Jump to content
ruty938

(FM19) FC Zaakwaarnemers + Curacao

Recommended Posts

Hoi!
Het is alweer enkele jaren geleden dat ik online ben geweest en een novelle ben gestart, maar het begon toch weer te kriebelen.

Voor deze game ga ik iets totaal onrealistisch doen, maar toch met enkele regels hieraan vast gemaakt.
Ik start een game als eigenaar van een mini club die net is toegelaten tot de Nederlandse Voetbal Pyramide, FC Zaakwaarnemers.

Hoe deze club geld verdient?

Aan de start van de game heb ik 30 spelers gekozen, waar ik de zaakwaarnemer van ben. Dit zijn talenten/spelers die niet bij een internationale topclub zitten.

Via de ingame editor laat ik deze spelers een transfer maken zodra er grote belangstelling is van een club, en ik het verstandig vind voor de speler een stap te maken.

Van elke transfer die de speler maakt (wel realistische bedragen, in mijn ogen dan), ontvang ik 15%. Daarnaast mag ik elke maand, 1 speler aan mijn bestand toevoegen, met een maximum van 50 spelers totaal. Wil ik een speler vervangen, dan kost me dat 2 miljoen.

Curacao

Daarnaast train ik Curacao, waarvan ik de reputatie heb verhoogd naar die van Nederland. Kan curacao spelers overtuigen en Nederland voorbij gaan? We gaan het zien!

Regels in het kort:

-Geen spelers van topclubs onder mijn beheer aan de start van de game

-Max 50 spelers onder beheer, speler vervangen kost 2 miljoen

-Van elke transfer van spelers in mijn beheer, verdien ik 15%

Mooi grafische afbeeldingen komen vanaf de volgende post!

Benieuwd hoe dit gaat lopen en wat is nou uiteindelijk het doel hiervan? Gaat het erom zoveel mogelijk geld te verdienen? Op welke manier haal jij hier zelf het meeste plezier uit?