Jump to content
TheRedOne

[FM20] Ole's at the Wheel

Recommended Posts

LAGJ9Dz.png

82b8svN.png

Spoiler

Ook ik ben weer begonnen met een Football Manager 2020 save en ik wil jullie graag meenemen op dit avontuur bij Manchester United. Mijn vorige novelle was met het nietige Gibraltar en College Europa dus dan is United wel een enorm verschil. Om het nog een soort van uitdagend te houden heb ik drie regels voor mezelf opgesteld. Dit kan je ook lezen in de update, maar ik zal hier nog eens een beknopte versie geven. Bij deze de regels:

REGELS:

•Alleen spelers aantrekken van 23 jaar of jonger.

• Maximaal twee spelers met een andere nationaliteit aantrekken per seizoen.

•Meer geld ontvangen dan uitgeven in de transferperiode.

De vorige save was vooral op tekst gebaseerd. Ik probeer in deze save ook de nodige grafische updates te brengen. Ik hoor graag tips vanuit jullie!

Edited by TheRedOne

Zeer veel succes ! Je hebt heel wat werk voor de boeg, maar de resultaten moeten er snel komen. Ik volg je vooruitgang alvast

Je eerste update is veel belovend! Succes in Manchester, hopelijk doe je het beter dan Ole in het echt. 

Succes met mijn geliefde club. Er zit heel veel potentie in de selectie en ook komen er goede talenten aan. CL voetbal moet gewoon haalbaar zijn.

Met United is er altijd wel genoeg te halen, zeker als het loopt. Benieuwd of er genoeg uitdaging zit.

Heel erg mooi dat je bij dit soort club toch voor een uitdaging zorgt door jezelf enkele regels op te leggen. Op deze manier wordt het wel een erg interessant project. Succes alvast!

United heeft wat mij betreft aan charme verloren de laatste jaren. Hopelijk kan jij dat weer in ere herstellen. 

De grote opkuis is begonnen ! Qua inkomsten begin je nu toch een mooi budget samen te stellen ! Ben benieuwd naar de inkomende transfers

Ik had eerder Young verkocht dan Rojo. Rojo kan namelijk zowel linksback als centrale verdediger spelen. Fred vindt ik ook wel erg zonde dat die weg is. Matic snap ik nog wel. Mooi dat je William en Garner gaat verhuren.

Edited by delichris

Begrijp de gemaakte keuzes op zich wel. Ook leuk dat je dan je handje kunt ophouden. Ben benieuwd wat er voor terug komt!

Verdedigbare keuzes denk ik. Natuurlijk had elk van deze spelers misschien nog wel een bijdrage kunnen leveren maar indien je een bepaalde visie wil uitdragen moet je daar natuurlijk ook naar handelen. En met de inkomsten kan je dan weer opnieuw aan de slag.

5PdhGZ0.png

qPF3su5.png

Screen - Ronaldo Vieira

Bedankt voor alle reacties!

@Mordurette @True_Legend @delichris @Daniell @Marius @ROEMM

@delichris - Marcos Rojo en Fred zouden nog prima back-ups zijn voor Manchester United, maar ik wil graag de jeugd de kans geven. Dus als ik dan nog wat geld voor ze zou kunnen krijgen is de keuze natuurlijk snel gemaakt. 

Weet iemand de manier om je afbeelding klikbaar te maken zodat die wat groter en in betere kwaliteit verschijnt? Zie dat vaker langskomen bij de novelles en het lijkt me handig om te gebruiken. Bij voorbaat dank! :)

Edited by TheRedOne

Prima aankoop, zeker als je hem naast de andere kandidaten legt. Dan vind ik dat de Engelse nationaliteit toch ook de doorslag geeft. Bovendien is de prijs dan eigenlijk al helemaal een meevaller. Voor dat geld zou het bijna onmogelijk zijn om dit soort speler te vinden in de eigen competitie.

Prijs - kwaliteit is dit een zeer goede aankoop ! Iemand die het Engelse voetbal kent en een groot deel van zijn opleiding daar gekend heeft ! Ben benieuwd hoe hij zich gaat inwerken in de groep ! Mooie update weer trouwens

Ik ken de jongen niet. Maar aan de stats te zien moet hij nog aardig groeien. Gelukkig heb je daarvoor de League Cup en eventueel de Europa League om hem beter te laten worden. En goed laten trainen natuurlijk.

Aardig koopje voor een speler met voldoende groeimarge. Ik ken hem zelf vaag van toen hij nog bij Leeds speelde, dus ben benieuwd of hij zich stormachtig kan ontwikkelen bij jou. 

Prima voorbereiding. Dat geeft alvast het nodige vertrouwen voor de competitiestart. Vooral de match tegen Spurs zal veel duidelijk maken.