Jump to content

[FM20] Die Roten

Recommended Posts

• Replies 602
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Seizoen 2020-2021   De winter is gearriveerd in Duitsland en dat betekent transfers en een winterstop. Ik zal in de transferperiode jonge talenten halen zodat zij klaar gestoomd kunnen gaan

Seizoen 2019-2020   Nog even een bedankje voor @Niejo101 voor het maken van de banner. Dit was nog vergeten te doen. En dan nu de vierde update en de eerste omtrent de game. Ik wil ook nog e

Seizoen 2021-2022   De laatste maand van 2021 is aangebroken. Gaan we door naar de Europa League of is het einde Europees avontuur voor ons. We moeten tegen Liverpool dus dat wordt al zwaar.

Posted Images

Hannoverbanner.png.cae299fe82571378c83a85fb610584db.png

Seizoen 2021-2022

Update nummer 30 alweer van deze novelle. En we gaan onze eerste Champions League wedstrijd onder mijn leiding spelen tegen Sporting Lissabon. We spelen ook nog een uitwedstrijd tegen Liverpool voor de Champions League. In de Bundesliga spelen wij tegen Frankfurt, Wolfsburg en Hamburg. Allemaal topwedstrijden voor ons. Vooral dankzij onze start hoop ik nog een mooie reeks neer te gaan zetten waardoor wij beter zijn gestart dan vorig seizoen.

Hannover - Sporting Lissabon Champions League

5df640ed86a06-hannoversportingcl.png

5df642101142d-hannoversportingcl2.png

September

5df6421eb1d67-september.png

Stand Bundesliga

5df642325a21f-stand.png

Stand Champions League

5df642428349b-clcstand.png

Overzicht manager

5df6426b8beff-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@RubenS2 We hebben een geweldige start gemaakt en ik zie het als een bonuspunt dit gelijke spel tegen Bayern.

@Marius Zeker tot aan de winterstop hebben wij een zware tijd en zal ik ook veel rouleren. Wat er daarna gebeurd zien we wel. Het gelijke spel zie ik als een bonuspunt en een opsteker voor de rest van het seizoen.

@Fantasy Ik doe eigenlijk als het toelaat een voorbereiding van vijf weken. Zo krijgen wij inderdaad de spelers fit en de taktiek goed ingeslepen. Meedoen voor de titel weet ik niet, maar ik wil Europees voetbal halen.

@Mordurette Dat verlies tegen Sevilla doet mij niets. Ik wil gewoon dat men fit wordt en goed de taktiek onder de knie heeft. Daarom doe ik graag een vijf weekse voorbereiding. We zijn beter gestart dan vorig seizoen.

@True_Legend Dat zou heel mooi zijn als wij iedereen verrassen.

@marcelkeuh Dat zou heel mooi zijn.

@komodo25 Het verlies tegen Sevilla doet mij niets. Het gaat mij om dat men fit is en de taktiek goed kent. In de beker hebben wij wederom mooi geloot en kunnen zo in het toernooi groeien.

@mattihamstra Ik wil altijd de spelers fit krijgen in de voorbereiding. Een nieuwe taktiek komt er nog niet.

@nasje92 @Vlonkie @Isco22 @FM_Lesly @TheRedOne @ElMarcos @Niejo101 @Kavinos @Daniell @r4vje

@glennix @Kelderklasse @Nummerke10

Hannoverbanner.png.cae299fe82571378c83a85fb610584db.png

Seizoen 2021-2022

We hebben ondanks de Champions League uitslagen het goed gedaan in de Bundesliga. Ik heb de hoop op overwintering nog niet uit mijn hoofd gezet. Het gaat lastig worden maar ik heb vertrouwen dat het goed gaat komen. In de Bundesliga spelen wij tegen Schalke, Bayer Leverkusen, Werder Bremen en Borussia Mönchengladbach. In de DFB Pokal spelen wij tegen Jahn Regensburg. En in de Champions League is Napoli onze tegenstander.

Hannover - Schalke Bundesliga

5df7c273432c9-hannoverschalke1.png

5df7c29e840ce-hannoverschalke2.png

Hannover - Napoli Champions League

5df7c2b78e7b8-hannovernapoli.png

Oktober

5df7c2cda20f0-oktober.png

Stand Bundesliga

5df7c2e8016df-stand.png

Stand Champions League

5df7c31fc0a50-clstand.png

Loting DFB Pokal

5df7c333e4aa7-lotingbeker.png

Overzicht manager

5df7c35990ece-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@Fantasy Ik denk dat het zeker realistisch is.

@Marius In de Bundesliga lijkt het goed te gaan. Voor de CL lijken wij gewoon te licht.

@Mordurette Dat is het zeker niet.

@glennix We mogen niet klagen over onze start en die nederlaag tegen Liverpool had ik wel verwacht.

@komodo25 Ik denk ook dat wij te kort komen voor de CL, maar in de Bundesliga moeten wij toch zeker Europees voetbal halen.

@marcelkeuh Ik ga nu voor ieder jaar Europees voetbal. Dat moet toch zeker lukken.

@RubenS2 Ik had ook niet verwacht dat wij kans maken tegen Liverpool.

@mattihamstra In de Bundesliga doen we het goed, maar wie weet kunnen wij nog overwinteren in Europa.

@nasje92 @Vlonkie @Isco22 @FM_Lesly @TheRedOne @ElMarcos @Niejo101 @Kavinos @Daniell @r4vje

@glennix @Kelderklasse @Nummerke10 @True_Legend 

Sterk bezig in de Bundesliga. In de CL gaat het moeizaam maar op zich ligt alles nog open. Anderzijds is dit niet heel vreemd. Misschien komt de CL gewoon nog een jaartje te vroeg. En met zo'n goede prestaties in de Bundesliga is dat misschien ook wel genoeg als focus.