Jump to content

[FM20] Die Roten

Recommended Posts

• Replies 602
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Seizoen 2020-2021   De winter is gearriveerd in Duitsland en dat betekent transfers en een winterstop. Ik zal in de transferperiode jonge talenten halen zodat zij klaar gestoomd kunnen gaan

Seizoen 2019-2020   Nog even een bedankje voor @Niejo101 voor het maken van de banner. Dit was nog vergeten te doen. En dan nu de vierde update en de eerste omtrent de game. Ik wil ook nog e

Seizoen 2021-2022   De laatste maand van 2021 is aangebroken. Gaan we door naar de Europa League of is het einde Europees avontuur voor ons. We moeten tegen Liverpool dus dat wordt al zwaar.

Posted Images

Knappe titel ... Een gemiddelde van net onder de 2 gescoorde doelpunten per wedstrijd is wel niet hoog ... Maar het verdedigende register is wel indrukwekkend : net onder het halve doelpunt per wedstrijd geïncasseerd ! Nu nog enkele van die draws er zien uit te krijgen en je wordt onklopbaar ! Succes in de bekerfinale 

Hannoverbanner.png.cae299fe82571378c83a85fb610584db.png

Seizoen 2022-2023

En dan sta je eindelijk eens in de finale van de DFB Pokal. Het is niet tegen een grote club, maar tegen Mainz. Deze prijs heb ik zelf nog nooit gewonnen en Hannover heeft de beker ooit één keer eerder gewonnen. Bij winst kunnen wij hem gewoon verdubbelen, maar dan moeten wij wel Mainz verslaan.

Road to the final Hannover

5e136dc99c4a5-roadtothefinalhannover.png

Road to the final Mainz

5e136de71188f-roadtothefinalmainz.png

Opstellingen Hannover - Mainz

5e136e0b554a4-opstellingenhannovermainz.

Finale DFB Pokal

5e136e1c7c915-finale1.png

5e136e2dbdab9-finale2.png

5e136e3c3ee2f-winst1.png

5e136e4ac083d-winst2.png

Antwoorden op posts van users

@Marius Het was een heel mooi seizoen in de Bundesliga en nu kunnen wij het seizoen bekronen met een mooie beker.

@komodo25 De reserves waren heel erg hongerig.

@Mordurette Dankje we hadden het nodig.

@RubenS2 Bedankt voor je vooruit ziende blik.

@Titan We hebben nog één keer er alles uitgehaald in deze wedstrijd.

@marcelkeuh Het was een geweldig seizoen. Nu nog genieten en dan weer knallen volgend seizoen.

@mattihamstra Het was een grote voorsprong en ik hoop dat wij onze favorietenrol waar kunnen maken.

@FM_Lesly Het zou een mooie bekroning zijn.

@True_Legend Onze verdediging stond als een huis. En dat zie je meteen in de cijfers terug.

@glennix @Niejo101 

@Nummerke10  @Vlonkie @Kavinos @Isco22  @TheRedOne @ElMarcos  @Daniell @r4vje @Kelderklasse @FlyD 

Hannoverbanner.png.cae299fe82571378c83a85fb610584db.png

Seizoen 2022-2023

Wat een seizoen hebben wij gehad. De titel gewonnen en de DFB Pokal. Lang geleden dat het zo goed is gegaan bij Hannover. Maar we zijn er nog niet. We gaan proberen Europees succes te boeken. Of gaat er toch iets verrassends gebeuren.

Ranglijst competities

5e14cc9e311d3-competitieranglijst.png

Rangrlijst clubs

5e14cc74b63d5-ranglijstclubs.png

Terugblik

5e14ccc62ea42-terugblik.png

Commercieel overzicht

5e14ccd9b8689-commercieeloverzicht.png

Ereprijzen

5e14ccebd417f-ereprijzen.png

Statistieken

5e14cd0f32b21-statistieken1.png

5e14cd1fe0c5b-statistieken2.png

Financiën

5e14cd31a9d37-financien.png

Ontslag Solskjaer

5e14cd4377ace-solskjaerontslag.png

5e14cd5e1bd3c-solskjaerontslag2.png

5e14cd733dbcb-sollicitatieunited.png

Antwoorden op posts van users

@RubenS2 Ik ben zeer blij met de DFB Pokal.

@Marius We waren heel goed bezig en ik ben zeer tevreden over de finale en de prijs.

@komodo25 Dankje.

@Titan Het is een mooie prijs en ik wilde hem graag winnen. Dit bewijst hoe goed wij zijn.

@Mordurette We waren zo goed dat Mainz niets had in te brengen gelukkig.

@FM_Lesly We hebben een hele mooie finale gespeeld en ik ben zeer tevreden over deze winst.

@Vlonkie Danje.

@True_Legend Het was een mooie finale en wij hebben het goed gedaan.

@mattihamstra Dankje. Nu op naar meer succes.

@marcelkeuh 

@glennix @Niejo101 

@Nummerke10  @Vlonkie @Kavinos @Isco22  @TheRedOne @ElMarcos  @Daniell @r4vje @Kelderklasse @FlyD 

Een stap naar United zou een schitterende beloning zijn voor het seizoen dat je bij Hannover hebt gedraaid. Het is nog afwachten of je het ook wordt, maar anders heb je met Hannover alsnog een mooi team gebouwd om eventueel mee verder te gaan.