Jump to content
Niejo101

[FM20] ...en dan gaan we naar Milaan, Brussel, München en Madrid!

Recommended Posts

Zo zeg de tweede plaats en CL. Dat is wel heel erg lekker. En CL blijf in Eindhoven.

Geen Europa League, maar gewoon de Champions League in. Prachtig dit!

Prachtig seizoen natuurlijk. Een tweede plaats is een hele mooie bekroning. De supporters van PSV kunnen waarschijnlijk volgend seizoen gewoon naar hun eigen stadion afzakken indien ze CL-voetbal willen zien.

Een heldendaad, en dan het seizoen nog even eindigen met een overwinning bij de grote broer. Hoe mooi wil je het hebben? Eén minpunt: De Graafschap is gedegradeerd ;c

Heerlijke tweede plaats bereikt, nu hopen op wat gunstige lotingen in de voorrondes van de CL!

Eerlijk gezegd ken ik er geen enkele speler van, maar als ik de stats afweeg tegen de betaalde bedragen, dan lijken het me stuk voor stuk goede deals! 

Goed gehandeld op de transfermarkt lijkt me. Jong, en misschien wat onervaren voor de CL, maar dat merk je dan wel. Natuurlijk zit je af en toe meer doorverkooppercentage, maar dat lijkt in dit stadium moeilijk te vermijden. 

Prachtige talenten, waar je hoe dan ook veel plezier aan gaat beleven. Dan wel via de sportieve prestaties, dan wel via de financiële winst die je bij transfers gaat maken (ondanks de doorverkooppercentages). 

Goed nieuws mbt het nieuwe stadion! Al is het wel behoorlijk snel en concreet. Hopelijk vergalopeert het bestuur zich hier niet. De oefencampagne was langs de ene kant hoopgevend, langs de andere kant ook een waarschuwing voor het gevaar dat met name in de Europese wedstrijden zal liggen. Een ploeg als Basel lijkt me immers het schoolvoorbeeld van een ploeg die je op weg naar de CL kan tegen komen. Zo kan het met Sporting nu alle richtingen uit. Mijn eigen ervaring (in mijn game met andere woorden) met Sporting is wisselend. Het ene seizoen is het andere niet. Soms doen ze het geweldig, andere keren stellen ze zwaar teleur. Maar persoonlijk vind ik het niet de eenvoudigste tegenstander om te bekampen. Ik denk zelfs niet dat ik hen al te vaak verslagen heb.

Het nieuwe stadion is zeker fantastisch nieuws te noemen. Ik ben benieuwd of de klap tegen Basel geen echt grote klap is geweest voor het tweeluik met Sporting. 

Lekker, ik kan niet wachten tot ze bij mij in het bestuur ook inzien dat een nieuw stadion toch het beste is voor iedereen. Mooie oefencampagne af kunnen ronden, maar toch wel een sof tegen Basel inderdaad. Hopen dat de start straks beter is in eigen land.

Een gewaagde beslissing, maar niet minder mooi voor Eindhoven dat er een nieuw stadion komt! Over de voorbereiding valt altijd weinig zinnigs te zeggen; het is alleen te hopen dat je spelers niet met weinig vertrouwen de eerste wedstrijd ingaan na die oorwassing in Basel.

Heerlijk nieuws qua stadion . De voorbereiding aardig gedaan.  Pittige loting zeker gezien de laatste 2 Oefenwedstrijden 

banner2.png.d896855bdcbac449bde4d2c1b8801bc0.png

28.png.a10f761b248096b4e313ca2b96a0dda2.png

*ik denk dat het al laat was toen ik deze update maakte en schreef. De tekst over een nederlaag tegen Ajax klopt in ieder geval niet, en de layout is ook waardeloos. Ik beloof beterschap ;)*

Stand Eredivisie

Bedankt voor jullie reacties! Het nieuwe stadion is inderdaad een enorme stap vooruit, ik ben dan ook zeer benieuwd hoe vol het straks gaat zitten. Sporting bleek prima te kloppen, @Marius. Moskou daarentegen...

@mattihamstra @komodo25 @Titan @spaansetukker @Fantasy @delichris @FM_Lesly

Edited by Niejo101