Jump to content
delichris

[FM20] Die Roten

Recommended Posts

Ongenaakbaar in de Bundesliga, maar helaas nog wel een maatje te klein voor Man City, tenzij je nog een daverende verrassing uit de hoge hoed tovert...

Poeh city denk ik wel een maatje te groot. In eigen land gewoon meer dan prima.

even een dingetje dat me op viel. Heb je tegen jezelf gespeeld;) 

Je resultaten blijven echt prima, City is natuurlijk nog een maatje te groot. Maar je komt er vanzelf wel!

Hannoverbanner.png.cae299fe82571378c83a85fb610584db.png

Seizoen 2022-2023

Deze maand kregen wij ook een domper te verwerken. Zieler wilde weg en was niet van plan om tweede keeper te zijn bij ons. Ik heb besloten hem te verkopen en hij vertrekt dus deze maand. De eerste wedstrijd tegen City was een domper vond ik. Ik had er meer op gehoopt. Maar we hebben nog twee ijzers in het vuur qua prijzen. De maand spelen wij de return tegen City en dat wordt een knaller. Ik kan alleen zeggen dat de rode kaart onnodig was en zonder die waren wij door. In de Bundesliga spelen wij tegen Köln, Mainz en Holstein Kiel.

Transfer Zieler

5e0f597eca278-transferzieler.png

Manchester City - Hannover Champions League

5e0f593d83722-cityhannover1.png

5e0f59493d171-cityhannover2.png

Maart

5e0f59bcbea7a-maart.png

Stand Bundesliga

5e0f59d518ecf-stand.png

Overzicht manager

5e0f5a15cb246-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@RubenS2 Die nederlaag was een domper, maar wel verwacht. We gaan wel verder met hoe wij bezig zijn.

@Titan Verliezen van City is geen schande, maar ik had stiekem meer verwacht. In eigen land gaan we heel erg goed.

@marcelkeuh We blijven goed presteren en de nederlaag in de CL is zonde. Wie weet de volgende keer.

@komodo25 Die nederlaag was inderdaad erg jammer, maar wie weet kunnen wij nog stunten.

@Marius Het was erg zonde, maar wij krijgen nog kans op prijzen.

@Mordurette In eigen land heb ik heel veel vertrouwen dat het goed komt. Dat wonder kwam er aan tot aan de 90e minuut helaas.

@Fantasy We waren heel dichtbij.

@Niejo101 We waren zo dichtbij. Ik was enorm teleurgesteld in Mendes.

@mattihamstra Dat moest Hoffenheim zijn. We hebben City het nog heel lastig gemaakt.

@FM_Lesly We blijven werken om nog beter te worden. Maar we hebben het City heel lastig gemaakt.

@glennix @Nummerke10  @Vlonkie @Kavinos @Isco22 @True_Legend @TheRedOne @ElMarcos  @Daniell @r4vje @Kelderklasse @FlyD 

Dat is idd zuur.  Hoewel je nooit zou weten of city het anders niet gered had in de verlenging 

Dat zou een comeback van jewelste zijn geweest tegen City, maar helaas mocht het niet zo zijn. In Duitsland kan de brouwer alvast gebeld worden om voorzichtig te beginnen met het vullen van vaten voor een kampioensfeest. Nog altijd ongeslagen, knap!

Ongelooflijk wat zuur, maar toch mooi je huid duur weten te verkopen en wellicht is het geluk volgend jaar wel aan jouw zijde. Nationaal nog altijd ongeslagen in de competitie, dus zet inderdaad het bier maar alvast koud als je het mij vraagt!

Pfff, tot in blessuretijd was het gewoon een stunt van jewelste. Maar je hebt het strijdtoneel met opgeheven hoofd kunnen verlaten. Nationaal ga je in ieder geval wel succes behalen.

Zo daar was je toch nog erg dichtbij zeg. Zonde dat het je net niet is gelukt maar met opgeheven hoofd uitgeschakeld. Binnen de landsgrenzen begin je toch wel de grote favoriet voor de titel te worden

Wat een spektakel alsnog tegen City... En ontzettend jammer dat je vanuit gewonnen positie alsnog het onderspit moest delven...

Seizoen 2022-2023

Welkom bij de 50e update van deze novelle. Ik ben al over de teleurstelling heen. Tot aan de 90e minuut had ik echt het gevoel dat wij gingen winnen. Maar bij de 1-3 en de rode kaart wist ik al dat het over was. En vanaf nu gaan we vol op de competitie en de beker richten. Want wij kunnen de dubbel pakken en dat zou een mooie prestatie zijn van ons. In de competitie spelen wij tegen Frankfurt, RB Leipzig, Borussia Mönchengladbach, Wolfsburg en Werder Bremen. In de halve finale van de DFB Pokal spelen wij tegen Bayer Leverkusen. Ook krijgen wij een nieuw lichting talenten. Hier zitten niet echt grote talenten bij op dit moment. Iedereen met een potentie van twee en halve ster krijgt een contract bij ons.

Nieuwe lichting talenten

5e10b783a8852-talenten.png

Hannover - Bayer Leverkusen halve finale DFB Pokal

5e10b5837b953-halvefinalepokal1.png

5e10b79d5882c-halvefinalepokal2.png

Werder Bremen - Hannover Bundesliga

5e10b7be0ceff-kampioenswedstrijd1.png

5e10b7d7dd7f9-kampioenswedstrijd2.png

5e10b7e7a1586-winst1.png

5e10b7f9ec93c-winst2.png

5e10b80b276b1-winst3.png

April

5e10b81a4976c-april.png

Stand Bundesliga

5e10b843ccb8d-stand.png

Affiche finale DFB Pokal

5e10b85d32c94-finaleaffichepokal.png

@RubenS2 Het is heel erg zuur, maar er is niets meer aan te doen.

@komodo25 We waren heer en meester tot aan de 90e minuut. Ik ben er van overtuigd dat wij die verlenging als nog hadden gepakt.

@FM_Lesly Dat gaan wij ook zeker doen. We hebben nog twee prijzen om voor te vechten.

@Titan Het is ook erg jammer, maar nu alles op de titel en de beker.

@Fantasy Het is inderdaad erg zuur, maar we gaan volgend jaar er weer voor werken om ver te komen. De titel en de beker gaan wij nu proberen te veroveren.

@Mordurette Het is jammer, maar tegen een rode kaart kan je niets meer beginnen.

@Marius Ik ben erg trots op de jongens dat ze gevochten hebben en helaas kan je niets meer doen als je met 10 man komt te staan.

@mattihamstra Het was erg zuur, maar volgend seizoen nieuwe kansen. De titel en beker zijn nu nog de enige prijzen die wij kunnen gaan pakken.

@Niejo101 Het was erg zuur. Ik had ze bijna te pakken. Maar ja als je met 10 man komt te staan dan is er niets meer aan te doen.

@glennix De uitschakeling is erg jammer, maar wie weet kunnen wij volgend seizoen wel stunten in de CL. Nu eerst die titel zien te pakken en de finale bereiken van de DFB Pokal.

@Titan @marcelkeuh 

@Nummerke10  @Vlonkie @Kavinos @Isco22 @True_Legend @TheRedOne @ElMarcos  @Daniell @r4vje @Kelderklasse @FlyD 

Gefeliciteerd met de twee mooie prijzen! Je hebt het in de DFB-Pokal nog behoorlijk spannend gemaakt... Nu weer doorselecteren en volgend jaar een gooi naar Europese prijzen?

Proficiat met de titel, twee keer op rij is lekker. Nu ook nog de beker pakken en het seizoen is weer dik geslaagd.

Die titel al ruim op tijd gepakt waardoor je kan gaan sparen voor die bekerfinale de dubbel kan de zoveelste kroon op het werk worden

Mainz in de finale, dat moet te doen zijn. Gefeliciteerd met de titel, die heb je in ieder geval mooi op tijd al veilig weten te stellen!

Zeer sterk dat je jezelf opvolgt als kampioen van Duitsland! In de finale van de beker tref je eens niet Leipzig, dus ik geef je een grote kans om de dubbel te pakken.

Seizoen 2022-2023

We konden heerlijk de titel vieren en rustig werken naar de DFB Pokal finale. Ik zal wat reserve spelers de speeltijd geven die zij verdienden. Ze hebben toch vaak hun plek moeten afstaan voor bepaalde wedstrijden. Nog drie competitiewedstrijden rest ons nog. Onze tegenstanders zijn Schalke, Bayer Leverkusen en Hamburg.

Hannover - Schalke Bundesliga

5e11c5848767f-hannoverschalke1.png

5e11c5b02becc-hannoverschalke2.png

Mei

5e11c5e1d35db-mei.png

Stand Bundesliga

5e11c5f50dd2d-stand.png

Doelstellingen en tevredenheid

5e11c60e073ab-geennederlaag.png

5e11c6288f0f3-bestuurblij.png

5e11c638ca67f-doelstellinglandstitel.png

Overzicht manager

5e11c64eaba48-overzichtmanager.png

@Titan We hebben nog maar één prijs gewonnen en dat is de titel. Ik hoef niet echt door te selecteren. Ik heb een vrij jonge groep. Deze groep kan zeker nog twee tot drie jaar mee.

@Mordurette Ik ben zeer blij met de titel. Het seizoen is al geslaagd. Winst in de beker en dat zou dan de kers op de taart zijn.

@mattihamstra Doordat wij de titel al vroeg konden pakken kunnen wij nu rustig werken naar de DFB Pokal finale. 

@Fantasy We mogen Mainz niet onderschatten. Het is en blijft een finale.

@RubenS2 Dat wij twee keer de titel achter elkaar zouden gaan pakken had ik niet verwacht. We moeten wel hard blijven werken. Dat wij Leipzig niet treffen is niet erg. Maar Mainz mogen wij niet onderschatten.

@komodo25 Dankjewel.

@glennix @Niejo101 @FM_Lesly @Marius 

@marcelkeuh 

@Nummerke10  @Vlonkie @Kavinos @Isco22 @True_Legend @TheRedOne @ElMarcos  @Daniell @r4vje @Kelderklasse @FlyD 

Met een straat voorsprong kampioen ... klasse hoor! Knap om de titel zo "eenvoudig" te verlengen na de verrassing van vorig jaar en ook al Europees je naam te vestigen. Nu nog de beker en volgend seizoen kan je hier op verder bouwen, ook in Europa.