Geplaatst 1 november 20195 jr. Ik ben de bèta versie van FM 20 aan het spelen op de Nederlandse taal. Af en toe staan er Engelse woorden tussen door (niet overal gelukkig ;), wat erg irritant is. Nog meer mensen die hier last van hebben?
Geplaatst 1 november 20195 jr. Oplossing 4 minuten geleden zei Jerry-1995: Ik ben de bèta versie van FM 20 aan het spelen op de Nederlandse taal. Af en toe staan er Engelse woorden tussen door (niet overal gelukkig ;), wat erg irritant is. Nog meer mensen die hier last van hebben? Eeuwenoud probleem helaas.
Geplaatst 1 november 20195 jr. Soms gewoon volledige Engelse teksten. Springt van Nederlands naar Engels opnieuw naar Nederlands. Voorlopig enkel nog maar gehad bij de introducties die hij doet. Ook nog maar een paar dagen ver geraakt.
Geplaatst 1 november 20195 jr. Same here. Gewoon lekker in het Engels spelen, heb je nergens last van.
Geplaatst 1 november 20195 jr. Zou de specifieke fouten even delen met SI, knopje voor bug melden zit links in de taakbalk. Dat is de enige kans dat ze er wat mee doen.
Geplaatst 1 november 20195 jr. Daarom speel ik de Beta niet. Ik irriteer me mateloos aan de bugs die in de Beta zitten.
Geplaatst 1 november 20195 jr. Ja dit is een bug die jaarlijks terugkomt in de BETA. Ik zou mij er verder niet zo druk om maken aangezien het word opgelost tijdens de volledige release.