Jump to content
mattihamstra

(FM20) ILORO

Recommended Posts

Het einde van de competitie is vaak slopend, en dat is hier niet anders. Hard werken voor de punten, maar ook allerlei kwaaltjes. Maar de verlossing is gelukkig nabij.

5db9a50d52cd8-iloro.png

Een seizoen lang heb ik via allerlei slechte streams de wedstrijden van Real Murcia moeten kijken. Sinds ik voor 50 Euro aan aandelen in de club had zitten was ik toch elke keer nieuwsgierig naar het spel en de resultaten. Al snel dacht ik dat het weggegooid geld was maar de hele ervaring van het aandeelhouder zijn wou ik niet missen. Er kwam zowaar een Nederlander naar de club en toen was de binding met de club er helemaal. Nu is het eindelijk zo ver en kan de club mede door de inbreng van die Nederlander kampioen gaan worden. Iloro stuurde mij een uitnodiging om er de laatste 2 wedstrijden echt bij te zijn. Geen slechte streamingsdienst om te zien of mijn club kampioen werd of niet maar het met eigen ogen mee maken in het stadion. Hij heeft de voorzitter over mij verteld en Ik krijg een VIP behandeling. Het hotel en het transport naar het hotel en het stadion is op kosten van de club. Ik mag er bij zijn tijdens de laatste training en achteraf Ga ik met Iloro , zijn vriendin en zijn ouders ergens wat eten. 

Zelf voel ik de zenuwen wel lichtjes op komen in mijn buik maar Iloro lijkt rustig onder deze omstandigheden. Waarom zou hij zich ook druk maken? Hij heeft nu met zijn ouders en zijn vriendin zijn rijkdom om zich heen iets wat voor hem niet vanzelfsprekend meer is. Natuurlijk heeft hij geen spijt van zijn keuze om afgelopen zomer de keuze te maken om hier voor zijn kans te gaan. het is allemaal fantastisch gelopen voor hem en je ziet hem duidelijk genieten. Het moet gebeuren tegen Villarrubia wil de club in eigen stadion kampioen worden. Aan het einde van de avond neem ik afscheid van Iloro en wens ik hem succes. Ik beleef een slapeloze nacht en vraag me meerdere malen af hoe dat voor hem moet zijn. Ik ben dan ook vroeg uit de veren op de wedstrijd dag en de tijd kruipt voorbij voor ik word opgehaald. Ik heb me al die tijd een voorstelling moeten maken van hoe het er nou echt uitziet bij het stadion en het valt tegen. Iloro heeft me al eens verteld dat je het moet zien als een soort Turkse badplaats weer luxe ineens weer veranderd in een soort woestijn. De voorzitter staat bij aankomst al op me te wachten. Ik krijg nog een rondleiding en zie dat de materiaalman al bezig is om alles voor de jongens klaar te zetten. Ik krijg alles te zien en na een tijdje zijn de spelers ook binnen. Op dat moment veranderd de sfeer binnen het stadion. Waar het er gemoedelijk aan toe ging merk je dat de spanning nu langzaam richting het kookpunt gaat. Tijd om richting het veld te gaan en sfeer te proeven. Een aantal Spaanse journalisten zijn al bezig met hun verslag langs de lijn en ook stromen de tribunes langzaam vol. Anderhalf jaar na de reddingsactie staat de club voor het belangrijkste moment sinds die tijd. Dan komen de spelers op het veld. Iloro zit zo in zijn focus dat hij niet eens doorheeft dat ik maar een meter van hem af sta. Ik word verzocht om mijn plekje op te gaan zoeken bij zijn familie en geliefden. Het is geweldig om mee te maken hoe zijn ouders mee leven tijdens de wedstrijd. 'Natuurlijk is dit niet waar hij als kleine jongen van droomde maar ik heb hem dit seizoen volwassen zien worden en zien genieten van het spelletje dat is toch wat een moeder hart vervuld van blijdschap en trots.' Net op het moment dat zijn moeder die woorden uitspreekt staat Iloro aan de basis van de openingstreffer. In de 39e minuut zet hij met een balletje achter het standbeen Juanma vrij voor de doelman en is het hangen geblazen. Ik zie mensen over elkaar heen vallen van geluk maar het kan nog altijd alle kanten op met deze stand. Pas als het in de 2e helft 2-0 word door die andere held voorin Chumbi is er een soort van zekerheid en word er al feest gevierd. In de slotfase lokt Iloro nog een strafschop uit en het is Iloro die de bal aan de ingevallen Curto geeft die er mee gaat stoppen. Dit kleine gebaar laat de grote klasse van de held van de stad zien. een 3-0 overwinning en het feest barst los. Het is echter nog niet zo dat de club hiermee promotie heeft behaald. Daar moeten nog play offs voor gespeeld worden. Die gaat Iloro echter niet mee maken. Hij moet zelfs de laatste officiële competitie wedstrijd tegen Yeclano aan zich voorbij laten gaan omdat hij een uitnodiging heeft ontvangen voor het jeugd invitatie toernooi met Oranje onder de 19. 

Tijdens die play offs appt hij me meerdere malen dat hij nu begrijpt waarom ik altijd zeg dat ik echt moeite voor de club doe. Streams zijn amper te vinden. En als ze er al zijn in redelijke kwaliteit staan ze vol met reclame. Ik merk wel dat nu Iloro er niet bij is ik het een stuk minder scherp volg. Toch spring ik op mijn slaapkamer een gat in de lucht als er over 2 wedstrijden met 4-3 van Leonesa word gewonnen en daarmee promotie word behaald. Iloro stuurt me gelijk een appje dat hij er van baalt dat hij er niet bij kan zijn. 'Hier is het hele seizoen keihard voor gewerkt. Hier heb ik een seizoen lang mijn aandeel in gehad en op het moment dat het moet gebeuren zit ik een heel toernooi op de bank en heb ik geen reet aan die zilveren medaille die we zojuist mochten ophalen na een verloren finale tegen Spanje.' Ik snap zijn teleurstelling maar al te goed. De finale van de play offs worden uiteindelijk met 2-1 verloren van Real Madrid B maar het zal me een zorg zijn. Het nieuws wat mij op dit moment het meeste raakt is dat er langzaamaan clubs komen met interesse voor Iloro. En Ik weet zeker dat het niet lang duurt voor er een wens van hem in vervulling zal gaan.

5df3632e65a0d-resultaten_10.png

5df364cc94adb-stand_einde_seizoen_1.png

---------------------------------------------------------------------------------------

weer een stukje door de ogen van. dit keer de journalist die ik al eerder heb besproken die ook daadwerkelijk aandelen heeft gekocht tijdens de reddingsactie #hazlotuyo

@nasje92 uiteindelijk is het gelukt. kampioen en promotie. nu is de volgende vraag natuurlijk of iloro daar bij gaat zijn

@Marius zo tegen het einde doet alles net wat meer pijn maar uiteindelijk blijkt dat het allemaal waard te zijn

@True_Legend Missie 1 van de droom in spanje is voltooid. of de droom in spanje blijft is nog de vraag maar wie weet

@T10  Het moest natuurlijke ergens ook wel met maar 1 overwinning in 2 wedstrijden. gelukkig is de promotie ook veiliggesteld tijdens de afwezigheid van iloro

@delichris de beloning is dan ook eindelijk daar

@komodo25 Die titel moest wel gepakt worden. Nu is de vraag gaat iloro weg of gaat hij met de club strijden om lijfsbehoud.

@Isco22 @Niejo101 @r4vje @Daniell @ElMarcos @Vlonkie @Whitewolf345

Mooi dat de titel in eigen huis behaald werden. Balen natuurlijk voor Ilora dat hij er daarna op het beslissende moment niet bij was. Gelukkig volgde wel gewoon de promotie. Afwachten wat de toekomst brengt nu.

Zuur om er in de beslissende fase niet bij te zijn maar een vertegenwoordigend elftal zeg je ook niet zomaar nee tegen . Wel mooi dat de titel gepakt is en begrijp ik het goed dat de club toch gepromoveerd is ondanks de verloren finale ?

5db9a50d52cd8-iloro.png

Na het invitatie toernooi zit ik er eigenlijk wel even doorheen. Mentaal is dat toch een tik geweest door helemaal niet te spelen. Tijdens het zoeken van een goede vakantie word ik gebeld door de KNVB. Ik krijg deze zomer nog een kans op het EK voor de onder 19. Het is voor mij nog een extra kans om me te laten zien natuurlijk en dus word het geen vakantie dit jaar. Ondertussen zit er ook behoorlijk wat spanning tussen Vita en mij. Er zijn namelijk al een aantal clubs die naar me hebben geïnformeerd en het lijkt slechts een kwestie van tijd voor ik ga vertrekken. Liverpool schijnt zelfs al naar me te willen kijken maar daar ga ik natuurlijk niet naar toe. Hoe mooi die club ook is het is geen logische vervolg stap. Ook in Nederland staat mijn naam op de lijstjes van de scouts en op dit moment heeft FC Groningen zich al officieel gemeld. Ook Vitesse en FC Utrecht zijn clubs die langzaam aan het rondvragen zijn. Mijn wens is wel duidelijk. Ik heb al eerder gezegd dat ik graag in Nederland wou voetballen en dat lijkt dus ook te gaan gebeuren. Het is voor Vita reden om nog eens met me te zitten.

´Il , ik weet hoe graag jij terug naar Nederland zou willen om het daar te laten zien. Ik denk alleen niet dat ik met je mee ga. Ik heb hier mijn leven en dat wil ik gewoon niet op geven. Het lijkt me dan ook beter om er een punt achter te zetten. Het speelt bij mij al langer maar je weet dat ik vind dat je iemand verdient die er altijd voor je kan zijn. Ik doe jou maar vooral mezelf te kort als ik me daar niet aan kan houden. Het is goed zo.´

Ik kan natuurlijk niet zeggen dat ik dit niet aan zag komen maar ik heb toch altijd wel de hoop gehad dat ze bij zou draaien. Dat is dus niet het geval en met lichte twijfel in mijn lijf ga ik dus het avontuur van een EK -19 aan. Het is wel een toernooi waar ik mezelf nog meer in de kijker zou kunnen spelen. Ierland is daarin de 1e tegenstander en hoewel we na 35 minuten tegen een 2-0 achterstand aan kijken kunnen we na het laatste fluitsignaal best tevreden zijn over de veerkracht die we hebben getoond. Kort na de 2-0 word de aansluitingstreffer al gemaakt en vlak voor tijd mag ik achter een vrije trap gaan staan. Over de muur de kruising in en daarmee slepen we dus nog een punt uit het vuur.

Wat we tegen de grote favoriet Frankrijk laten zien is grote klasse. Een 2-0 overwinning waarbij ik weer het net weet te vinden. na de wedstrijd word ik door de club gebeld. 'we hebben goed en slechts nieuws voor je. Het goede nieuws is dat je bent verkozen tot talent van het jaar en mede topscorer van de competitie met Chumbi. Het slechte nieuws is dat jij je laatste wedstrijd voor de club al hebt gespeeld. We zijn akkoord gegaan met aanbiedingen van FC Utrecht en FC Groningen. Bedankt voor alle mooie dingen die je het afgelopen jaar hebt laten zien. Het is voor ons een onvergetelijk avontuur geweest waarin we niet wisten waar we met jou aan begonnen maar je hebt naam voor jezelf gemaakt. maak ons trots zodat we over een aantal jaar kunnen zeggen dat je ooit hier bent begonnen.' 

Het is inderdaad een mooi jaar geweest maar die clubs zullen nog even moeten wachten. Na dit toernooi wil ik pas gaan praten. Ondertussen heb ik wel tegen mijn ouder gezegd dat ik terug naar Nederland ga en dat is voor hun reden om dat ook te doen. Het is dus in ieder geval al zeker dat we weer een normaal gezin gaan zijn. Die laatste wedstrijd in de groep kom ik niet in actie en deze word met 3-0 verloren van Spanje. Toch zijn we door naar de halve finale en ook daar is het verschil in kwaliteit met een topland als Engeland te zien. We gaan met 3-1 onderuit en dus is het klaar voor ons.

Ondertussen zijn alle clubs al bijna klaar met hun voorbereiding en moet ik nog een keuze maken. De eerste club waar ik ga kijken is FC Groningen. Het verhaal is goed. Ik krijg de kans om me rustig verder te ontwikkelen en er word eigenlijk een meer jaren plan neergelegd. Mijn ouders klinkt het ook als muziek in de oren maar ik heb mezelf de belofte gemaakt niet gelijk een keuze te maken. Een dag later krijg ik een rondleiding bij FC Utrecht en hier zie ik mezelf ook wel spelen. De verbinding vanaf Harderwijk is natuurlijk wat makkelijker maar dat is voor mij geen reden om hier te spelen. Ook hier is het verhaal goed. De bedoeling is dat ik begin bij Jong omdat ik al een hele voorbereiding heb moeten missen en van daar uit willen ze verder kijken. Er ligt al een 3 jarig contract klaar en de trainer zelf neemt ook de tijd om met me in gesprek te gaan. Hij heeft er speciaal zijn vrije dag voor opgezegd.

Ik vraag om bedenktijd en dat vinden ze niet meer dan logisch. Dit zijn kleine signalen die voor mij toch wel het verschil maken. FC Groningen probeerde me nog te pushen en de trainer was te druk om zich voor te kunnen stellen. Toch wil ik even rustig alles met mijn ouders op een rijtje zetten voor ik een keuze maak.

--------------------------------------------------------------

@r4vje dat er een transfer aan zat te komen dat was al een beetje duidelijk. Utrecht lijkt de meeste kans te hebben nu maar wie weet

@Marius De toekomst ligt in ieder geval in nederland zoveel is wel duidelijk

@delichris na zo'n debuut seizoen is het voor een club als murcia natuurlijk lastig om hem te houden zeker als de kans er is om terug naar nederland te gaan

@komodo25 klopt ik vond het zelf ook al raar want waarom 2 play off rondes spelen als je al promoveert na 1 ronde. Over de volgende club weet ik natuurlijk al waar jou voorkeur ligt. Het is ook wel toevallig dat die club bijna in elke novelle langs komt met interesse ;)

@nasje92 @T10 @True_Legend @Isco22 @Niejo101 @Daniell @ElMarcos @Vlonkie @Whitewolf345

Ben wel benieuwd waar je terecht gaat komen. Of Utrecht nu het team is om je door te ontwikkelen vraag ik mij af.

Een mooi EK gespeeld en ik denk dat jij voor FC Utrecht gaat kiezen al zou ik persoonlijk voor FC Groningen gaan.

Ben bang dat je voor Utrecht gaat kiezen . Al hoop ik dat je toch voor de mooiste club van het land kiest.  Jammer dat het over is met Vita

Op zich niet onlogisch dat er interesse is. Hopelijk draait het wel goed uit, want het ziet er niet naar uit dat Iloro meteen bij deze clubs met de grote jongens mag mee doen. En voor hem blijft het natuurlijk ook nog eens dubbel doordat hij Vita moet achter laten.

5db9a50d52cd8-iloro.png

Het is lastig om een keuze te moeten maken. Ja ik heb gezegd dat ik graag terug wou naar Nederland maar nu het allemaal zo dichtbij komt slaat de twijfel toe. Waarom zou ik naar FC Groningen moeten gaan of juist naar FC Utrecht? Ik word er eigenlijk onrustig van en heb wel een goed weekend nodig om alles op een rijtje te zetten. Ik zit natuurlijk ook wel eens op Voetbalzone en zie de reacties daar ook echt wel. FC Groningen word als meest logisch genoemd. De druk is daar toch iets minder dan bij FC Utrecht maar ik heb toch het gevoel dat FC Utrecht net wat meer moeite voor mij doet. Zoals gezegd maakt het indruk als een trainer tijd voor je vrij maakt en verteld waarom hij je zo graag bij zijn team wilt hebben. Daarbij heeft John Van Den Brom in het verleden ook al laten zien dat hij goed met jonge spelers kan werken en weet ik van Danny Buijs eigenlijk niet zo veel. Mijn vader vind hem maar een wijsneus maar dat heeft geen invloed op mijn keuze.

Normaal was er nog een vrouw in mijn leven die alles net wat beter kon relativeren en mijn keuze een stukje makkelijker kon maken maar die is er inmiddels niet meer. Vita en ik hebben eigenlijk geen contact meer en dat is misschien wel even beter zo. Ik wil verder niet ondankbaar klinken want ik ben haar en haar ouders mijn leven lang iets schuldig. Ik probeer wel haar denkwijze te gebruiken voor deze keuze en dat is het Wie , Wat , Waar en Waarom.

Wie

Voor wie zou ik liever willen spelen en dan bedoel ik niet qua club maar welke trainer heeft het meeste indruk op mij gemaakt? Misschien een oneerlijke keuze omdat ik alleen met John Van Den Brom gesproken heb maar daarmee heeft FC Utrecht wel een streepje voor. Zoals gezegd het maakt indruk als een trainer bij de eerste ontmoeting aanwezig is.

Wat 

Wat denk ik te kunnen bereiken bij de clubs? Het niveau ligt niet ver van elkaar af. Beide clubs kunnen met de gerichte versterkingen de play offs voor Europees voetbal halen. Beide stadions zie ik mezelf wel spelen. Het zit niet altijd vol en er ligt bij allebei ook natuurgras. Ik wil hoog in zetten en voor een basisplek gaan. Niet arrogant bedoeld maar ik denk dat ik dat op korte termijn al kan bereiken. In voetbal termen kom ik hier op een gelijkspel uit

Waar

Waar kan ik mezelf het beste ontwikkelen? Ik wil zo snel mogelijk een basisplek veroveren en waar kan ik dat zo snel mogelijk bereiken. FC Utrecht speelt met het jong team in de Keuken Kampioen Divisie en daarmee hebben ze een voorsprong op FC Groningen. Speel ik niet bij het 1e kan ik altijd nog op een goed niveau in de Keuken Kampioen Divisie spelen.

Waarom

Alle bovenstaande afwegingen komen uiteindelijk bij de keuze waarom. Waarom ben ik ooit gaan voetballen? om het hoogste te bereiken. Waarom zou ik dan juist voor een club kiezen? om mezelf te ontwikkelen en zo snel mogelijk dat doel te bereiken.

Waarom word het dan uiteindelijk FC Utrecht? Omdat ik bij die club dus net wat meer doorgroeimogelijkheden zie dan bij FC Groningen.

Het is wel duidelijk dat Vita nog steeds een rol in mijn keuze heeft gespeeld alleen op een andere manier. Ik laat het de club op zondagavond al weten en op maandag ochtend ligt er al een contract voor me klaar. Ik ga de komende 3 seizoenen 31.500 Euro per maand verdienen maar wat belangrijker is. We zijn weer thuis en met we bedoel ik mijn ouders en ik.

------------------------------------------------------------------------

@r4vje De keuze is dus op FC Utrecht gevallen. of het de juiste keuze is moet blijken maar ingame kan ik die keuze niet nemen natuurlijk;) ik kan het natuurlijk wel uitleggen zoals hierboven beschreven. en dan is utrecht juist wel een club waar iloro zich kan ontwikkelen.

@delichris Het waren beide mooie clubs. middenmoot van de Eredivisie en beide mogelijkheden om de play offs te halen maar uiteindelijk is het dus de club uit de domstad geworden

@komodo25 groningen is in eerdere novelles ook al eens voorbij gekomen met interesse en ergens hoopte ik dat het dit keer wel een keer ging gebeuren. het is toch FC Utrecht geworden.

@Marius Daarom lijkt de keuze voor utrecht wel een goede te zijn. kan hij niet met de grote jongens mee doen is daar altijd nog het vangnet van Jong fc utrecht en speelt hij zijn wedstrijden als 17 jarige nog altijd op KKD niveau.

@nasje92 @T10 @True_Legend @Isco22 @Niejo101 @Daniell @ElMarcos @Vlonkie @Whitewolf345 

Goede keuze, de KKD lijkt me daarin doorslaggevend. Zo kan Iloro toch zeker verder groeien en niet blijven stil staan.

Om heel eerlijk te zijn snap ik wel dat jonge spelers niet direct voor Groningen kiezen momenteel . Veel succes in de domstad 

Jammer dat je niet naar Groningen gaat, maar snap het wel. Hopelijk is de keuze uiteindelijk de juiste gebleken.

5db9a50d52cd8-iloro.png

Het voelt goed maar tegelijkertijd toch ook wel weer raar om terug in Nederland te zijn. Harderwijk is veranderd in de tijd dat ik er niet ben geweest. Wat dat betreft voelde ik me toch meer thuis in Spanje. De mensen zijn hier meer gesloten en kijken je aan alsof je een vreemde bent. Het is weer een ander ritme waar ik in moet komen. Vroeg met de trein om op tijd voor de trainingen te komen. Gelukkig word ik vanaf Utrecht Centraal opgepikt.

Ik train maar een weekje mee in de aanloop naar de eerste wedstrijd uit tegen VVV en verwacht eigenlijk dat ik niet bij de selectie zit. John Van Den Brom is echter overtuigd en verteld me op donderdag al dat ik mee mag met de grote jongens. Voor mezelf loop ik hierdoor al voor op schema want ik had de verwachting dat ik nog wel even rustig de tijd zou krijgen. Wat betreft de busreizen ben ik niet veranderd. Ik doe nog steeds graag een dutje en dat is voor deze reis niet anders. Hier heb ik alleen teamgenoten die dan van alles met je willen uithalen. Een uitwedstrijd in Venlo en het is echt waar wat ze over die trap zeggen. Het is verschrikkelijk. Dat is nog niet alles want het veld is ook verschrikkelijk. Toch is het een avond die voor mij al niet meer kapot kan. Ik maak kans op mijn debuut in de Eredivisie En die krijg ik ook. Het is niet dat we geweldig spelen en het staat zelfs nog 0-0 als de trainer mij bij zich roept. Ik kan niks bijzonders uitrichten en het blijft ook in die 17 minuten speeltijd bij 0-0 maar dit neemt niemand me nog af.

Ook de 2e wedstrijd in de competitie tegen Excelsior mag ik op de bank beginnen. Qua stadion is De Galgenwaard niet groter als het Nueva Condomina maar het zit hier wel een stuk voller en dus kijk ik mijn ogen uit. Ook in deze wedstrijd krijg ik weer wat minuten. Ongeveer 10 minuten speeltijd bij een 2-0 voorsprong die blijft staan. Het is aanpoten maar al met al merk ik langzaam maar zeker dat ik beter , zekerder en sterker word. Dat de trainer vertrouwen in mij heeft voelt natuurlijk ook lekker. Wat het vooral fijn maakt is dat hij me niet laat schipperen tussen jong en het grote FC Utrecht.

Tegen Sparta thuis mag ik zelfs een hele helft laten zien wat ik kan. Of het goed is? dat niet bepaald maar ik kan eindelijk een doelpunt mee vieren en dat is hier nog niet gebeurd. De 3-1 overwinning voelt daarom extra lekker. Ook thuis tegen NAC gaat het lekker en nadat ik na de 2-0 eigenlijk gelijk in het veld kom ben ik betrokken bij een strafschop. Het liefst neem ik hem zelf maar Simon staat op nummer 1 en neemt hem liever zelf. Begrijpelijk maar ik had toch graag mijn eerste gemaakt met dit buitenkansje.

Voetbalhumor is leuk natuurlijk maar ik denk echt dat ik in de zeik word genomen als mij word verteld dat ik ben opgeroepen voor Jong Oranje. Natuurlijk merk ik dat ik stappen maak maar het kan en moet vooral nog veel beter wil ik kans maken op een plek in Jong Oranje. Echter is het geen grap en mag ik me echt gaan melden. Voor het zelfvertrouwen is dat natuurlijk een extra boost. Dat ik een plek verdien of heb verdient wil ik natuurlijk graag tegen ADO laten zien maar in de 10 minuten die ik krijg kom ik opnieuw niet tot scoren. Daarmee sluit ik de maand Augustus af zonder te scoren maar zoals al verteld heb ik stappen gemaakt. Het gaat vanzelf wel komen en gelukkig verwachten ze hier niet al te veel van een jongen van 17. Als het straks eenmaal begint te lopen ben ik er van overtuigd dat het allemaal een stuk makkelijker gaat. Voor nu is het tijd om me te gaan melden op de KNVB Campus om daar nog meer te gaan ontdekken. 

5df7a5dc588ea-resultaten_11.png

----------------------------------------------------------------------------------

@Marius hoewel ik er zelf natuurlijk geen invloed op heb is het wel een keuze die jonge talenten kan overhalen om voor een club te kiezen waarbij het jong team in de KKD uitkomt. wat je zelf zegt ook daar is er kans voor iloro om door te groeien maar voorlopig zijn de invalbeurten bij het 1e ook genoeg

@komodo25 Groningen is een mooie club en zoals gezegd ik denk dat de keuze eerder valt op een team waarvan het jong team in de kkd speelt

@delichris of het uiteindelijk de juiste keuze is geweest moet nog blijken. dat iloro steeds wat speeltijd krijgt laat zien dat er in ieder geval vertrouwen in hem is

@Vlonkie thanks

@True_Legend Gezien het feit dat iloro speeltijd krijgt en toch nog enigszins rustig word gebracht mag die wel gezien worden als een goede stap. of het ook zo uitpakt is een ander verhaal natuurlijk

@T10 thanks

@nasje92 geen verkeerde club inderdaad en zeker ook geen slechte trainer voor een jonge jongen. thanks

@r4vje @Niejo101 @Daniell @ElMarcos @Isco22 @Whitewolf345