Jump to content
delichris

[FM20] Die Roten

Recommended Posts

In een ruk deze novelle doorgelezen! Een heerlijke novelle en dito resultaten. Benieuwd of je naar Engeland gaat.

Dat het er ooit van zou komen dat er een stap hogerop kon worden gemaakt was te verwachten. United is natuurlijk een geweldige maar zeer ingewikkelde club

Het is zeker en vast een mooie stap, maar ik denk niet dat je die gaat aanpakken ! Is je werk in Hannover wel volledig af ? Ben je klaar om afscheid te nemen van het project dat je op poten gezet hebt !

Mooie kans bij ManU, vraag is of je je kindje zomaar achter kan laten bij een andere manager :classic_tongue: Vind ik meestal een van de lastigste beslissingen in FM.

Hannoverbanner.png.cae299fe82571378c83a85fb610584db.png

Seizoen 2023-2024

De grootste vraag zal zijn of ik de verleiding van Old Trafford kan verstaan. En ik kan vertellen nee ik kan het niet, maar ik was nog niet klaar bij Hannover. Ik mis Europees succes. Ik kan pas weg als ik een Europese beker heb veroverd met Hannover. En daarom heb ik met pijn in het hart nee gezegd tegen United. 

En nu het er uit is zal ik weer volledige focus hebben op Hannover. Want ik wil dit seizoen gebruiken om wederom een stap te gaan zetten. Het gaat dan zeker een mooi seizoen worden hoop ik. Met inkomende transfers zal ik het dit seizoen niet druk krijgen. De uitgaande transfers zal ik het drukker mee hebben.  

Manchester United afgewezen

5e1601bd09184-baanafgewezenunited.png

Doelstellingen

5e1613b754e3d-doelstellingen.png

Transfers uit

We hebben aardig wat spelers verkocht. De eersten die vertrekken zijn Arezo voor 3,3 miljoen en Souza voor 1,3 miljoen. Beiden gaan naar Sporting Lissabon. Valakari vertrekt naar Sampdoria voor 11,75 miljoen. Evina is overbodig geworden nu ik Gnabry en Marin. Hij gaat naar Hertha voor 23 miljoen. Erding was totaal overbodig en hij gaat naar Aalen voor 115k. Borja kreeg teveel gele kaarten en ik vond hem niet goed genoeg meer. Hij gaat naar Betis voor 7,5 miljoen. Radovanovic gaat naar Kiel voor 62k. Haas is een talent, maar hij kiest voor Schalke en levert 525k op. Steinmann is ook overbodig en gaat naar Bochum voor 72k. Alle gratis vertrokken spelers zijn compleet overbodig en de verhuurde spelers krijgen een kans om zich te bewijzen.

5e1601e13a9ef-transfersuit1.png

5e16032a43291-transfersuit2.png

Transfers in

En dan de transfers in. De eerste speler die komt is Kingsley Coman. Hij komt gratis over van Bayern München. Leiva is een talentvolle spits en is nu de derde spits in de rangorde. Hij komt over van Belgrano. Tom Williams is een talentvolle keeper en zal voornamelijk bij het tweede gaan keepen. Hij is gratis gehaald. Chabot is een Duitse centrale verdediger en ik zocht nog juist een verdediger. Hij komt over van Inter en kost ons 10,75 miljoen. Door de verkoop van Borja ben ik heel lang op zoek gegaan naar een linksback. De keus is uiteindelijk gevallen op Wijndal van AZ. Hij kost ons 15 miljoen.

5e16033d54de4-transfersin.png

Spoiler

Screens inkomende transfers.

5e1612e35a800-coman1.png

5e161305e3a3a-leiva2.png

5e16131b0b020-williams3.png

5e16132b132dc-chabot4.png

5e16133f59fce-wijndal5.png

Selectie Hannover

5e16135db0bf3-selectie1.png

5e1613791a8a2-selectie2.png

Loting DFB Pokal

5e16138e1699b-lotingdfbpokal.png

Loting Champions League

5e1613a41ccd0-clloting.png

Antwoorden op posts van users

@Titan Ik heb uiteindelijk er voor gekozen dat ik niet naar United ga.

@Mordurette De droom werd werkelijkheid en ik was bijna er naar toe gegaan. Alleen ik ben nog niet klaar bij Hannover.

@marcelkeuh Het was een droom, maar ik ben niet klaar.

@Niejo101 Ze wilden mij, maar ik vond dat ik niet klaar was bij Hannover.

@Fantasy De stap was mooi, maar ik ben niet klaar in Hannover.

@FlyD Ik ken Kevin niet, maar ik heb besloten te blijven.

@Marius De kans kwam er ook, maar ik heb besloten in Hannover te blijven.

@FM_Lesly Dankje, maar ik ga nog even door met Hannover.

@komodo25 Het was met moeite, maar toch besloten te blijven.

@Zorsky Fijn om een nieuwe volger te hebben. Ik heb besloten in Hannover te gaan blijven.

@mattihamstra De stap was heel mooi, maar ik was niet klaar in Hannover. 

@True_Legend Je bent de enige die zegt dat ik nog niet klaar ben en dat ik blijf. 

@Nummerke10 Ik heb niets met Hannover, maar ik kon met moeite nee zeggen tegen United. Of er ooit een tweede kans komt weet ik niet. Maar ik ben nog niet klaar in Hannover.

@glennix 

@Vlonkie @Kavinos @Isco22  @TheRedOne @ElMarcos  @Daniell @r4vje @Kelderklasse 

Verrassend, maar begrijpelijk. Wie weet kun je al snel Europese successen behalen, want de transfers die je gedaan hebt dragen daar zeker aan bij. Heerlijke spelers heb je weten te strikken zeg. Succes komend seizoen!

Verrassend dat je blijft inderdaad! Op zich wel mooi dat je eerst nog meer succes naar Hannover wil brengen. De transfers zien er in ieder geval weer goed uit. Lekker gecasht en dan een paar topdeals: Coman gratis en Wijndal voor een schijntje!

Mooi dat je blijft.  De welbekende bezem was er weer . Goed ingekocht hoor . Verrassend dat Bayern Coman gratis laat gaan.  Blessureleed? Met Chabot een prima verdediger gehaald.  Mooie carrière heeft ie daar 

Dapper dat je je club trouw blijft, hopelijk betaalt dit zich snel uit! 

Ik had dit zien aankrijgen want ik zie dat je werk hier nog niet klaar is ... Je hebt heel wat jonge talenten rondlopen bij Hannover en dan moet je er gewoon eerst de wereld mee veroveren ... Ik hoop dat het bestuur dit niet snel vergeet en dat ze je de middelen geven om je plek bij de top te behouden ... In de Champions League is het een verraderlijke groep vind ik, maar je moet ambitie hebben en gewoon voor die eerste plek gaan 

Knap dat je de club trouw blijft. Europees succes behalen daarvoor moet alles kloppen. Het is een risico want het kan zomaar nog jaren duren. Toch laat je me de aankopen je ambitie ook daarin zien. Kingsley voor niks goeiedag zeg

Seizoen 2023-2024

Het seizoen gaat nu echt beginnen. Voetballen daar zijn wij goed in. Ik heb wederom een vijf weekse voorbereiding getroffen. We beginnen tegen wat lokale ploegen. Daarna gaan we naar Zuid-Korea voor een tour. Om vervolgens lekker in het ritme te komen voor de competitie. In de beker spelen wij dus tegen Neustrelitz. In de Bundesliga spelen wij tegen Frankfurt en Hoffenheim.  We spelen ook nog tegen Borussia Dortmund om de Duitse Super Cup.

Voorbereiding

5e1754eb49e60-voorbereiding.png

Super Cup

5e17550ff37ae-supercup1.png

5e17552fc8654-supercup2.png

5e1755431bf86-winst1.png

Augustus

5e1755572bbfe-augustus.png

Stand Bundesliga

5e17556fdd1c9-stand.png

Loting DFB Pokal

5e1755ad94f61-lotingpokal.png

Overzicht manager

5e1755c36bf93-overzichtmanager.png

@Fantasy Ik zat ook heel lang te twijfelen. Maar ik weet dat ik nog niet klaar ben met Hannover.

@Mordurette Ik weet niet of die trein ooit weer langs komt, maar ik ga met 100 procent er vol tegenaan met Hannover.

@Marius Dat had ik wel gedacht dat je het verrassend vond. Ik zat al heel lang achter Coman aan en ik vond het wachten waard. Wijndal is een mooie aankoop voor ons.

@komodo25 Ik heb deze keer niet heel veel verkocht, maar alleen alles wat ik niet meer nodig had. Waarom Bayern Coman liet gaan is mij een raadsel. Maar mijn rechterflank is heel erg sterk geworden. Chabot heeft een hele mooie carrière tot op heden.

@Titan Dat hoop ik ook.

@True_Legend Ik heb nog geen hele goede talenten de laatste tijd. Maar wie weet komt er nog wat aan en anders ga ik shoppen bij de andere teams.

@mattihamstra Ik ben nog maar met mijn vijfde seizoen bezig. Dus Europees komt vast wel goed.

@Nummerke10 @Zorsky @FM_Lesly @Niejo101 @marcelkeuh @FlyD 

@glennix 

Er vallen genoeg goals in ieder geval, de neutrale toeschouwer is winnaar bij jouw duels haha. 

Heel veel doelpunten idd.  In de competitie ook aardig wat tegentreffers . Mooie voorbereiding 

Wat een spektakelwedstrijden zeg! Je start is in ieder geval voortreffelijk. Het wordt een mooi seizoen op deze manier. Hopelijk kan je meedoen voor zo veel mogelijk prijzen. De eerste is in ieder geval al binnen.

Hoppa, de Supercup is binnen. Ook de start in de competitie is prima, hopelijk gaat dit jouw seizoen worden met meerdere (grote) prijzen.

Damn, Fati op 8 goals na 2 wedstrijden... dat gaat wat worden! Mooie keuze gemaakt om bij hannover te blijven. Tijd om een grote prijs te gaan pakken met die Roten!

Seizoen 2023-2024

Fati is geweldig aan het seizoen begonnen. Ik hoop wel dat hij dit lang vol kan houden. Want dan gaan we een geweldig seizoen tegemoet. In de Bundesliga spelen tegen Borussia Mönchengladbach, Bayern München, Hertha BSC en Augsburg. In de Champions League spelen wij tegen Marseille. Een paar makkelijke wedstrijden, maar ook een paar zware wedstrijden deze maand.

Bayern München - Hannover Bundesliga

5e18b5726aa65-bayernhannover1.png

5e18b57ee2470-bayernhannover2.png

Marseille - Hannover Champions League

5e18b5a56da30-marseillehannover1.png

5e18b5c3a06c8-marseillehannover2.png

September

5e18b5e242bea-september.png

Stand Bundesliga

5e18b610bc16f-stand.png

Stand Champions League

5e18b623983df-clstand.png

Overzicht manager

5e18b636ecb18-overzichtmanager.png

@Fantasy Het is zelden saai bij mij.

@Titan Nee ik speel een 4-2-3-1. De screen staat hier wel ergens.

@komodo25 Ik ben zeer tevreden over hoe het nu loopt.

@Marius We lijken het goed te doen. De start is in ieder geval goed voor ons.

@Mordurette De Super Cup is nu voor het eerst gewonnen door Hannover.

@Niejo101 Fati is heel erg in vorm op dit moment. Het lijkt een goede keus te zijn geweest.

@RubenS2 We zijn heerlijk gestart.

@mattihamstra Fati is heel goed begonnen. We hebben een heerlijke start gemaakt.

@True_Legend 

@Nummerke10 @Zorsky @FM_Lesly @marcelkeuh @FlyD 

@glennix 

Oef, zuur dat gelijke spel tegen Bayern in de slotsecondes.. Verder gewoon ouderwets prima prestaties weer!