Jump to content
mattihamstra

(FM20) ILORO

Recommended Posts

Meteen al debuteren bij de grote jongens en opgeroepen worden voor Jong Oranje. Het kan niet op voor Iloro!

5db9a50d52cd8-iloro.png

Als oma ben ik natuurlijk hartstikke blij dat mijn kleinzoon weer lekker in de buurt is. Nu hij bij FC Utrecht speelt komen er gelijk weer allerlei mooie momenten van vroeger boven. Voetballen in de achtertuin met mijn man bijvoorbeeld. Mijn man leeft helaas al een tijdje niet meer maar ik weet zeker dat hij trots is daar boven op zijn kleinzoon. Hij kon nog wel eens kritisch zijn op Iloro als ze penalty's gingen oefenen. Alles moest raak anders deed Iloro iets verkeerd. Dat ging er soms zo fanatiek aan toe dat de schutting dat fungeerde als doel het bijna begaf. Op een dag kwam Iloro met de vraag of opa elke wedstrijd kwam kijken als hij profvoetballer zou worden waarop mijn man ja heeft gezegd. Nu mijn man het niet meer kan dan vind ik het maar wat fijn dat ik het nog wel kan mee maken. In Spanje heb ik het nooit waar kunnen maken maar nu die kleine weer in Nederland voetbalt ga ik elke wedstrijd trouw met zijn ouders mee. Ik zie nog steeds dat kleine ventje voor me die vooral plezier had als er een bal in de buurt was. Wat het voor mij zo'n fijne jongen maakt is dat hij ondanks het voetbal nog wekelijks en soms wel 2 keer per week bij mij langs komt. Dan pakt hij na een training niet de trein naar Harderwijk maar stapt hij een station verder uit in Nunspeet. Ik was nog wel eens bang dat hij de basis zou gaan vergeten maar nu ik dit zo mee maak laat het toch zien dat hij weet waar hij vandaan komt en dat hij dat ook niet zomaar vergeet.  

Dat moment dat hij in mocht vallen bij Jong Oranje was mooi. Als oma zijnde weet je dat als een kind vroeg op voetbal gaat dat die een droom heeft om dit soort dingen te behalen. Als ouders en grootouders zijnde probeer je altijd te zeggen dat het om plezier gaat en dat het niet belangrijk is of je wel of geen prof word. Iloro heeft altijd maar 1 doel voor ogen gehad en dat was op de duur een oranje shirt aan hebben. Hoewel het maar voor Jong Oranje is moet ik toegeven dat ook dat wel een emotioneel moment was toen hij 15 minuten voor tijd Boadu mocht vervangen bij een 2-0 voorsprong die overigens ook blijft staan. 

Vervolgens speelt hij maar weer 5 minuutjes in Alkmaar tegen AZ waar er voor het eerst met Utrecht word verloren 2-1 door 2 doelpunten van de op het laatste moment vertrokken Kerk. Na deze wedstrijd merk ik pas hoe die jongen gegroeid is. Vroeger was hij er doodziek van als er werd verloren. Ik kan me nog een moment in de jeugd herinneren dat het patatjes dag op de club was. Elk jeugdteam kreeg van een hoofdsponsor een gratis rondje patat. Er werd die dag in de laatste minuut een 2-1 voorsprong weggegeven. Iedereen van dat team zat klaar voor een patatje en wij maar wachten op Iloro. Toen hij eenmaal bovenkwam wou die ook gelijk weer naar huis. Nu word er verloren en gaat die er wat makkelijker mee om. 'We zijn FC Utrecht dus we gaan echt nog wel meer wedstrijden verliezen.'

Een week later is daar de volgende mijlpaal voor Iloro. Uit bij Emmen mag hij in de basis starten door een ziekte bij Venema. Alsof het zo moest zijn is het binnen 2 minuten ook raak voor hem. Het is dan misschien een intikkertje maar de opluchting is van zijn gezicht af te lezen. Die vrijdag voor de wedstrijd wist hij al dat hij ging starten en kwamen er volgens hem wel extra zenuwen bij kijken. Hij had het gevoel dat het nu wel moest gebeuren. Na die goal zoekt hij even contact met ons en hoewel het misschien 2 seconden zijn voel je hoe krachtig deze momenten zijn. Uiteindelijk word er met 0-2 gewonnen en is hij na de wedstrijd vooral opgelucht. 

Een andere droom komt ook voor hem uit. Hij heeft altijd gezegd dat De Kuip het mooiste stadion van Nederland is. Als in de jeugd waren er bij Feyenoord altijd van die talenten dagen en Iloro heeft daar ook wel eens aan mee gedaan. hij deed het met het samengevoegde team zo goed dat ze een voor wedstrijd in het stadion mochten spelen en nu is hij er voor even terug als prof. Zelf vind hij het dan misschien niet zo speciaal maar voor mij en zijn ouders is dit ook weer een moment waarop we denken ja hiervoor reden we vroeger dus overal mee naartoe. Er word met 2-0 verloren en ondanks een half uurtje speeltijd kan Iloro het ook niet meer ombuigen.

Al met al is september toch een mooie maand geweest. Voor mij als oma , voor zijn ouders maar zeker ook voor Iloro zelf. Zijn debuut in Jong Oranje en zijn eerste goal voor FC Utrecht zullen momenten zijn die vooral goed zijn voor het vertrouwen. Hoewel hij er vrij rustig en nuchter onder blijft is er bij deze club toch meer druk dan bij Murcia.

5df8b5818ffb4-resultaten_12.png

--------------------------------------------------------------------------------------------------

nu vita is weggevallen uit het verhaal is het tijd om het van uit de ogen van Oma te gaan bekijken. en nieuwe invalshoek dus

@nasje92 achteraf was het mede door blessures ook maar er word in ieder geval aan Iloro gedacht. eens kijken of hij er de volgende keer dan ook weer bij zit

@Marius het had veel slechter gekund inderdaad. nu heeft hij ook zijn eerste goal te pakken en lijkt hij inderdaad de 2e man achter venema te zijn

@delichris die oproep voor jong oranje was mede door blessures maar dat debuut pakken ze hem al niet meer af

@Vlonkie elke minuut bij het grote utrecht was in mijn ogen al extra maar nu kerk weg is lijk hij echt gewoon de 1e wissel voor in de aanval te zijn.

@komodo25 goal check ;) Nog geen vaste basis plaats maar als iloro het kan laten zien in de minuten die hij krijgt gaat dat er vanzelf wel van komen

@True_Legend @T10 @r4vje @Niejo101 @Daniell @ElMarcos @Isco22 @Whitewolf345

Een maand met twee gezichten, de resultaten zijn wisselvallig maar dat kan en mag ook tegen AZ en Feyenoord. Gelukkig pak je een doelpuntje mee. Deze lijn proberen door te trekken.

Voor Ilora gaat het echt voorspoedig. Voor zijn club misschien net iets minder, al zijn dit geen vreemde resultaten voor Utrecht natuurlijk.

Weer helemaal bijgelezen, Iloro heeft een mooie stap gemaakt, ik vind het altijd mooi als een Nederlands talent ervoor kiest om zich in eigen land verder te ontwikkelen. Utrecht is een goede keuze voor hem. Lekker ook dat hij nu van de 0 af is!

5db9a50d52cd8-iloro.png

Bij Murcia kwam ik eigenlijk in aanraking met de maatschappelijke functie die een voetballer kan hebben. sinds ik terug ben in Nederland heb ik steeds meer het gevoel gekregen dat ik wat voor een goed doel wil betekenen. Nu steunen mijn ouders stichting RILAX al en ga ik daar jaarlijks ook een bedrag aan geven maar ik wil echt wat voor kinderen gaan doen. Het grijpt me toch altijd aan als ik kinderen zie die door een ziekte beperkt zijn in hun doen en laten. Er lopen wat gespreken met organisaties die kinderen ondersteunen of die als doel hebben het kinderen zo aangenaam mogelijk te maken. Dus hopelijk kan ik maatschappelijk snel wat terug gaan doen. Als voetballer draait het niet alleen om het voetballen of om geld. 

Voor de wedstrijd tegen Heracles weet ik dat ik weer ben opgeroepen voor Jong Oranje. Desondanks zit ik voor deze wedstrijd gewoon weer op de bank. Nou kan ik heel moeilijk gaan lopen doen en vaak zie je ook dat jonge spelers ongeduldig worden als ze eenmaal aan het grote werk geroken hebben. Ik heb alle tijd. Er zijn genoeg jongens van mijn leeftijd die nog niet de ervaring hebben die ik nu al wel heb. Ik zie ons vanaf de bank een uitstekend eerste half uur spelen waarin er al een 2-0 voorsprong gepakt word. Die blijft tot het einde van de wedstrijd ook staan. De trainer geeft me nog wel 10 minuten speeltijd. Het siert hem wel vind ik. Als ik negatief wil kijken dan leer ik misschien meer van 90 minuten bij jong maar ik bekijk het gelukkig positief en weet dat ik de eerste wissel ben voor de jongens voorin. Ik vind het sowieso mooi wat ik nu allemaal mee mag maken en reis ook met een goed gevoel naar de KNVB Campus om me te melden voor Jong Oranje.

Bij Jong Oranje is de sfeer echt top. We zijn met jongens van ongeveer dezelfde leeftijd en ook dezelfde interesses en dat schept toch een band. Erwin Van De Looi is de coach en ik moet op het kantoortje komen. Ik krijg te horen dat ik het prima doe in de minuten die ik krijg. Vergeleken met mijn eerste oproep ben ik volgens hem ook alweer een stukje verder en ontwikkel ik me goed. Ik krijg tegen Jong Cyprus 45 minuten om me te laten zien en het staan dan al 2-0 door een dubbelslag van Koopmeiners.  Na 70 minuten spelen maak ik de 3-0 als Dilrosun een bal goed voor krijgt. In eerste instantie kop ik de bal nog tegen de lat maar in de rebound is het simpel binnen tikken. 6 minuten later verdien ik een vrije trap op een mooie plek en ik vraag of ik mag. De gunfactor in dit team is erg groot en dus mag ik. Een vrije trap iets rechts van het doel en op ongeveer 20 meter. Het zijn niet de makkelijkste omdat je ze dan ingehouden moet trappen maar wel snelheid mee moet geven. Ik krijg de bal over de muur en de keeper kan er alleen maar naar kijken. Stijf in de kruising en dus 4-0. Het word uiteindelijk nog 5-0 maar met die 2 treffers kan ik wel thuis komen.

Op club niveau mag ik tijdens de thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen gewoon weer plaatsnemen op de bank. De kleine van mijn neef is gescout door de tegenstander en speelt daar met de onder 13 mee. Mijn neef stuurt me voor de wedstrijd dan ook een filmpje van hem of ik misschien het keepersshirt van Hahn voor hem wil ruilen. Uiteindelijk krijg ik 40 minuten speeltijd bij een 0-1 stand en ben ik deels belangrijk bij de 1-1. Ik trek de verdediging open met een goede loopactie maar Bahebeck moet dat natuurlijk ook wel zien en dat doet hij. Het blijft bij 1-1 en daar kunnen beide ploegen wel mee leven. Na afloop stap ik inderdaad op Hahn af om zijn shirtje te wisselen. 'Warner kunnen we misschien van shirtje ruilen en zou je die van jou willen ondertekenen? Het zoontje van mijn neef voetbalt bij jullie in de onder 13 en wil hem graag hebben.' 'Onder 13 zeg je? Ik heb daar laatst eens een wedstrijdje van gezien. Is een aardig keepertje hoor. Niet de grootste maar doet voetballend heel goed mee.'

Er volgt een uitwedstrijd tegen PSV waarin ik geen minuten maak maar wel doodziek ben van het resultaat. Ik zie de jongens vechten maar in het zicht van de haven gaat het toch mis. In blessuretijd maakt PSV de 1-0 en is er geen tijd meer om hier iets aan te doen.

Dat ik tegen PSV geen minuten mocht maken had een reden. De trainer voelt dat goed aan en na de wedstrijd tegen PSV nam hij me al even apart om te zeggen dat ik vandaag tegen VVSB in de beker 90 minuten mocht gaan maken. Natuurlijk is dat relatief want voor hetzelfde geld word ik na 20 minuten onderuit gezaagd en is het alsnog einde wedstrijd maar de intentie van de trainer was duidelijk. Ik ben de hele wedstrijd op zoek naar een treffer en het lijkt er niet van te komen als ik in de 88e minuut bij een vrije trap toch over het hoofd word gezien en er 0-4 van weet te maken. Het was misschien wel mijn slechtste wedstrijd hier maar die goal had ik wel echt even nodig.

Voor de laatste wedstrijd deze maand heeft de trainer een verassing. Ajax uit en de trainer gaat zich aanpassen aan de tegenstander. Dat betekend goed nieuws voor mij. De trainer wil namelijk starten met 2 jonge jongens die schijt hebben aan de reputatie van de tegenstander. Ik mag dus starten naast Venema en het plannetje van de trainer werkt naar behoren. 70 seconden na de aftrap jagen we Ajax goed af en weten we de bal te onderscheppen die uiteindelijk bij Guwara terecht komt en hij zet ons op 0-1. Dit houden we vast tot de rust en de tegenstander word getrakteerd op een fluitconcert. In een mum van tijd geven we het na de rust echter weg en na de 2-1 van Neres moeten wij in de achtervolging. Guwara heeft vandaag uitgekozen om zichzelf te laten zien en 5 minuten later staat het alweer 2-2. De beste kansen zijn in het restant wel voor ons maar we zijn niet dodelijk genoeg. Toch is dit gewoon een bonus punt natuurlijk.

5dfa1282e7a2e-resultaten_13.png

5dfa12b30d177-stats_iloro_seizoen_utrech

--------------------------------------------------------------

@T10 voor de club was het wisselvallig maar waren het wel resultaten waar je rekening mee kon houden voor iloro was het natuurlijk wel gewoon een maand met een hoogtepunt

@nasje92 die 1e goal was heel belangrijk. stats zijn te zien ;) ben van plan om die in de zomerstop te laten zien vanaf nu

@Marius Het zijn inderdaad wedstrijden die je kan verliezen maar voor Iloro was het zeker een maand die goed is voor het vertrouwen

@delichris Vond het wel weer tijd worden voor een andere invalshoek

@Niejo101 die hatelijke 0 hoe langer die blijft staan hoe vervelender het word. voorlopig lijkt iloro ook wel op zijn plek bij utrecht

@komodo25 al met al persoonlijk een goede maand ja. Een andere invalshoek geeft ook weer een frisse kijk om het verhaal ook voor mezelf.

@Vlonkie @True_Legend @r4vje @Daniell @ElMarcos @Isco22 @Whitewolf345

Het blijft in stijgende lijn gaan. Die stats zijn natuurlijk ook gewoon outstanding. Ook Utrecht gaat snel te klein zijn voor Iloro.

5db9a50d52cd8-iloro.png

Ik ben er qua goede doelen wel over uit waar ik mezelf aan wil verbinden. In de winterstop is het een goed moment om dat bekend te gaan maken. Over stichting RILAX kan ik wel wat kwijt. RILAX is opgericht door Richelle Laurijsen die op 21 november 2009 op 16 jarige leeftijd is overleden aan de gevolgen van botkanker. Ze besloot een stichting op te richten die zich ging inzetten voor het schelden met het woord kanker. Haar ouders hebben er na haar dood heel veel tijd en energie in gestoken maar hebben aangegeven te willen stoppen met de campagnes. Door mijn bekendheid als voetballer wil ik me er voor inzetten om juist door te gaan en met de financiële steun van mij kan dat. Het gaat niet eens om grote bedragen en ik zal me zeker ook in gaan zetten door het gezicht te worden van deze stichting. Het is schrikbarend hoeveel mensen het woordje kanker als standaard scheldwoord gebruiken. Als voetballer krijg ik het elke wedstrijd wel naar mijn hoofd geslingerd en is het ook niet op 1 hand te tellen. Bij FC Utrecht zijn ze er ook van op de hoogte en gaan we met het logo op onze inloop shirts lopen. De club vind het mooi dat ik me bewust ben van mijn voorbeeldfunctie en die verantwoordelijkheid ook graag wil nemen.

Er werd deze maand natuurlijk ook gevoetbald en ik mocht opnieuw in de basis beginnen in de thuiswedstrijd tegen Vitesse. Het is 90 minuten lang ploeteren waarbij de 0-0 blijft staan. het ene gelijkspel is duidelijk het andere niet. Omdat het bij mij niet best was begon ik in de thuis wedstrijd tegen TOP OSS gewoon weer op de bank en kreeg ik slechts 5 minuten speeltijd. Het verschil was toen al gemaakt voor ons en in deze wedstrijd raak ik slechts 3 keer de bal. Het is niet altijd makkelijk om er steeds maar kleine gedeeltes van de wedstrijd bij te zijn maar mentaal word je hier wel ijzersterk van merk ik. Ik weet dat er vanzelf momenten gaan komen waar ik me wel kan laten zien.

Ook in de thuiswedstrijd tegen Fortuna begin ik weer op de bank maar loopt het in de eerste helft voor geen meter. We kijken al snel tegen een 0-1 achterstand aan en het is eigenlijk bij toeval dat we vlak voor rust de gelijkmaker weten te maken. De trainer stuurt me tijdens de rust al naar buiten voor een warming up en 10 minuten na de rust krijg ik de taak mee om de wedstrijd om te gooien. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan maar het lukt me dit keer wel. Met 2 assists ben ik er mede voor verantwoordelijk dat er met 3-1 word gewonnen en na de wedstrijd ontvang ik de knuffels van de trainer die dan al tegen mij zegt dat hij me gaat belonen.

In het hoge noorden mag ik het weer vanaf de aftrap laten zien. FC Groningen is de tegenstander en ik wil me natuurlijk extra laten zien deze wedstrijd. Het is de club die afgelopen zomer ook een optie was en ik wil hier niet weg gaan en hun het gevoel geven dat ze geluk hebben gehad dat ik niet voor hun heb gekozen. Al snel voel ik na een tackle de pijn opkomen in met linker knie maar ik durf dit niet te melden. Tot overmaat van ramp komen we ook nog met 1-0 achter en zoek ik de kleedkamer na 45 minuten spelen op met de tranen in mijn ogen. Pijnstillers moeten er voor zorgen dat ik verder kan. 13 minuten in de 2e helft is daar dan de beloning voor het verbijten van de pijn als Ramselaar mij de diepte in stuurt en ik oog in oog met Padt rustig weet te blijven. Padt gaat als snel naar de grond en met een stiftje weet ik het doel te vinden 1-1 en ik vier het met de trainer. 10 minuten later word ik alsnog gewisseld en blijft het bij 1-1. Natuurlijk had ik gehoopt op meer maar het is al lekker dat ik vandaag in ieder geval belangrijk ben geweest voor het team en door mijn goal in ieder geval zorg voor een punt.

5dfb59da0c76d-resultaten_14.png

----------------------------------------------------------------------------

@nasje92 het kan een wereldspits worden ja maar voorlopig is het nog minuten en doelpunten bij elkaar rapen. 

@Marius eerst maar eens een vaste basisplek zien te krijgen en van daaruit verder kijken ;) die goal in deze periode is in ieder geval wel weer lekker

@delichris Voor de club was het maar tegen VVSB maar voor een aanvaller is een goal tegen de amateurs er ook 1 die positief kan werken

@komodo25 heb rilax even in het kort uitgelegd. kwam er vandaag pas achter dat die ouders er daadwerkelijk mee gaan stoppen. het team waar ik in zit speelt wel met het logo van deze organisatie. zoals eerder aangegeven groningen was ook een mooie stap geweest. en nu scoort hij uitgerekend tegen hun

@Isco22 @True_Legend @Niejo101 @Daniell @ElMarcos @Vlonkie @T10 @r4vje @Whitewolf345

Edited by mattihamstra

De lijn in de prestaties blijft in ieder geval prima. Als 17-jarige is het sowieso geen evidentie om elke wedstrijd te starten dus alle speelminuten en ervaring zijn handig meegenomen. Als er dan nog doelpunten en assists bij komen kijken is dat helemaal geweldig.

Mooi dat je een stichting steunt en je krijgt genoeg kansen. Dit seizoen is het veel leren en dan volgend seizoen er staan.

Dat zijn nogal ferme attributen voor een 17-jarige, wonderkindje hoor! Die transferwaarde mag ook wel omhoog, maar dat zal vanzelf gebeuren als iloro de prestatiecurve een beetje doorzet.

5db9a50d52cd8-iloro.png

Die goal tegen Groningen was echt even nodig. Ik train de hele week nog met lichte klachten maar dat is voor de trainer geen reden om me opnieuw op te stellen tegen Willem II in eigen huis. Uiteraard heb ik weer een aantal kaartjes geregeld en dus zitten er genoeg mensen voor mij op de tribune. Willem II is een vervelende tegenstander en het is wachten op dat ene moment. Dat voel ik al na ongeveer 5 minuten spelen en dat moment kom uiteindelijk in de blessuretijd van de 1e helft. Van achteruit word ik weggestuurd en eigenlijk kom ik zo uit dat ik de bal met links richting doel moet krijgen maar met een rare voetbeweging weet ik de bal met rechts ook langs de doelman te krijgen die dat totaal niet verwacht. Tergend langzaam rolt de bal uiteindelijk over de doellijn en weet ik ons zo op voorsprong te zetten. Een doelpunt maken vlak voor rust is natuurlijk altijd fijn want je geeft een tegenstander stof tot nadenken. De trainer geeft me in de rust op weg naar de kleedkamer nog een tik op mijn achterhoofd en als ik om kijk krijg ik een knipoog van hem. Die goal van mij zorgt er voor dat we in de 2e helft wat meer ruimte weten te krijgen en mede daardoor komen we nog 2 keer tot scoren via Venema en Nieuwkoop. Helaas weten we de 0 niet te houden en word het uiteindelijk 3-1.

Na heel veel gesprekken met de trainer over het vertrouwen dat hij in me heeft en het vertrouwen in mezelf voel ik nu dat ik op een punt ben gekomen dat ik hem daarvoor regelmatig terug kan gaan betalen. Ik voel dat ik beter en sterker ben geworden en dat komt mede door de minuten die hij me heet gegeven. Voor een 17 jarige ben ik mijn leeftijd al ver voor als ik de trainer moet geloven en ik krijg opnieuw de beloning door aan de aftrap te mogen staan in de thuiswedstrijd tegen Feyenoord. Wat mensen niet weten is dat mijn vader vroeger een seizoenkaart van Feyenoord op Vak X. Je mag dus best zeggen dat hij redelijk fanatiek was maar voor deze wedstrijd is hij natuurlijk voor Utrecht. Ook vandaag wil ik natuurlijk scoren want dat zou een extra bevestiging zijn dat het tegen een topclub ook kan al zijn de 3 punten belangrijker. Het is uitgerekend Bart Nieuwkoop die nog kampioen is geworden met Feyenoord die ons op voorsprong schiet in de 37e minuut. Op rechts rommel ik de bal langs een aantal spelers en ik hoor Bart op het randje van het strafschopgebied al schreeuwen. Ik heb het gevoel dat mijn pass iets te kort is maar in de korte hoek weet Bart het net te vinden en hij zet de galgenwaard op zijn kop. En dan is daar net binnen het uur mijn moment. Guwara gaat goed door over links en met een vooractie krijg ik net dat kleine beetje ruimte om vrij te komen. De bal komt laag voor maar ik moet helemaal los van de grond komen om de bal met rechts nog naar de verre hoek te sturen. Bijlow is kansloos en het staat 2-0. Ik vlieg Guwara in de armen en zoek contact met mijn vader op de tribune. Het is een geweldige middag en dit resultaat word uiteindelijk gevierd met een etentje. Het sushi restaurant dat tegen het stadion aan zit is de bestemming.

Dat ik voor de bekerwedstrijd tegen Zwolle op de bank zit is een bevestiging voor mij dat ik toch een basisplek heb. Het zijn voornamelijk wissels die het mogen laten zien maar ze falen in de missie om een ronde verder te komen. Het word 1-1 en de strafschoppen worden door de tegenstander beter genomen.

In de uitwedstrijd tegen Heerenveen heb ik mijn plekkie gewoon weer terug voorin. We spelen vandaag misschien wel onze beste 1e helft van he seizoen al komen we misschien wel wat gelukkig aan onze doelpunten. We zijn 18 minuten onderweg als Nieuwkoop het maar eens probeert. Het schot word losgelaten door Hahn en ik reageer het beste waardoor ik simpel de openingstreffer kan binnen tikken 0-1. Voor rust lopen we uit naar een 0-3 voorsprong door 2 goed genomen corners die worden binnen gekopt door Venema en Bergström. Na rust is het allemaal iets minder maar de wedstrijd is dan eigenlijk ook wel gespeeld. Heerenveen doet nog wel iets terug maar het slotakkoord is voor ons waardoor we in een normaal gesproken toch lastige uitwedstrijd redelijk simpel met 1-4 winnen. 

Het lijkt er op alsof de juiste formatie inmiddels weer is gevonden als je naar de resultaten kijkt en ik ben blij dat ik daar toch een onderdeel van ben. Ook in de laatste wedstrijd voor de winterstop hebbenwe geen kind aan VVV en weten we met 4-0 simpel te winnen. Ik mag het bal dit keer eindigen door vlak voor tijd een te korte terugspeel bal te onderscheppen en deze af te straffen. In elke wedstrijd die ik deze maand heb gespeeld heb ik weten te scoren. Het is voor mij bijna jammer dat het winterstop is. Ik kan terug kijken op een fantastisch jaar. Heb inmiddels bij meerdere vertegenwoordigende elftallen van Oranje gespeeld. Heb een mooie transfer naar FC Utrecht gemaakt waar ik inmiddels toch wel kan zeggen dat ik een gewaardeerde kracht ben en ik ben kampioen geworden met Murcia. Die club ben ik voor altijd dankbaar dat ze mij ooit de kans hebben gegeven.

5dfcf33cdcb73-resultaten_15.png

---------------------------------------------------

@Marius Inmiddels lijkt die basisplaats dus wel daar en als je kijkt naar wat iloro laat zien lijkt die deze ook niet meer kwijt te raken

@delichris Volgend seizoen er staan is natuurlijk het meest logische maar inmiddels lijkt iloro nu al degene te zijn waar utrecht het van moet hebben

@nasje92 Het gaat best aardig inderdaad

@Niejo101 Die transferwaarde gaat vanzelf wel omhoog als er resultaten bij komen kijken inderdaad ;)

@komodo25 @T10 @Isco22 @True_Legend @Daniell @ElMarcos @Vlonkie @r4vje @Whitewolf345

En nu volgt zelfs al de ene goal na de andere. Vooral dat doelpunt tegen Feyenoord is natuurlijk symbolisch heel mooi. Wat een jaar voor Iloro inderdaad! 

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...