Jump to content
mattihamstra

(FM20) ILORO

Recommended Posts

670319551_ilorobanner.png.f64e401eda4be42e9ebf275367d955ff.png

Hoewel de competitie er inmiddels op zit en we in Spanje hebben bewezen de beste ploeg van het land te zijn met het winnen van de beker en de competitie. We kunnen toeleven naar de belangrijkste finale in clubverband en dat is de finale van de Champions League. Het voelt voor mij persoonlijk alleen niet zo speciaal als  jaar eerder met Manchester City. Niet omdat het toen mijn 1e finale was maar meer om het feit dat de club het niet als een Champions League finale ziet. Niks geen voorbereiding in een hotel maar gewoon lekker thuis komen na het trainen. Ik heb het er natuurlijk met Lisa over want waar ik normaal natuurlijk weg ben voor zo'n wedstrijd heb ik nu niet echt het finale gevoel en ben ik er thuis heel relaxed over. Ik denk nog een spelen met de kleine. Het voelt ook gewoon een soort van raar. Een Spaans onderonsje en het Camp Nou. Wat wel duidelijk is voor mij is dat onze tegenstander Real Madrid er alles aan gaat doen om deze finale te winnen. Natuurlijk is er voor hun niks mooiers. Tegen hun grootste rivaal de Champions League winnen en dan nog in het hol van de leeuw ook. Er is echter ook nog een andere reden. Real Madrid is op een 5e plaats in de competitie geëindigd en moet dus de Champions League winnen om er volgend jaar ook in uit te komen. Hoewel ik voor de aartsrivaal speel ben ik wel van mening dat een club als Real Madrid gewoon elk jaar Champions League hoort te spelen maar daarvoor gun ik ze deze prijs absoluut niet.

1897907349_eindstandseizoen26-27.thumb.png.0ad01e8dbe1969d148764ae4006e5231.png

Elke wedstrijd in de Champions League werd ons voorgehouden hoe mooi het zou zijn om een finale in eigen stadion te spelen. Nu het zo ver is valt het dus qua voorbereiding allemaal wat tegen. We trainer de dag voor de wedstrijd niet eens in het stadion. Er word zelfs nog gewoon thuis geslapen en we hoeven ons pas 6 uur voor de wedstrijd te melden op ons trainingscomplex. Als je er over nadenkt hoe bizar het eigenlijk is om je zo rustig voor te bereiden op de belangrijkste finale tegen je grootste vijand. Ik heb wedstrijden meegemaakt waar minder op het spel stond waar de hele organisatie tot in de puntjes was verzorgd. ER volgt een tactische briefing. Iedereen weet dat wij de favoriet zijn. Wij moeten het spel maken en het is de bedoeling het tempo hoog te houden. De bal veel van flank laten wisselen om zo ruimte te maken waar de aanvallers in moeten duiken. Pas na deze bespreking begint het finale gevoel een beetje los te komen. We bekijken nog wat beelden van de wedstrijden die we al eens tegen Real Madrid hebben gespeeld en we eten nog wat voor we langzaam de tijd af beginnen te tellen om die bus in te gaan. Het is maar een kort ritje met de bus. normaal gesproken is het vanaf het trainingscomplex naar het stadion ongeveer 12 minuten rijden. Dit keer duurt het iets langer omdat er natuurlijk fans zijn die de bus opwachten en ons zo nog een extra steuntje in de rug willen geven. Het voelt nog steeds niet als een echt speciale wedstrijd maar als we onze spullen in de kleedkamer hebben gelegd en besluiten toch even het veld op te gaan is daar ook het moment dat de knop om gaat. Het is vreemd om te zien dat er zoveel supporters van Real Madrid in ons stadion zitten maar dat is nou eenmaal zo in een finale. Weer naar binnen om ons om te kleden en dan merk je toch dat de zenuwen door de kleedkamer gieren. Die zenuwen en die gezonde spanning heb ik de afgelopen dagen gemist. Maar nu het er is voelt het toch ook wel lekker. Real komt als eerste het veld om en je hoort het geluid dat de supporters maken bij ons in de kleedkamer. JA dit is echt een andere wedstrijd als normaal. Natuurlijk worden wij ook hartstochtelijk begroet door onze supporters als we beginnen aan de warming up. Het gezang over en weer is fantastisch. En ik kan me niet voorstellen dat je hier als speler niet van kan genieten. Nog even snel naar binnen waar Messi mij nog even apart neemt en me nog maar eens verteld wat ik kan verwachten. "Die verdedigers zullen hun aandacht op jou vestigen. Ik weet hoe graag je in deze wedstrijd wilt scoren want dat had ik zelf als speler ook maar het is belangrijker dat we winnen vandaag en als je het mij vraagt hoef jij daar niet voor te scoren. Zorg dat je die verdedigers bezig weet te houden. Op die manier ben je van belang en dan kan Aliaga er misschien van profiteren. Speel niet vanuit een vaste positie met elkaar maar blijf in een soort van cirkel bewegen." Het gebeurd niet vaak dat Messi zich roert in de kleedkamer. Meestal vertrouwd hij er wel op dat we als aanvallers het verschil maken. Toch zet het me nog wel even aan het denken en hij heeft natuurlijk gelijk. Als topscorer in de competitie ben ik natuurlijk degene die in de gaten moet worden gehouden. Vaak zorgt dat er voor dat de tegenstander 2 man de taak geeft om mij niet die ruimte te geven. Maar dan geeft de scheidrechter het seintje om het veld op te gaan en kan ik er niet meer aan denken. De koppies staan aan beide kanten strak dus ook bij mij maar van binnen geniet ik zo intens van de sfeer. 

Wij mogen aftrappen en laten gelijk zien wat de bedoeling is. We wachten niet af maar zoeken gelijk de aanval. Dit levert na 19 seconden spelen de eerste kans van de wedstrijd al op. Een lage voorzet vanaf links die iets te scherp is maar al glijdend krijg ik mijn grote teen nog tegen de bal. De doelman is gezien want die dook richting de bal om die voorzet te pakken. Het zal toch niet gelijk al raak zijn? Nee de bal komt op de paal maar het startschot is gegeven. Ik merk gelijk dat Real Madrid door die kans toch wat onzeker is. Na 7 minuten spelen mag ik aanleggen voor een vrije trap. Op 20 meter en links van het doel is dit een fijne plek. Niemand hoeft een variant te verwachten want deze bal gaat gewoon in 1 keer richting doel geschoten worden. Ik raak de bal fijn en deze gaat over de muur. De doelman kan er niet bij maar dit keer spat de bal uiteen op de kruising. Iedereen kent dat gevoel wel van JAAA en dan toch niet. Het voelt verschrikkelijk om dat nu al 2 keer in zo'n korte tijd mee te maken. We blijven de aanval zoeken en na 15 minuten spelen vang ik een moeilijk lange bal op met mijn borst. Eigenlijk is alleen Aliaga in de buurt en met 3 verdedigers om mij heen lijkt het niet veel te worden maar een geniale loopactie van aliaga zorgt er voor dat ik de bal met mijn hak mee kan geven aan hem. Met wat geluk dat wel want het was niet mijn bedoeling om hem tussen de stokken van een verdediger door te spelen hoor. aliaga kent geen twijfel en om 25 meter van het doel besluit hij maar in 1 keer uit te halen. Hij krult de bal in de rechter boven hoek en de helft van het stadion ontploft van vreugde. Ik ben als 1e bij hem om het feestje te vieren en daar staan we dan voor een woedende witte menigte. Met dit spel kan het niet anders of we gaan deze score uitbouwen. Tijdens het feestvieren krijgen ze bij de tegenstander even de tijd om het anders neer te gaan zetten en zo word de wedstrijd eigenlijk in het restant van de 1e helft dood gemaakt. Nog voor ik de tunnel in loop komt Messi al naar me toe. De blik tussen ons is voldoende hij had gelijk. Ik krijg de complimenten van hem voor mijn spel. 

De 2e helft is totaal anders. Real heeft de boel omgegooid en neemt eigenlijk de controle over. We zijn een beetje in hun spelletje getrapt. MEt een 1-0 voorsprong op zak vonden wij het best dat ze de 1e helft dood wouden maken. Daardoor zijn we toch een beetje in slaap gesukkeld en is het in het 1e kwartier na rust met vlieg en kunstwerk dat we onze voorsprong weten te behouden. Aliaga en ik moeten het eigenlijk maar uitzoeken voor in want de voorsprong moet behouden blijven en hem vergroten zou nu een bonus zijn. Het kost veel kracht om het met twee man maar de moeten doen maar we weten de ballen aardig vast te houden en stichten met elkaar nog wel genoeg gevaar. Toch merk je ook dat de kracht er langzaam uit gaat en het word dus moeilijker om tot kansen te komen. 10 minuten voor tijd raak ik opnieuw het alliminium. Real raakt de bal kwijt en ik krijg de bal in de middencirkel. Ik zie het niet zitten om tijd te winnen en zie de doelman ook wat ver voor zijn doel staan. Dan maar eens proberen van een meter of 50. Ik raak de bal echt heerlijk en hoe langer de bal onderweg is hoe stiller het stadion word. Het zal toch niet? PATS Ik scheld alles bij elkaar. Is het iemand in de Champions League finale ooit overkomen om 3 keer de paal of lat te raken? Niet veel later word Aliaga ook nog een gewisseld en weet ik dat we die 1-0 echt gaan verdedigen. Zo lijken die laatste 5 minuten nog een eeuwigheid te duren. Maar als ik 30 seconden voor het einde de bal mee de hoek in kan nemen en daar een overtreding weet uit te lokken weten we dat de buit binnen is. Een klein tikje waardoor ik de bal vast kan houden bij de cornervlag. De scheidsrechter fluit voor het einde en ik krijg nog een rotschop na. Maakt mij dat nog uit. ik sta op en schiet de bal de tribune in. Eindelijk is de kroon gezet. Eindelijk is die Champions League binnen. Die Champions League waar ik bij Atlético Madrid pas in ging geloven. 

De aanhang mag het veld op komen en ik zie Lourdes al op mij af komen. "papa papa gaan we voetballen?" Ik kan het natuurlijk niet laten en vraag om een bal. Natuurlijk genieten supporters hiervan  en bij elke trap die ze tegen de bal geeft galmt het whooooh door het stadion.  Dan is het tijd voor de ceremonie. Ik krijg mijn medaille en ergens kan ik het nog niet geloven als ik langs de cup met de grote oren loop. Pas als ik hem in mijn handen heb komt het besef. En ik val Koeman nog in de armen. Voor mij is dit het bewijs dat hij misschien wel de beste trainer is die ik me kan wensen. Samen het WK gewonnen en nu in zijn 1e jaar bij deze club worden ook nog maar eens alle prijzen die we konden winnen gepakt. Natuurlijk moet er ook nog een familie foto met die beker gemaakt worden. Ik zet die kleine in de beker en ga er gehurkt naast zitten waarop Lisa mij een kus op mijn wang geeft. Ook geef ik Jamie nog even een momentje om die beker aan te raken. "Ik heb je ooit beloofd om een finale te halen en het deed me pijn dat ik die niet voor je kon winnen. Nu zijn we een paar jaar verder en heb ik deze medaille en beker ook te danken aan jou."

------------------------------------------------

@delichris mooier dan dit affiche kan sowieso al niet vind ik. Dat het ook nog eens in eigen stadion is dat is alleen maar extra

@komodo25 Mooier kan inderdaad niet

@ElMarcos ook die lang gekoesterde droom is nu dus werkelijkheid geworden

@Isco22 Het was een prima periode en de kers op de taart is daar nu ook bij gekomen

@StanleyW @ElPrincipito @Tim' @Marius @Vis @spaansetukker @True_Legend @T10 @Niejo101 @Vlonkie @Daniell @nasje92 @Whitewolf345 @Titan

Zeer spannende finale. 3x Paal of lat is wel bizar. Mooi dat hij eindelijk binnen is

205813150_ilorobanner.png.abeecb244dc7374de8e48dbee57f35a1.png

Alsof het allemaal nog niet zwaar genoeg is spelen we met het Nederlands Elftal ook nog eens de finales van de Nations League. Persoonlijk zit ik er wel behoorlijk doorheen maar de plicht en de eer van het land roept. We nemen het in de halve finale op tegen Spanje. We spelen ook nog eens de finales in Spanje dus het is een heksenketel.  Gravenberch zorgt voor de voorsprong voor ons maar in de 2e helft weten we deze niet vast te houden en word het alsnog 1-1 een ware thriller volgt maar uiteindelijk is het na 120 minuten spelen nog steeds in evenwicht. Strafschoppen volgen en het gefluit als ik richting de bal moet lopen is gigantisch. Fati heeft zojuist de 1e voor Spanje binnen geschoten en dus moet ik voor de gelijkmaker zorgen. Ik blijf rustig en het is nu aan de anderen om voor een goede afloop te zorgen. Uiteindelijk mogen beide ploegen 7 strafschoppen nemen en zijn wij daarin de betere. Uitgerekend doelpuntenmaker Gravenberch mist aan onze kant maar gelukkig word dat niet fataal want bij Spanje missen er 2 spelers. 

ik voel me niet fit en geef dat ook aan bij Ten Hag. Ik snap het belang van de wedstrijd en als hij me nodig heeft zal ik er ook zeker staan maar ik vind dat ik gewoon eerlijk moet zijn naar de trainer toe. We hebben er niks aan als ik door vermoeidheid niks kan brengen. ik begin dus op de bank in die finale tegen Frankrijk waarin ik Mbappé na 22 minuten zie scoren. Ik moet vervolgens lang wachten voor ik mag gaan warm lopen maar 15 minuten voor tijd word ik alsnog gebracht. Het blijkt nog maar eens waarom ik op de bank zat want ik kan in die 15 minuten niet brengen wat ik hoop te brengen. We verliezen dus de finale van de Nations League. Niet een prijs die vooraf een doel is geweest maar toch als je in die finale staat wil je hem winnen ook.

Toch kan ik terug kijken op een geslaagd seizoen. In club verband elke competitie gewonnen waar we aan mee deden en dat komt niet heel vaak voor. Ook kan ik aan het einde van het seizoen de supporters blij maken. In overleg met de kledingsponsor is er voor gekozen om de spelers te laten kiezen in welke shirts we willen spelen. Iedereen was het er over eens dat het thuis shirt weer terug moest naar de traditie en dus is er gekozen voor het volgende

950173353_barcakits2027-2028.png.c40ee27fa845197e1fb688162d276923.png

Qua uitshirt vond ik het vooral belangrijk om de stad of de regio te vertegenwoordigen. Niets is mooier dan een achterban dat trots is op zowel het thuis als het uitshirt. Ze moeten met trots het shirt kunnen dragen net zoals wij dat als spelers zullen doen voor deze club. Daarom is het aan de supporters om te kiezen welk uitshirt het gaat worden. Als spelersgroep hebben wij er 4 geselecteerd.

624563243_barcaawaykit2027-2028.png.effcb175bbb0265a5779358759db0af6.png278521790_barcakitaway2027-20282.png.f7774d37b5b43bac7521047475cb7487.png1651147091_barcakitaway2027-20283.png.b638ed2da9a9b724801631123a3208c4.png1671153833_barcakitaway2027-20284.png.d304576751940a66cceb4c67fedd7a41.png

1 van deze 4 moet het gaan worden komend seizoen en de keuze is dus aan jullie.

--------------------------------------------------------------

@delichris het moest er een keer van komen dat die Champions League werd gewonnen en dat het dan in zo'n finale gebeurd maakt het wel mooier

@ElMarcos Eindelijk is die lang verwachte prijs daar

@komodo25 Alleen een doelpunt ontbrak nog in die finale maar dat mag de pret niet drukken

@Isco22 @StanleyW @ElPrincipito @Tim' @Marius @Vis @spaansetukker @True_Legend @T10 @Niejo101 @Vlonkie @Daniell @nasje92 @Whitewolf345 @Titan

Nu het ook weer actueel word in welke uitshirts de teams volgend seizoen gaan spelen kwam bij mij de inspiratie naar boven om zelf ook weer een beetje te gaan knutselen. ook dit onderdeel wil ik vaker toe gaan voegen zo zal ik ook nog met een Champions League shirt gaan komen

De middelste van de drie in een rij is toch wel de mooiste. Jammer dat de Nations League niet gewonnen is.

Bij dat middelste uitshirt denk ik aan die schitterende wedstrijd op Stamford Bridge waar Iniesta die winnende goal maakte. Dat is absoluut mijn favoriet.

De middelste in de rij van drie.

Jammer van de Nations League, maar geen man overboord gok ik zo! 

1188378985_ilorobanner.png.4745222cedc765e4a601350cc3fbaa70.png

Iloro voelt zich betrokken bij de club. Het idee om als spelers zijnde bezig te gaan met de shirts die gedragen moesten worden kwam van hem. Evenals het idee om de supporters te laten stemmen op het uitshirt. Hij heeft mij wel eens verteld dat hij altijd kritisch was op de uitshirts van bijvoorbeeld Feyenoord. Vaak vinden supporters dat het binding moet hebben met de stad of met de regio en daarbij is het mooi als de clubkleuren ook nog eens vertegenwoordigd kunnen worden. Vlak voor aanvang van het seizoen word het door de supporters gekozen publiek kenbaar gemaakt. Op meerdere plekken in Barcelona laat de club een glazen huisje neer zetten waar natuurlijk nog wat omheen komt zodat mensen niet kunnen zien wat er gebeurd. Al vroeg in de ochtend ga ik met Iloro richting het glazen huisje op de Ramblas waar hij met Kai havertz het nieuwe uitshirt zal gaan presenteren. Hij is er maar wat trots op om dit shirt te mogen presenteren.  Ooit had hij zo'n soort shirt presentatie gezien bij Arsenal en dat leek hem juist hier in Barcelona ook wel mooi om te doen. Het is een paar dagen voor de wedstrijd tegen AC Milan om de Europese supercup en dus vrij laat dat het uitshirt bekend word gemaakt. Daar zit volgens Iloro ook een idee achter. Alle club droppen namelijk hun uitshirt in dezelfde periode dus wat gaan mensen doen? die gaan keuzes maken. nu die storm wat is gaan liggen kan een club als Barcelona er van profiteren door nu als enige nog hun shirts volop in de aandacht te zetten. Natuurlijk weet ik inmiddels ook wel dat het een gekkenhuis gaat worden en al vroeg verzamelen zich de eerste mensen om het huisje heen. Maar dat er zoveel mensen zouden komen had ik niet verwacht. Het lijkt wel alsof de Champions League is begonnen zo druk was het. Aan het gezicht van Iloro te zien had hij dit ook niet zien aankomen. Maar het maakt hem trots dat de mensen hier zijn gekomen omdat ze zich kunnen indentifeceren met het nieuwe uitshirt.

990731118_barcakitaway2027-20282.png.0ca7d3658a39caa7add760fa58473358.png

We zouden ook nog gaan trouwen maar we hebben besloten dat pas te doen na het EK van komende zomer. voetbal stond op nummer 1 en de constante druk van het moeten presteren heeft er voor gezorgd dat ik zelf al vroeg zag dat Iloro uitgeput zou zijn mocht het deze zomer gebeuren. 

Vlak voor het vertrek voor het treffen met AC Milan vraagt Iloro me om mee te komen naar de club. Hij gaat een nieuw contract ondertekenen en hij wil daarmee laten zien dat ondanks dat hij alles wat hij heeft willen winnen met de club al heeft gewonnen zijn maar vooral onze toekomst hier ligt. 5 jaar lang gaat hij 1,55 mil. per maand verdienen en daarmee is hij de best betaalde speler in de selectie. Dit moet hij waarmaken in die wedstrijd tegen AC Milan.

Vaak als Iloro iets te bewijzen heeft dan is hij op zijn best. Op Villa Park speelt zich een grimmige wedstrijd af waarbij Barcelona al snel met een man minder verder moet door een rode kaar voor Militao. Toch is het voor rust 2 keer raak voor het team en is het mijn man die beide doelpunten weet te maken. Hij heeft het vaak erover gehad thuis dat als ze met een man minder kwamen te staan hij dat eigenlijk wel lekker vond. Er kwam meer ruimte achter de verdediging en met zijn snelheid was dat ideaal geweest. Dit keer laat hij 2 keer zijn waarom hij dat dus zo lekker vind. Een bal veroveren en zo snel mogelijk de ruimte achter de verdediging zoeken waar Iloro dan op scherp staat. Het is een recept waar Ac Milan niet tegen opgewassen is en ondanks de man minder is Barcelona beter. Met een 2-0 voorsprong word er al voorzichtig gekeken na de 1e competitie wedstrijd tegen de grote rivaal Real Madrid maar toch moeten het team nog aan de bak na nog een rode kaart. Uiteindelijk word er met 2-0 gewonnen maar zijn de spelers dieper moeten gaan dan gehoopt. Iloro lijkt er niet mee te zitten. Een project met het uitshirt dat geslaagd is. Een nieuw contract en de 1e prijs die binnen is. Hij kan alles aan dus laat Real Madrid maar komen

------------------------------------

even een wat langere afwezig geweest door opnieuw de drukte maar het begon echt weer te kriebelen daarom besloten om weer een klein stukje vanuit lisa te doen om er weer een beetje in te komen.

@delichris Die nations league was zonde maar is niet een prijs waar je nachten van wakker ligt

@Isco22 dat shirt heb ik eerlijk gezegd ook aan gedacht. maar daar zitten die strepen rond het logo. Wat een wedstrijd was dat trouwens

@Marius is ook mijn persoonlijke favoriet

@komodo25 die prijs was niet het belangrijkste inderdaad. Helaas is het een ander shirt geworden

@ElMarcos zeker geen man over boord die nations league is uiteindelijk maar een verkapt toernooitje maar als je dan toch in die finale staat

@StanleyW @ElPrincipito @Tim' @Vis @spaansetukker @True_Legend @T10 @Niejo101 @Vlonkie @Daniell @nasje92 @Whitewolf345 @Titan

499049112_ilorobanner.png.418664d335843c67c3199fbcb2012dfe.png

Na de overwinning in de Europese Supercup wacht er gelijk een volgende kraker in de competitie. Iedereen kijkt normaal gesproken al uit naar de openingswedstrijd in de competitie maar als dat dan gelijk Barcelona tegen Real Madrid is zijn de ogen nog meer gericht op La Liga en beide teams. Natuurlijk zit het stadion helemaal vol. Wij als spelers willen maar wat graag gelijk die 1e tik uitdelen maar datzelfde geld voor onze tegenstander. Wij zijn gezien het einde van het afgelopen seizoen natuurlijk de favoriet en het is aan ons om dat waar te maken. Het voordeel voor Real Madrid is dat wij al een wedstrijd in de benen hebben volgens veel analisten maar ik vind dat zo aan het begin van het seizoen echt pure onzin. Iedereen is nu nog fris en scherp en dus maakt een wedstrijdje meer of minder nu nog niet uit. Later in het seizoen kan dat natuurlijk wel een rol spelen laat dat duidelijk zijn. Bij Real Madrid zijn ze ons voorbeeld gevolgd door Legendes een belangrijke rol in de technische staff te geven. Wij hebben met Messi , Suarez en Virgil Van Dijk trainers die precies weten wat wij als spelers denken en vooral mijn samenwerking met Messi is voor mij heel prettig. Ik leer van de meester en dat is te merken. Bij Real Madrid is Sergio Ramos assistent trainer geworden. Ik mag me borst dus nat maken want zo'n legende leert de verdedigers van nu echt wel de fijne kneepjes. Niet dat het zonder hem pannenkoeken waren trouwens. Een uitverkocht Camp Nou is er klaar voor en wij grijpen gelijk het initiatief. Real moet het vooral hebben van ons ritme verstoren met kleine overtredingen waar je als scheidsrechter alleen maar voor kan fluiten. Toch word de ban al vrij snel gebroken. Paulo mag vrij het middenveld in dribbelen en zoekt iemand voor de combinatie. Zijn versnelling is goed en zijn inspeelpass op mij ook. Ik neem de bal onder mijn rechtervoet aan en in 1 beweging geef ik deze met links weer mee. Paulo is er net op tijd bij en na zijn aanname met buitenkant rechts volgt er een snel en verdekt schot dat de doelman kansloos laat 1-0 en het stadion barst voor het eerst dit seizoen uit zijn voegen.  3 minuten later is het opnieuw raak als ik nog een voorzet vanaf rechts mis maar Aliaga bij de 2e paal alsnog scherp is om de bal het beslissende zetje te geven. 2-0 zonder echt heel grootst te voetballen en daarbij blijft het niet. In de 27e minuut is het opnieuw een vlot lopende aanval over rechts waarbij ik ruimte krijg voor het doel. De voorzet komt en op het moment dat ik af wil zetten voor een kopbal krijg ik een duw in mijn rug. Het contact hoeft dan niet eens meer zwaar te zijn het is in deze situatie altijd een strafschop. Deze is voor mij en ik blijf rustig wachten op een beweging van de doelman waardoor ik de bal eigenlijk dwars door het midden schiet. 3-0 na 27 minuten en een afstraffing voor Real Madrid lijkt er aan te komen maar voor de mensen die dat dachten die komen van een koude kermis thuis. Het spel word vertraagd. Het word zakelijk om zo eventuele irritaties bij de tegenstander weg te nemen. Ook in de 2e helft is het advies van Koeman om rustig aan te doen en heel te blijven. Zolang er gewonnen word is het goed. Zelfs op 80% komen we niet in de problemen en dat is op zich al een compliment waard.

1585063118_barcareal2728.png.b4dccdcaaf239d47fcb63ef3712d73ba.png

Er zijn mensen die al een hebben gezegd dat als ik niet mee doe het allemaal een stuk minder is met Barcelona. Voor die mensen heb  ik een boodschap. Kijk de uitwedstrijd tegen Eibar nog eens terug. Hoewel ik meedeed was mijn impact met 1 treffer niet zo groot maar mijn aanvalspartner Aliaga gooide alle remmen los in die wedstrijd. In een gala voorstelling waarin het maar liefst 1-8 werd had Aliaga er voor de rust al 4 in liggen en gingen we rusten met een stand van 0-7. Na de rust wist hij er nog 1 bij te maken en kregen we er in blessuretijd helaas nog 1 tegen. Moraal van dit verhaal. Barcelona hoeft zich echt niet druk te maken als er iets met mij gebeurd. Er staat iemand naast me die misschien nog wel beter word als dat ik nu ben.

De maan Augustus word afgesloten met een moeizame 1-0 thuis overwinning op Real Betis. Zo goed als dat het tegen Real Madrid en Eibar was zo stroperig is ons spel in deze wedstrijd. We spelen aardig tot een meter of 25 van het vijandelijke doel. Kansen zijn spaarzaam in deze wedstrijd maar ik ben blij dat ik toch een opening weet te vinden om Kandziora een klein kwartier voor tijd de enige treffer van de wedstrijd te laten maken. Zo eindigen we Augustus foutloos.

525808685_resultatenaugustus2027.png.827731ae6980b0f01f04ae622d8da37e.png

-------------------------------------------------

Ik weet gelijk weer waarom ik nooit veel grafische updates plaats of maak. Omdat ik simpel weg veel te kritisch voor mezelf daarin ben ook de afbeelding voor de wedstrijd tegen real ben ik zelf niet heel tevreden mee. Echter is het wel weer iets wat ik vaker wil gaan doen of het in ieder geval proberen

@delichris Thanks en dat shirt is tot nu toe wel 1 van de betere shirts die ik inmiddels in mijn collectie van "gemaakte"shirts heb

@ElMarcos na zo'n tijd zonder updates was het er toch weer even behoorlijk inkomen

@komodo25 de 1e prijs is binnen al had die geen prioriteit. winnen van een tegenstander als ac milan is altijd erg fijn

@Isco22 @Marius @StanleyW @ElPrincipito @Tim' @Vis @spaansetukker @True_Legend @T10 @Niejo101 @Vlonkie @Daniell @nasje92 @Whitewolf345 @Titan 

Wat een fijne start van het seizoen en Real meteen een tik uitgedeeld.

Goed begin van het seizoen. Je grote rivaal een dreun verkocht en negen punten in de tas.

Hele goede start van de competitie waarin je Real Madrid direct het nakijken geeft!