Jump to content
Niejo101

[FM20] ...en dan gaan we naar Milaan, Brussel, München en Madrid!

Recommended Posts

banner.png.5aac8e11ae3b4f497926ae1893b498ec.png

1.thumb.png.28a8ce8f3fd67a6d6c2f249550768b41.png

Ik ga maar weer eens proberen jullie te boeien met mijn FC Eindhoven save, hopelijk gaat het een lange en vruchtbare carrière worden :)

Heel mooie opener ! Grafisch heel knap gebracht en hopelijk ben je binnen de kortste keren de beste club van de stad

Gaaf!!! Ik ben zelf begonnen met FC Dordrecht, erg lastig maar ook heel veel spel plezier! 

Kijk is naar Mc Eachran bij Chelsea doet het bij mij erg goed, ook Fantoni transfervrij geweldige speler voor de KKD!! Ook Leroy George is bij mij bij vlagen ongrijpbaar!! Veel succes!! Roemer van VVV ook een aanrader, mij lukte het niet hem te pakken! 

Edited by Bart anton

Look who's back! Kijk nu al uit naar het vervolg man ... Het bekende concept met de FC, maar wel met een andere, originele insteek. Succes!

Ik moet bekennen dat geen van deze namen bij mij een belletje doet rinkelen maar net dat heeft zijn charme. Niets moet, alles mag. De rol van underdog is dan ook één van de allermooiste.

Paar bekende namen . Benieuwd of Faber het wel red bij Eindhoven . Een extra rechtsback zal niet verkeerd zijn 

Ken er niemand van, maar denk wel dat Zé Pedro Portugese roets heeft ... Als jij zegt dat een bepaalde positie een kwaliteitsinjectie kan gebruiken dan zal dit wel zo zijn ... Grafisch weer topstukje 

Paar namen waar ik ooit wel eens van gehoord heb. Ben benieuwd of er nog spelers naar Eindhoven zullen komen. 

Swinkels is natuurlijk een bekende keeper in Nederland, heeft volgens mij de nodige clubs versleten. Vroeger was ik altijd fan van Biemans, dus daar heb je zeker een hele bruikbare kracht.

Voor mij niet echt bekende namen, al is Swinkels er wel één. Nieuwsgierig naar de rest en jouw kennende zullen er nog wel een aantal gerichte aankopen bij aansluiten.

Swinkels en Biemans zijn bekende namen, maar de rest van de selectie ken ik totaal niet. Ik. Ben dus benieuwd wat je ploeg kan brengen dit seizoen. 

Redelijk gebalanceerde selectie! Ben benieuwd of je je team nog gaat versterken en met wie natuurlijk

image.png.ae17dfc4a99d7bff9c9a104bac7f24f5.png

image.thumb.png.302712d5721197bef16137279acde3b6.png

Screen A selectie - Screen Reserves - Screen jeugdteam

*Bovenstaande screens wijken enigszins af van mijn game, ze zijn namelijk van tevoren in een testgame genomen. Zo is Raaijmakers bijvoorbeeld nu wel een natuurlijke rechtsback. Ook klopt de positie van Joey Sleegers niet met de tekst in de update; Sleegers is in mijn game vooral een (A)MC. 

@delichris Cas Faber is inderdaad de zoon van Ernest.

@Marius @komodo25 @True_Legend @TheRedOne @Mordurette @Daniell @ROEMM @Isco22 @nasje92