Jump to content
Sign in to follow this  
Vilhena

Algemeen Discussietopic Spelers

Recommended Posts

Is er al ergens een topic met talenten en hoe die zich hebben ontwikkeld over 10 jaar? 

Mocht iemand dat kunnen verzorgen, dan ben ik wel benieuwd naar Kokcu, Sinisterra, Burger en Senesi.

18 minuten geleden zei 007mark:

Is er al ergens een topic met talenten en hoe die zich hebben ontwikkeld over 10 jaar? 

Mocht iemand dat kunnen verzorgen, dan ben ik wel benieuwd naar Kokcu, Sinisterra, Burger en Senesi.

We gaan in dit gedeelte topics aanmaken per speler en daarin kunnen future screenshots gedeeld worden. Mocht iemand zich geroepen voelen om een topic over een bepaalde speler aan de maken dan staat diegene daar vrij in. 

Als er een spelersgids uitkomt dan wordt voor die speler ook een topic aangemaakt met een link naar het artikel. 

@Vilhena staat er ook in de planning een overzicht van transfervrije Nederlanders? Daar zitten ook wat aardige spelers voor de eredivisie of kkd.

10 minuten geleden zei FMNOOB:

@Vilhena staat er ook in de planning een overzicht van transfervrije Nederlanders? Daar zitten ook wat aardige spelers voor de eredivisie of kkd.

Transfervrije Nederlanders niet, omdat dit voor managers zelf makkelijk te filteren is in-game. Er staat wel iets soortgelijks klaar wat in de nabije toekomst online komt.

@Vilhena Misschien zeg ik iets raars, maar zou dit subforum niet beter onder 'United' passen? Vind 'Tactieken' niet de meest logische plek er voor.

16 minuten geleden zei StanleyW:

@Vilhena Misschien zeg ik iets raars, maar zou dit subforum niet beter onder 'United' passen? Vind 'Tactieken' niet de meest logische plek er voor.

Dit ligt bij de moderatoren, ik heb er niks meer over te zeggen ;c

Ik ben misschien wel scheel, maar hoe geef ik nieuwe opdrachten aan mijn scouts?

Wil mijn scouts elk naar een werelddeel sturen om -21 jarigen te zoeken. 

1 uur geleden zei Michiel RAFC:

Ik ben misschien wel scheel, maar hoe geef ik nieuwe opdrachten aan mijn scouts?

Wil mijn scouts elk naar een werelddeel sturen om -21 jarigen te zoeken. 

Scouting -> Opdrachten. Dan staat daar '+ Nieuwe opdracht' bovenaan. 

Gepost (edited)
43 minuten geleden zei StanleyW:

Scouting -> Opdrachten. Dan staat daar '+ Nieuwe opdracht' bovenaan. 

scouting.thumb.png.cf67978d6c369a6bb5c7aa838d03bf81.png

Deze knop ontbreekt bij mij :cab: 

EDIT: gefixt. Lag aan mijn staf verantwoordelijkheden. 

Edited by Michiel RAFC

Anders zou je ook nog kunnen kiezen om te klikken op 'Algemene focus', volgens mij kan je daar ook de huidige opdracht aanpassen.

Gepost (edited)
Op 6-5-2020 om 12:17 zei Vilhena:

Dit ligt bij de moderatoren, ik heb er niks meer over te zeggen ;c

Dan kan ik deze vraag inmiddels wel aan @Fantasy stellen!

Denk dat het onder United overigens sowieso meer bezoekers trekt.

Edited by StanleyW

Denk juist dat het hier beter past, daar je de spelers nodig hebt voor de tactiek die je gebruikt of wil gebruiken. Je hebt gelijk over het feit dat er in United meer bezoekers komen, maar daar gaan we verandering in brengen :checkit: @StanleyW

Dit subforum is juist de ideale locatie voor wanneer je op zoek bent naar nieuwe spelers of inspiratie voor je tactiek. In United worden meer screens gedeeld van tussenstanden, overwinningen en je beste regens ingame, terwijl dit het perfecte platform is om te discussiëren over mogelijke aanwinsten en nieuwe tactieken.

Dario Sarmiento van Estudiantes is zeker een speler om in de gaten te houden. Heb nog geen zicht op zijn eindontwikkeling in FM maar zijn stats als 16/17 jarige zijn al om van te smullen.