Jump to content
Vlonkie

[FM20] De dikke prins

Recommended Posts

Buitink is een heel goed talent wat zijn potentie irl nog niet uit komt. Verder een mooie update.

Buitink kan wel eens heel belangrijk worden voor je indien je titelambities hebt en Europees wil spelen de komende seizoenen, maar als er een goed komt ... En dat zeg je zelf, is het niet eerlijk om de jongen te blokkeren tenzij je hem een nieuw en verbeterd contract voorlegt natuurlijk 

Buitink heeft een flexibel PA in FM20, ik hoop voor je dat hij in jouw save hoog ingeschaald is. Mocht dat zo zijn, dan kan hij uitgroeien naar de wereldtop. Ik zou hem zelf zo lang mogelijk proberen vast te houden. 

Buitink is een prima speler maar voor het juiste bedrag zal ik hem verkopen zeker gezien het elftal op bepaalde posities versterkt dient te worden 

oe1foqxjdip.png

Brobbey   Pereira

@delichris dank je

@r4vje hij was het niveau wat Vitesse op dit moment heeft ontstegen

@True_Legend ik heb geprobeerd om hem een nieuw contract aan te bieden. Helaas had hij zijn zinnen al gezet op een transfer naar het buitenland

@Daniell ik heb het geprobeerd, maar helaas...

@komodo25 dat zal ook mijn insteek zijn in de komende updates

Een mooi bedrag ontvangen voor Buitink. En in de Eredivisie is het erg spannend achter Ajax.

De resultaten zijn iets minder, maar nog sta je er goed voor in de competitie en je maakt op een mooie prijs.

t9728a72.png

@delichris we zijn nu in de race voor twee prijzen, maar het zou heel mooi zijn als ik mijn debuutseizoen met één prijs mag bekronen

Jammer dat je Buitink hebt moeten laten gaan maar zo'n bedrag kan je als Vitesse zijnde natuurlijk niet weigeren. Met Brobbey heb je een degelijke vervanger gehaald! Ajax heeft slechts twee punten behaald in de laatste vier wedstrijden, zijn ze Europees nog actief? Ze lijken zich te verslikken in het vele aantal wedstrijden. Goed voor jouw natuurlijk. Succes met de prijzenjacht! :) 

5jsod7bpk6ilf.png

Overname

@RubenS2 alles zal afhangen van de laatste speeldag

@delichris de beker is nog haalbaar, de titel niet als we realistisch blijven

@Daniell ik had graag Buitink gehouden, maar een bod van dertig miljoen krijg je niet iedere dag. Plus dat het ons ruimte geeft om ons verder te versterken

Zit er nou een fout in je update? Aangezien je de bekerfinale nog moet spelen maar er al wel een huldiging gepland staat? Of verklap je hier nu een kampioenschap?

Enfin, je moet wel heel veel geluk hebben wil je nog kampioen worden. Desondanks een prima seizoen gedraaid. Met Pierie weer een hele goede aankoop gedaan! 

Jammer dat je zoals het nu naar uit ziet geen kampioen gaat worden. Hopelijk kan je nog iedereen verrassen.

Kampioen worden zal lastig zijn. Ik zou alles op de beker zetten nu.

@Daniell die huldiging stond al in 1 van de vorige updates aangekondigd ook hoor ;) huldiging ongeacht de resultaten.

5 minuten geleden zei RubenS2:

Kampioen worden zal lastig zijn. Ik zou alles op de beker zetten nu.

@Daniell die huldiging stond al in 1 van de vorige updates aangekondigd ook hoor ;) huldiging ongeacht de resultaten.

Ah sorry, gemist ;c