Jump to content
delichris

[FM20] Die Roten

Recommended Posts

Vrij recent nog Europa League gespeeld. Kijken hoe snel jij dit weer voor elkaar te krijgen

Mooi overzicht en die 5-0 tegen Porto ! Love it :) 

Deze post heeft ons een goed overzicht gegeven en je gaat er binnen de kortste keren titels aan het palmares toevoegen 

Toch wel een rijke historie met twee kampioenschappen en niet zo heel lang geleden nog in Europa gespeeld. Deze club hoort thuis in de Bundesliga, dat is wel duidelijk. Ben benieuwd hoe snel je kunt terugkeren, zeker ook omdat je aardig wat concurrenten in de competitie hebt. Het wordt geen gemakkelijke klus! 

Zie dat ik hier hier nog niet gereageerd had . Tja het is een redelijke grijze muis maar wel een club met potentie . Hopelijk weet jij ze weer snel richting Europa te sturen 

5dd7bb92f2696-Hannoverbanner.png

Seizoen 2019-2020

Nog even een bedankje voor @Niejo101 voor het maken van de banner. Dit was nog vergeten te doen. En dan nu de vierde update en de eerste omtrent de game. Ik wil ook nog even zeggen sorry omtrent de achtergronden. Ik was zoekende naar een goede skin. En deze heb ik ondertussen gevonden. 

Ik vond de selectie niet echt sterk en ik wilde graag wat jonge talenten halen en ervaren spelers. En wat betreft de vertrekkende spelers deze jongens leveren mij gewoon de extra miljoenen op die ik nodig heb om sterker te gaan worden. In het loop van het seizoen ga ik ook mijn staf versterken, want dat is ook nodig. 

Aanstelling

5dd7bcc7a0410-aanstelling.png

Profiel manager

5dd7be7641921-mijnprofiel.png

Erelijst Hannover

5dd7be84f17d2-erelijst.png

Doelstellingen

5dd7bea91ee7f-doelstellingen.png

Samenwerkingsverband

Ik heb meteen gevraagd om een samenwerkingsverband. Zo kan ik eventueel spelers daar naar toe sturen en kan ik eventuele talenten bij hun wegplukken.

5dd7bebd76edd-samenwerkingsverband.png

Selectie bij aankomst

Ik zag dat er nodig wat moest veranderen. Ik moest wat middenvelders hebben en wat duren krachten zien kwijt te raken.

5dd7bf01473ea-selectiebijaankomst1.png

5dd7bf446edc8-selectiebijaankomst2.png

Transfers uit

Alles wat onder de rode streep heb ik gedaan de rest was door de vorige manager gedaan. De eerste die vertrok was Hadzic. Hij gaat voor 425k naar Stuttgart. Haraguchi gaat naar Al Ahli voor 5 miljoen. Albornoz gaat voor 3,3 miljoen naar Frankfurt. Ostrzolek gaat voor 1,9 miljoen naar Mainz. Wagner gaat naar St. Pauli voor 100k. De verhuurde spelers mogen ervaring op doen. Ik heb aardig wat spelers verkocht dus en zo mooi wat geld kunnen generen en dit scheelt ook nog eens wat salaris.

5dd7bf9c37989-transfersuit1.png

5dd7c052a7cb6-transfersuit2.png

Transfers in

Waar spelers gaan daar zullen ook spelers komen. Ook hier had mijn voorganger al een aantal transfers gedaan. Alles onder de streep is uiteraard van mij. De eerste speler die ik haalde was Valakari. Hij kost ons 1,6 miljoen en komt over van Tromso. Dit op aanraden van @Daniell. Mijn hoofd jeugdopleidingen heeft Erlachner aangetrokken. Dit heb ik meteen aangepast en dit betekent dat vanaf nu alle spelers door mij worden aangetrokken. Ik zag dat Joe Ledley transfervrij was en ik besloot hem aan te trekken. Hij is gratis en neemt een bak aan ervaring mee. Zal niet een basisspeler zijn. Toen ontdekte ik dat Antonio Marin nog bij Dinamo speelde. Ik haalde hem voor 6,5 miljoen op, maar dit is verspreid over drie jaar. Hij heeft een clausule van 12 miljoen in zijn contract staan, maar ik hoop dat snel open te breken en het bedrag heel hoog te maken zodat ik veel geld kan verdienen op hem. Ik had een aanvaller te weinig. Na veel speurwerk kwam ik uit bij Zirkzee. Ik huur van Bayern. Wij betalen alleen salaris. Bayern blij en ik blij. Torp ken ik nog van mijn tijd uit Denemarken. Een groot talent en ik besloot hem te halen. Hij komt over van FC Midtylland voor 975k. De laatste speler die ons komt versterken is Contento. Hij is een linksback en komt over van Fortuna Dusseldorf voor 650k.

5dd7c066e12a7-transfersin1.png

Spoiler

Screens inkomende transfers.

5dd7c22ae7e78-valakari1.png

5dd7c24a737fc-erlachner2.png

5dd7c2583b58b-ledley3.png

5dd7c266426bd-marin4.png

5dd7c27571d89-zirkzee5.png

5dd7c28395556-torp6.png

5dd7c29a661a0-contento7.png

Selectie Hannover 96

5dd7c2ac4a62b-selectie1.png5dd7c2c8a17d0-selectie2.png

Taktiek

Ik heb besloten om lekker mijn vertrouwde taktiek te gaan spelen. Hier had ik veel succes mee.

5dd7c2dd139f9-taktiek.png

Antwoorden op posts van users

@Marius Bij deze de update met de selectie. 

@Mordurette Ik hoop dat er meerdere prijzen gaan volgen bij Hannover. 

@mattihamstra Er zitten inderdaad veel mooie en bekende namen in. Het zal een gevecht gaan worden voor promotie.

@RubenS2 Dankje. Ik ben zelf ook erg benieuwd hoe het gaat.

@glennix Het is voor mij voor het eerst dat ik in Duitsland speel. Ik moet zeggen het bevalt mij tot op heden goed.

@Niejo101 Hannover is qua naam geen grote club en ik hoop dit te gaan bereiken. De status van Bayern München gaat nooit lukken, maar ik hoop wel dat wij een nieuwe topclub gaan worden.

@r4vje Dankje.

@Isco22 Ik zelf denk dat het zo'n drie a vier seizoenen gaat duren.

@True_Legend Ik hoop dat er snel prijzen aan gaan komen, maar er zijn veel kapers op de kust.

@ElMarcos Dankjewel.

@FM_Lesly Dankje. Het gaat nu echt beginnen.

@Daniell Ik hoop dat ik dit seizoen kan promoveren, maar je weet het niet omdat er veel grote namen in de 2e Bundesliga spelen.

@komodo25 Ik ben blij dat je me als nog gevonden hebt.

@Kavinos

Meteen heel wat veranderingen doorgevoerd. Zo kennen we je wel natuurlijk :) Aan inkomende kant springen Zirkzee en Valakari er uit. Benieuwd naar de eerste resultaten in ieder geval!

Zirkzee Stond in de vorige versie garant voor 15 doelpunten minstens per seizoen dus dat is zeker een prima versterking. Sowieso is het team aardig op de schop gegaan

Veel plezier met Valakari, ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij je! Marin is ook echt een topper inderdaad, alleen jammer van die clausule en hoop dat je daar geen last mee krijgt. Ben wel bang dat je op het middenveld compleet overlopen wordt. Een vooruitgeschoven spelmaker en een balveroveraar. Vooral die laatste verlaat vaak zijn positie om druk te zetten. 

Zirkzee is op FM Mobile een topper in wording, dus ik ben benieuwd hoe hij hier gaat presteren. Leuke transfers, maar een gewaagde tactiek.

Goede transferperiode. Prima talentvolle spelers gehaald met Marin, Valakari en Zirkzee. Hopen dat je laatst genoemde uiteindelijk kan overnemen van Bayern. Normaal gesproken toch een groot talent en garant voor veel doelpunten.

5dd7bb92f2696-Hannoverbanner.png

Seizoen 2019-2020

We mogen eindelijk beginnen. De voorbereiding was gedeeltelijk al klaar. Ik heb zelf een paar wedstrijden toegevoegd. Mijn assistent zal de vriendschappelijke wedstrijden leiden. Zo kan ik zelf bezig zijn met transfers en andere zaken. 

In de 2e Bundesliga spelen direct een topwedstrijd. We spelen dus eerst tegen Stuttgart daarna tegen Jahn Regensburg, Wiedbaden en Greuter Fürth. In de beker is Halle onze tegenstander.

Voorbereiding

5dd93a19aeb98-voorbereiding.png

Wiesbaden - Hannover 2e Bundesliga

5dd93ac6f1e0d-wiesbadenhannover1.png

5dd93ad58ae59-wiesbadenhannover2.png

Augustus

5dd93aeb222e6-augustus.png

Stande 2e Bundesliga

5dd93b0b2f20b-stand.png

Loting DFB Pokal

5dd93b1e79186-lotingdfbpokal.png

Blessure Ducksch

5dd93b3157cbd-zwareblessureducksch.png

Antwoorden op posts van users

@Marius En dan ben ik nog niet eens klaar. Er staat nog heel wat te gebeuren in Hannover.

@mattihamstra Ik zal Zirkzee meer als invaller gebruiken op dit moment. De andere spitsen in erg in vorm.

@komodo25 Ik kende alleen Zieler en dat is ook de nummer één bij mij.

@FM_Lesly Ik hoop dat wij meteen promoveren. 

@r4vje Wij lijken sterk, maar we hebben sterke tegenstanders die ook goed zijn.

@Daniell Ik wil zowel Valakari als Marin nog lang bij ons houden. Met Marin is het gelukt. Hij heeft al verlengd en de clausules zijn erg goed deze keer. Taktiek werkt hoor. Deze is meegekomen van FM19 daar had ik zeer veel succes mee.

@RubenS2 Zirkzee zal kansen krijgen, maar is nummer vier op dit moment. De taktiek is zeker niet gewaagd dit lijkt misschien wel zo.

@Mordurette We bulken van het talent op dit moment, maar sommigen zijn niet zo ver als ik zou willen. Zirkzee moet vechten voor zijn plek, maar krijgt wel kansen.

@Niejo101 Ik ben zeer blij met de transfers. Zirkzee is nog niet zo goed als ik hoopte.

Een goed begin van de competitie buiten de uitschuiver tegen Stuttgart, de zware blessure van Duksch is jammer maar misschien kan je Teuchert wat meer laten spelen nu, die heeft het uitstekend gedaan in de Championship met mijn Bolton game.

Je draait echt prima mee en een verlies partij tegen vfb doet daar niks aan af zonde dat je wel gelijk een speler voor lange tijd kwijt bent

Even een valse start maar daarna wel goed herpakt. Hopelijk kan je die zware blessure wel opvangen want dat is in ieder geval een tegenvaller.

Even iets minder begonnen, maar het al snel rechtgetrokken ... Zware blessures kunnen soms echt roet in het eten gooien en ik hoop dat je op het einde van het seizoen kan zeggen dat zijn afwezigheid geen invloed heeft gehad op de resultaten ! 

Je hebt de stijgende lijn te pakken, nu een kwestie van geen blessures bij belangrijke spelers oplopen en resultaten blijven boeken.