wel een paar overwinningen extra verwacht, maar die zijn niet gekomen helaas.

@Marius Ik had toch wel wat extra overwinningen verwacht. Ook al waren het er maar twee extra.

@Fantasy We speelden wel goed, maar de beloning kwam er niet. Ik verwachtte wel twee extra overwinningen.

@komodo25 We speelden goed, maar de rest was beter. 

@Mordurette We speelden wel goed maar de tegenstander maakte er gewoon een paar meer. Wij blijven werken aan een einddoel en dat is pas in mei.

@True_Legend We speelden wel goed hoor. Alleen de overwinningen kwamen er niet aan. We blijven werken aan een beter resultaat.

@Niejo101 De maand was slecht, maar we spelen wel goed hoor. De beloning kwam er alleen niet.

@mattihamstra Dit kan wel eens gebeuren, maar we hadden meer overwinningen verwacht.

@RubenS2 @FM_Lesly @marcelkeuh 

@Nummerke10 @Zorsky @FlyD 

@glennix 

@Vlonkie @Kavinos @Isco22  @TheRedOne @ElMarcos  @Daniell @r4vje @Kelderklasse 

Als er al een crisis was is deze nu wel verdwenen lijkt me. In de winterstop wat meer diepte toevoegen en je wordt nog sterker dan je nu al bent.

Prima hersteld van het puntverlies lijkt me zo met deze reeks overwinningen. Dit vasthouden lijkt me een mooi doel voor de komende tijd!

Prima hersteld na de vorige periode. Met toch ook een paar mooie zeges. Terug op kop in de Bundesliga en ook de CL-groep zou je kunnen winnen. Misschien is een extra aanvaller handig, maar op basis van deze periode lijkt het dan weer minder dringend.

De verhoudingen zijn rap hersteld: 'gewoon bovenaan' in de competitie en al zeker van Europese overwintering. Hopen dat je de laatste CL-wedstrijd ook wint, zodat je als eerstgeplaatste naar de loting gaat.

Prima hersteld lees ik zo terug en een mooie prestatie door eerste te worden in de Champions League poule!

De "maand van de waarheid" viel erg tegen, maar je hebt je daarna herpakt met een perfecte maand. In de Champions League door als groepswinnaar, erg sterk.