Jump to content
Niejo101

[FM20] ...en dan gaan we naar Milaan, Brussel, München en Madrid!

Recommended Posts

Een goede voorbereiding gespeeld hoor. Dat je verliest van Ajax om de JCS is niet erg. Jou tijd komt nog. In EL een mooie loting getroffen.

Prima voorbereiding inderdaad. Ajax is een buitenbeentje, dus mooi als testcase zoals je zelf aangeeft maar verder ook niet al te veel conclusies uit trekken. AEK klinkt wel als een stevige tegenstander in Europa.

Goede voorbereiding.  Jammer van de fruitschaal maar dat is een veredelde oefenwedstrijd.  Met AEK een leuke sfeervolle pot op het programma 

Een voorbereiding op een heel aardig niveau als ik de tegenstanders zo bekijk. Fijn om hiertegen je tactiek aan te kunnen scherpen! Veel succes dit seizoen!

Prima start met slechts 1 nederlaag en enkele andere mooie resultaten. De tussenstand biedt dus nog heel wat opportuniteiten. Heel mooi dat je zo ook eenvoudig door bent naar de groepsfase van de EL, daarin is het wat afwachten want de tegenstand is niet heel erg makkelijk in te schatten vind ik.

Mooie start en weer in de race voor Europees voetbal voor volgend seizoen. Mooie loting in de EL ook, daar liggen mogelijkheden.

15 uit 9 is voor fc eindhoven begrippen gewoon prima. Lekker ook dat je de EL hebt gehaald geen verpot misschien maar financieel toch wat extra inkomsten en natuurlijk ervaring voor de spelers

Wat een heerlijke resultaten. Je verdediging staat echt als een huis. Op deze manier ben je tot veel moois in staat.

Wat een uitslagen zeg. De verrassende nummer twee van de competitie en ook nog eens door in de beker.

Heerlijke reeks. Mooi dat er ook niemand echt superieur lijkt te zijn in deze competitie waardoor je zelf ook nog alle kanten op kan. Al lijk het met deze vorm alleen nog maar omhoog te kunnen gaan

Ook hier heb ik heel wat pagina's in moeten halen, maar dat was het dubbel en dwars waard. Wat een prachtige ontwikkeling maak je door met Eindhoven, met een voorlopige tweede plaats als beloning. Defensief heb je de laatste wedstrijden de zaken goed op orde gehad.

Wat een prestaties zeg, dat hadden weinigen voorafgaand aan het seizoen voorspeld lijkt me. Opvallend dat VVV ook zo goed presteert overigens, maar dan doe ik jouw prestaties te kort. Hoop dat je dit nog lang vol kan houden!

Europees overwinteren ook nog eens..! Dat maakt de eerste seizoenshelft helemaal meer dan geslaagd. Met Hertha loot je opnieuw een lastig in te schatten opponent maar je kan vrijuit je kans gaan in ieder geval.