Jump to content
Niejo101

[FM20] ...en dan gaan we naar Milaan, Brussel, München en Madrid!

Recommended Posts

Gefeliciteerd met de zeer verdiende promotie! Nu gericht versterken zodat je mooi een top tien plek kunt afdwingen in de Eredivisie volgend seizoen.

Het lijken allemaal wat vreemde eenden in de bijt an sich. Allemaal buitenlanders, en dus niet meteen wat je verwacht bij een volksclub als FC Eindhoven. Maar dat doet natuurlijk niets af van hun voetballende kwaliteiten. Benieuwd wat je nog meer in petto hebt.

Hoop transformaties dus, ben erg benieuwd naar wat je voor je middenveld en voorhoede hebt kunnen regelen..

Prima gedaan door te promoveren, nu bouwen aan een elftal dat makkelijk mee kan in de Eredivisie inderdaad. De Nederlanders zullen nog wel te duur zijn dus ik zou ook in het buitenland rond kijken. 

Heerlijk toch dit, schooien om je selectie aan te kunnen vullen. Ik herken het wel. Des te mooier is het als je er straks een team van hebt kunnen smeden! 

banner2.png.0594c4e558216cc3e77e14aff81e3957.png

11.png.4d87b9b7224567e485d7c7e1b3bcb820.png

Proper - Ruizendaal - Samaké - Abid - Tillman - Führich

Dank voor jullie reacties! Ik heb het inderdaad lastig gevonden om de nodige Nederlanders naar de club te halen. Zoals @Daniell al aangaf vragen die vaak de volle mep, en ik ben niet van plan me meteen in de schulden te storten. Voor de volgende transferperiodes ga ik echter natuurlijk wel mijn best doen om de supporters een beetje tevreden te houden.

@Marius @delichris @neva @mattihamstra @komodo25 @marcelkeuh

Die Duitse winger gaat flink wat assists verzorgen gok ik zo, aankopen zien er goed uit. Benieuwd hoe het je gaat vergaan komend seizoen!

Prima versterkingen hoor. Hiermee zou je zeker sterk genoeg gewapend moeten zijn voor het eerste seizoen op het hoogste niveau.

Meer dan prima start. Je staat veel dichter bij de subtop dan boven de degradatiestreep, en dat zegt al genoeg. Hopelijk kan je deze lijn doortrekken, dan zal je zeker uit de problemen blijven. En wie weet zorgt het bekertornooi voor een extraatje.