Jump to content

[FM20] ...en dan gaan we naar Milaan, Brussel, München en Madrid!

Recommended Posts

• Replies 435
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik doe het ff rustig aan, met wat andere prioriteiten ook. Op den duur pak ik mijn verhaal met FC Eindhoven wél weer op, daar kun je zeker van zijn

Ik ga maar weer eens proberen jullie te boeien met mijn FC Eindhoven save, hopelijk gaat het een lange en vruchtbare carrière worden

Bedankt voor jullie reacties! Erg blij mee!  @joosthaf @delichris @Daniell @Vlonkie @Marius @nasje92 @Bart anton @komodo25 @jeffrey koole @True_Legend @Mordurette @TheRedOne

Posted Images

Eindhoven domineert de start van de Eredivisie! Je bent prima begonnen zo zonder verliespartij, maar het is uitkijken dat je niet te vaak gelijk gaat spelen. PSV kan vaak een lastig ploegje worden in de competitie.

banner3.png.58d418bba01445ae52916e0fbd2db4ea.png

44.png.7222ff7002be3ed84fa11d1ee9215d2d.png

Wat ik nog vergeten te vermelden ben: In de Champions League zijn we bij de loting indeeld in poule C, samen met Olympique Lyon, AS Roma en Club Brugge. Hoe dat verlopen is, lezen jullie in de volgende update :) 

Wedstrijden ~ Stand Eredivisie

Wederom, bedankt voor jullie reacties! 

@Marius @komodo25 @mattihamstra @Mordurette @delichris @Titan @Fantasy @marcelkeuh

Geweldige uitslagen natuurlijk. Die nederlaag tegen PSV had je natuurlijk graag anders gezien, maar een ramp hoeft deze nog niet te betekenen. Hopelijk ging de CL-campagne even voortvarend. De loting was in ieder geval niet de meest eenvoudige, en dat is een understatement natuurlijk.

Prachtige CL campagne tot nu toe al achter de rug ze. Slechts één keer verliezen en van elk van deze clubs een keer winnen is echt wel een knappe prestatie. De dubbele confrontatie met City is dan ook een erg mooie beloning.

Als je zo'n loting krijgt, dan ga je stiekem hopen op een tweede plaats. Zoiets waarmaken is je nog gelukt ook, knap! Helaas heb je nu een van de sterkste ploegen getroffen tijdens de loting; een mooie krachtmeting voor je selectie.

De twee Eindhovense clubs zijn erg aan mekaar gewaagd en geven mekaar geen duimbreed toe. Wie breekt het eerst? In deze fase kan elke misstap fataal zijn. Maar in deze vorm kunnen weinige ploegen echt een gevaar vormen voor de FC.