Jump to content

[FM20] De dikke prins

Recommended Posts

• Replies 387
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Maffeo   Roefs   @RubenS2 @delichris @Fantasy @komodo25 @Marius @marcelkeuh

Wedstrijden   @Marius @marcelkeuh @komodo25 @LouisPSV @delichris @r4vje

Theo is een held, heb hem eens ontmoet toen hij bij Twente speelde. Had zoveel meer uit zijn carrière kunnen halen maar hield niet van trainen en was naast parttime voetballer vooral fulltime levensgenieter. Hoop dat met momenten dan ook terug te zien in je verhaal. Succes!

Toch wel benieuwd wat Wijndal je gekost heeft. Heerlijk talent is dat zeg! Doet het in mijn save met AZ in het eerste seizoen ook aardig, vanaf seizoen twee krijgt hij bij mij een basisplaats. Stond bij mij in de belangstelling van menig topclub. Hooijdonk is wel een realistische aankoop voor Vitesse. Lekkere voorbereiding gedraaid ook.

vn2atec50ocgk.png

Wedstrijden

@Daniell omdat anders het stukje in de update geen zin heeft, kan ik je melden dat we niet meer hebben betaald dan €4 miljoen voor Wijndal

@True_Legend van Hooijdonk zal zijn minuten (voorlopig) maken in het tweede. WIjndal heeft wel een basisplek

@Gert dank je voor je reactie

@delichris thx

@TheRedOne bedankt man

@komodo25 dat hoop ik ook, maar mocht er een mooi bod voorbij komen, overweeg ik mijn opties