Jump to content
Niejo101

[FM20] ...en dan gaan we naar Milaan, Brussel, München en Madrid!

Recommended Posts

Wow! Knap om dit nog naar je toe te trekken nadat Utrecht in de allerlaatste minuut nog gelijk maakte. Heerlijk! Heel erg leuk en verdiend om dit mooie seizoen met een prijs bekroond te zien.

Als promovendus een fantastisch resultaat! En de beker gewonnen ook nog! Hartstikke mooi. Dit FC Eindhoven zal nog lang in de Eredivisie spelen lijkt me zo.

Zo'n kleine stadionuitbreidingen schieten inderdaad niet erg veel op. Dat transferbedrag is natuurlijk reusachtig. Goed om te zien dat je voor het overige wel je basisploeg kan behouden. Ik verwacht wel een aantal versterkingen, met het oog op de Europese deelname, en natuurlijk ook omdat je verder wil blijven groeien.

Dat is een flinke zak geld die je hebt mogen ontvangen zeg! Ben benieuwd hoe je je daarmee gaat versterken voor komend jaar om het seizoen minstens net zo positief af te ronden!

Jeetje, wat een geld! Heerlijk om mee te bouwen natuurlijk! Die uitbreidingen van het stadion vind ik wel een nadeel aan FM. Doorgaans groeit de club dusdanig snel, dat het de uitbreidingen nog voor afronding voorbij is gestreefd. 

Dat is eigenlijk een uitbreiding van niks. De club denkt nog op keuken kampioen niveau . De club is financieel wel zeker de komende jaren dat is duidelijk

Prima gehandeld op de transfermarkt. Wel jammer dat het bestuur uiteindelijk besloot om zo weinig erbij te laten bouwen in je stadion. Maar alle inkomsten helpen natuurlijk!

Behoorlijk veel jonge spelers, maar wel mooie profielen met natuurlijk een uitstekend potentieel. Het gebrek aan ervaring zal best wel eens parten spelen, maar deze jongens gaan zeker ook voor heel wat plezier zorgen. En zo kan de club ook gestaag groeien.

Hier zit potentie in! Een hele sloot jonge spelers met talent. Hopelijk kun je ze voor veel geld verkopen, misschien volgend jaar al!

Prima voorbereiding lijkt me zo, spelers weer fit gekregen en de hulp van Ajax gehad om de tactiek verder te finetunen haha. Succes tegen AEK!