Jump to content
Niejo101

[FM20] ...en dan gaan we naar Milaan, Brussel, München en Madrid!

Recommended Posts

Toch overwinteren, ondanks dat het op het 'tweede niveau' is. Ik zie trouwens dat bij jouw speelschema ook het aantal bezoekers erachter staat. Kun je dat bij de standaard skin ook instellen of is dat specifiek bij jouw skin? 

Puike prestatie bij je debuut in het kampioenenbal: een onverwacht punt tegen Juve en twee keer de Grieken geklopt. Verdiend naar de EL met andere woorden. Hopelijk tref je daarin een leuke tegenstander.

Knap om 7 punten te pakken . Met Sevilla een lastige tegenstander in de EL . Zou zelf er wel een name fix tegen aan gooien . 

Heel knap uit de winterbreak gekomen hoor. De uitschakeling in Europa is jammer maar ook niet meer dan dat als je ziet dat je gewoon op weg bent naar de titel. Ik verwacht nog steeds geen dreiging van Utrecht, en Ajax staat toch al op zeven punten.

Scorend misschien niet de beste periode, maar je staat gewoon bovenaan in de Eredivisie! Verdedigend lijk je de zaakjes dus behoorlijk op orde te hebben. De uitschakeling tegen Sevilla is jammer, zeker na zo'n sterke eerste wedstrijd in Eindhoven. Nu nog even alles op alles zetten in de competitie!

Toch goed uit de winsterstop gekomen. Wel jammer dat je bent uitgeschakeld in Europa.

Jammer van de uitschakeling tegen Sevilla, maar geen schande natuurlijk! In de Eredivisie weer 'gewoon' bovenaan, dus daar hebben ze in Eindhoven niets over te klagen me dunkt haha. Hopen dat je dit nog maar heel erg lang vol mag houden.

Jammer van de uitschakeling maar dat was wel te verwachten . Nationaal ga je heerlijk zeg . Jammer dat de nieuwe update dat niet mee neemt zeg 

Gefeliciteerd met de tweede titel op rij. FC Eindhoven is nu een echte topclub geworden.

Knap gedaan en met een keurige voorsprong kampioen geworden. Utrecht heeft het verrassend goed gedaan, zie ik. Succes in het nieuwe seizoen; ik ben benieuwd wat je met al die CL-miljoenen gaat doen!

Prachtig, gewoon opnieuw kampioen worden in de Eredivisie! Ben benieuwd of je de dubbel hebt weten te bewerkstelligen.

Prachtig slot van de competitie achter de rug en meer dan verdiend de landstitel verlengd! Het zou wat zijn mocht je nu ook de dubbel kunnen pakken. Dan weten de traditionele Nederlandse topclub helemaal hoe laat het is en welke topclub in wording helemaal het gat lijkt te dichten. 

Gefeliciteerd! Je hebt er een hele stabiele club van gemaakt waar in de toekomst nog veel meer mee mogelijk is!

Prachtig gedaan; binnen vijf jaar heb je Eindhoven een definitieve plek in de top van Nederlands bezorgd! Volgende stap is Europees succes?