Jump to content
mattihamstra

(FM20) ILORO

Recommended Posts

Op individueel vlak is het een goed seizoen geweest tot nu toe, maar op collectief vlak ... Eigenlijk zoals @Marius zegt ... Het komt er net niet van ... Volgend seizoen moeten jullie als ploeg die stap doen om titels te pakken 

Met Oranje meteen twee goals gepakt. Jammer van de uitschakeling in de CL. Ik hoop dat je de topscorerstitel gaat pakken.

Jammer genoeg geen zilverwerk dit seizoen, maar wie weet zit er inderdaad nog een persoonlijke onderscheiding in...

5db9a50d52cd8-iloro.png

De topscorerstitel is eigenlijk mijn enige drijfveer om van dit seizoen nog een klein succesje te maken. En de trainer heeft me daarmee ook weer op scherp weten te krijgen. Dan vind ik het raar dat je me vlak na rust tegen Sevilla naar de kant haalt. Ook het publiek lijkt het er niet mee eens te zijn. We zijn net op 2-1 gekomen en ik lever de assist voor beide treffers. Ik ga ook rechtstreeks richting de kleedkamer. Ik ben op zijn zachtst gezegd niet blij met deze wissel. Je moet me niet het ene voorhouden en vervolgens anders beslissen door me te wisselen. Het word 3-1 maar mijn humeur veranderd hier niet door.

Er volgt een gesprekje met de trainer. Hij was niet blij met mijn reactie en daar valt wel iets voor te zeggen als je mijn denkwijze niet weet. Ik leg de trainer uit dat het mentaal wel wat doet als je me op scherp zet en het gevoel geeft voor een persoonlijke prijs te gaan waarbij de rest van het team ook in die opdracht moet spelen en dan vervolgens mij er uit haalt. Als ik nou nog eens slecht speelde dan kon ik het echt wel begrijpen maar nu voelt het toch raar. Uiteindelijk lucht zo'n gesprek toch altijd wel op.

Tegen Getafe uit volgt een soortgelijk incident. Al maak ik in deze wedstrijd wel een goal toch word ik weer gewisseld. Dat het 0-3 word boeit me opnieuw niet. Ik hou er niet van. Eenmaal thuis moet de irritatie er toch even uit. Ik zeg tegen Lisa dat ik langzaam het vertrouwen in de trainer begin te verliezen. Lisa snapt me maar volgens haar moet ik hem ook dankbaar zijn voor alle kansen die ik heb gekregen en ook heb gepakt. Het is niet veel jonge jongens gegeven om hier te mogen spelen maar hij geloofde in mij en daar valt natuurlijk ook wel iets voor te zeggen. Daarbij lijkt ik ook daadwerkelijk topscorer te worden dus ik moet me ook niet zo aanstellen.

De media pakt groot uit met een verhaal dat ik niet tevreden ben en weg zou willen. Laat ik duidelijk zijn zo ver is het nog lang niet. Ja ik ben niet blij met mijn wissels maar welke speler is dat wel? Het is toch gezond om alles te willen spelen? Als je blij bent met een wissel ben je in mijn ogen niet goed genoeg om de top te behalen en dan bedoel ik de echte top. Dit seizoen is het bij ons allemaal toch net wat te vrijblijvend geweest. Daarom waren we al vroeg klaar en speelden we niet mee om de prijzen. Volgend jaar moet dat gewoon anders. Willen we echt die stap maken dan is een gelijkspel of een verlies in eigen huis in mijn ogen gewoon een schande. Daar begint het al mee. Om de onrust rond mijn persoon te doen verzwijgen maak ik in de uitwedstrijd tegen Celta de mooiste van de middag. Het is de 0-2 als ik de bal ontvang uit een ingooi. Ik kom naar binnen en met links vuur ik een raket af die in de rechter kruising beland. Ik laat het logo zien in de camera en haal hiermee mijn gram. Nee ik hoef hier niet perse weg. Ik zit hier goed. 

De laatste wedstrijd is een thuiswedstrijd tegen Barcelona. Ooit was deze wedstrijd in Camp Nou de kampioenswedstrijd en toen het schema bekend werd had ik dat graag weer zo gezien. Helaas is het anders gelopen en moeten wij voor deze wedstrijd al genoegen nemen met de 2e plek. Als je je voor een wedstrijd tegen Barcelona al niet meer kan opladen dan weet ik het niet meer. Het is dan wel de club van mijn dromen maar ik wil er maar wat graag van winnen. Ook om de supporters met een goed gevoel de zomer in te laten gaan. Winst op Barca betekend namelijk dat we wel degelijk met dat soort teams mee kunnen strijden. Het is dan al bekend dat ik TALENT VAN HET JAAR ben geworden. Deze verkiezing bekroon ik al binnen een minuut met de openingstreffer als ik een voorzet van Lemar tegen de touwen weet te koppen. Echter staat het 10 minuten later al weer gelijk. De wedstrijd bloed langzaam maar zeker ook dood en zo eindigen we het seizoen met een wedstrijd die het verhaal een beetje weergeeft. Niet goed genoeg en niet altijd bij machte om net dat beetje extra te brengen. Het enige waar ik zelf nog een beetje tevreden mee kan zijn is dat ik inderdaad TOPSCORER VAN SPANJE word met maar liefst 30 treffers. Over een paar maanden staat er een WK voor de deur en ik hoop dat de bondscoach naar deze statistieken kijkt en me de komende interland periode met wedstrijden tegen Engeland en Oostenrijk de kans geeft.

30 doelpunten in La Liga maar de bondscoach is blijkbaar nog niet overtuigd. Ja ik was wel opgeroepen maar tijdens het echte werk moet ik nog steeds op mijn beurt wachten. Het is vervelend want zo sluit ik het seizoen toch nog een beetje in mineur af. Er word zowel van Engeland als van Oostenrijk met 2-0 gewonnen maar het feit dat ik niks heb gespeeld blijft hangen. Het zit ook wel een beetje in me om het negatieve de overhand te laten nemen. Maar dat juist door het negatieve te belichten kan ik hongerig blijven en mezelf naar een nog hoger niveau tillen omdat ik dan juist harder wil werken. Nu is het tijd voor vakantie en opladen voor het volgende seizoen.

5e1b0bfc17b5e-mei_seizoen_3.png

@Marius PSG was gewoon een maatje te groot en inderdaad het hele seizoen lukte het op belangrijke momenten gewoon niet

@komodo25 volgend seizoen moet het wel beter. Dichter tegen die 1e plek aan verder in de beker en op zich is een kwartfinale CL gewoon redelijk maar ook daar kunnen nog stappen in gemaakt worden

@True_Legend individueel was dit seizoen perfect met 2 persoonlijke prijzen. Die stap moet gemaakt gaan worden zoveel is duidelijk

@delichris Die topscorers titel is wel gepakt nu zaak om  bij NL ook een basisplek te krijgen 

@Niejo101die persoonlijke onderscheiding is een feit. voelt toch een beetje als een soort pleister op de wond

@T10 @ElMarcos @nasje92 @Isco22@Daniell @r4vje @Vlonkie @Whitewolf345

Mooi dat je talent van het jaar bent geworden en de topscorers titel hebt gepakt. Nu volgend seizoen nog meer knallen en dan kan de bondscoach niet meer om je heen.

Afsluiten met een wrang gevoel ondanks de topschutterstitel. Aparte situatie. Toch denk ik dat Ilaro best gewoon bij Atlético blijft. Dat hij nog geen basisplek heeft bij Oranje ondanks deze prestaties vind ik overigens iets waar hij zich meer zorgen over zou kunnen maken.

Op zo'n jonge leeftijd 30 goals maken in een van de beste competities van Europa is niet niks. Zonde dat de bondscoach je geen echte kans lijkt te gunnen. Dat moet ontzetten frustrerend voelen! 

5db9a50d52cd8-iloro.png

Achter elke voetballer schuilt vaak een fantastische vrouw. Dit keer hebben we een afspraak met Lisa Samantha Pols. We gaan het hebben over liefde , eenzaamheid , vooroordelen en nog veel meer.

Alleseerst Lisa hoe is het met je?

Ja geweldig! We hebben gelukkig nu even wat rust en de vakantie doet ons goed.

Is het zo hectisch dan?

Eerlijk gezegd wel. Ik denk ook niet dat veel koppels kunnen zeggen dat hun eerste jaar samen zo is verlopen. We waren nog maar kort officieel bij elkaar toen Iloro natuurlijk vertrok naar Spanje. In eerste instantie was het ook niet de bedoeling dat ik mee ging maar ik heb geluisterd naar mijn hart en dat is de beste keuze die ik heb kunnen maken.

Dat moet jullie band ongetwijfeld ook sterker hebben gemaakt?

Zeker! Iloro was natuurlijk al wel bekend met de Spaanse cultuur en ik ben er eigenlijk nooit langer dan 12 dagen geweest als ik op vakantie ging. In het begin had ik ook echt het gevoel dat ik het alleen met hem en de vriendin van Teun moest doen. Dat was toch wel een geschenk uit de hemel dat er iemand is die dezelfde taal spreekt waarmee je wat kan doen als de jongens onderweg zijn.

Is het zwaar geweest?

Eigenlijk raak je gewoon alles kwijt zo moet je het zien. Natuurlijk is het mijn eigen keuze geweest maar ik heb mijn werk op moeten geven. Mijn familie zie ik niet zo vaak als dat ik eerder zag. Mijn vrienden spreek ik wel maar het is niet zo dat ik even kan zeggen van hij zullen we vanavond wat leuks gaan doen. In die zin is het zeker zwaar geweest maar daar wen je vanzelf wel aan

Heb je last gehad van haat reacties?

Ik heb er geen last van gehad maar ik heb er wel heel veel gekregen. Vooral op de social media kanalen van Iloro. Ik had toch een beetje het label van dat meisje van temptation Island die was vreemd gegaan. Nu heb ik ook een label maar die is een stuk positiever. De vriendin van Iloro. Natuurlijk zijn er ook nog steeds reacties dat ik het voor het geld zou doen maar zeg nou zelf. Zou jij alles op geven alleen voor het geld? ik denk niet dat je daar op de langere termijn gelukkig van word.

Inmiddels zit je dus wel goed in Madrid maar in de voetbalwereld kan het ook zomaar veranderen. zie jij dit snel gebeuren?

Dat hangt natuurlijk van Iloro af. Hij heeft wel aangegeven dat hij rekening wil houden met mijn mening maar voorlopig zitten we goed in Madrid. Het is voor Iloro ook wel goed om eens wat langer bij een club te blijven dat zorgt alleen maar voor betere prestaties in mijn ogen.

Ben jij vaak in het stadion te vinden tijdens wedstrijden?

Ik ben er elke thuiswedstrijd. Ook met het Nederlands Elftal. Tijdens die wedstrijden is er vaak familie bij maar tijdens de wedstrijden in Spanje ben ik vaak met de vriendin van Teun. Als er familie of vrienden langs komen zit ik met hun. De uitwedstrijden kijk ik samen met de vriendin van Teun. Dan maken we er vaak iets leuks van en gaan we afhankelijk van het tijdstip eerst ergens wat eten en dan de wedstrijd bekijken of net andersom. Het is wel zo dat ik elke wedstrijd zie. 

Als jullie samen uit gaan hebben jullie dan wel een beetje privacy?

Daar was ik in het begin wel bang voor maar buiten die ene keer om dat we er bewust voor kozen om met supporters de uitwedstrijd tegen Napoli te gaan kijken laten ze ons redelijk met rust. Je hebt hier en daar wel eens iemand die vraagt om een foto en handtekening maar dat blijf je altijd wel houden. Buiten de wedstrijden om kunnen wij rustig door de stad lopen en ons ding doen.

Wat verwacht je allemaal in jullie toekomst?

Zoals gezegd is dat afhankelijk van Iloro. De Premier League is wel een droom van hem dat heeft hij al eens gezegd maar ook Barcelona. Het moet wel een plek zijn waar we ons allebei goed bij voelen. Misschien willen we ooit wel naar Amerika. In Azië zie ik ons niet zo snel belanden. Of misschien alleen voor vakantie

----------------------------------------------------------------------------------

@delichris Talent van het jaar is natuurlijk een mooie onderscheiding. Zaak om de vorm met het oog op het WK vast te houden. dan gaan de minuten inderdaad vanzelf komen

@komodo25 Talent van het jaar in spanje de meest trefzekere aanvaller in de selectie maar het geduld word nog steeds getest

@Marius Blijven is aan dat interview te lezen wel de insteek. Zorgen maken is voorlopig niet nodig. Zolang hij bij de club gewoon een vaste basis speler is komen die minuten hopelijk vanzelf wel

@Niejo101 die zijn zeker mooi mee genomen maar aan het einde van je loopbaan word er toch gekeken naar de teamprijzen

@ElMarcos als iloro deze lijn vast weet te houden komt die kans vanzelf wel. en dan is het zaak die te pakken

@True_Legend @T10 @nasje92 @Isco22 @Daniell @r4vje @Vlonkie @Whitewolf345

Of het slim is om te roepen dat Barcelona de droom is terwijl je voor Atlético speelt is wel een dingetje. Zelfs al komen de woorden uit de mond van de vriendin ... :)

Inderdaad een gevoelige uitspraak.  Maar voor een jonge speler is Atletico een mooie leerschool 

5db9a50d52cd8-iloro.png

We mogen weer! Na een vakantie mogen we weer aan de bak en dat is toch altijd wel lekker. Vakantie is fijn maar zo op het einde begint het toch altijd weer te kriebelen. We beginnen met wat loopjes en al snel moet ik de training staken. Ik voel een steek in mijn hak en dat voelt niet goed. De club wil niets aan het toeval over laten en dus worden er foto's en een MRI scan gemaakt. Ik heb geen scheur en geen breuk in het bot maar wat het wel is weten ze ook niet. Ik mag de oefencampagne laten zitten en moet mijn rust houden. Misschien gaat de pijn dan wel weg maar ik heb al snel in de gaten dat het niet werkt. Omdat niet duidelijk is wat er aan de hand is voel ik de onzekerheid omhoog komen. Er komt een WK aan en dit kan ik niet gebruiken. 

Na de oefencampagne word er besloten om met pijnstilling te gaan trainen en te gaan spelen. Lisa is het er niet mee eens maar ik  wil dat risico wel nemen. Voor de eerste competitie wedstrijd uit bij Real Betis word er besloten dat ik gewoon moet spelen. Ik zit er totaal niet lekker in. Ik ben bang dat de pijn ondanks de pijnstilling opspeelt. Er zijn gelukkig andere spelers die het verschil wel kunnen maken en na de 0-2 word ik naar de kant gehaald. Het is een vrij kansloos verhaal voor mij maar die 0-2 is belangrijker. Uiteindelijk word het 1-2 en winnen we de eerste wedstrijd. Winst is altijd belangrijk helemaal in de eerste wedstrijd. 

De club heeft niks naar buiten gebracht over mijn blessure en ergens ben ik daar wel blij om.  Toch moet het de mensen wel opvallen dat ik niet helemaal in orde ben want ook in de thuiswedstrijd tegen Eibar wil het maar niet lukken. Ik voel mijn hak lichtjes en uiteindelijk word ik na 50 minuten spelen verlost van een kwelling. weer een minimale overwinning van 1-0 door een vroeg doelpunt van Zinchenko.

Lisa maakt zich zorgen. Ik ben sinds die blessure mezelf niet helemaal en dat zorgt toch voor spanning tussen ons. Ze wilt dat ik een second opinion aanvraag maar ik ben als de dood dat ik onder het mes moet en dan het WK eventueel mis. Tegen Real Valladolid speel ik gelukkig al iets vrijer en lijk ik ook echt minder last te hebben van mijn hak. Eindelijk ben ik in de competitie dan ook van die hatelijke 0 af en maak ik 10 minuten na de rust de openingstreffer. Lemar ziet de loopactie en zijn voorzet naar de 1e paal is perfect. ik kom van de grond en kan mijn binnenkant van mijn voet tegen de bal zetten. Ik haal mijn gram richting  de supporters van de tegenstander die mij de hele wedstrijd hebben uitgefloten. Ik voel dan alleen dat het niet goed zit en ik geef aan dat ik gewisseld wil worden. Vanaf de kant zie ik nog dat het 0-2 word en zo word er opnieuw gewonnen. Of ik blij kan zijn is weer een andere vraag.

Tegen Real Zaragoza start ik nog wel en maak ik ook wel de 0-1 maar de pijn is niet te verdragen. Uiteindelijk verlaat ik na 30 minuten het veld met de tranen in mijn ogen en word het uiteindelijk 2-2. Tegen Real Madrid zit ik niet eens bij de selectie. Ik voel me ellendig dat ik juist deze wedstrijd moet missen. De club heeft een plan in gedachten om me wedstrijd fit te krijgen zonder pijn. Maar ik zit er sterk aan te denken om gewoon toch maar voor een operatie te gaan. Ondanks alle ellende ben ik toch trots op de jongens die met 2-0 van de stadsgenoot weten te winnen. 

Of we verder zijn dan vorig seizoen is lastig te zeggen. We hebben al puntverlies geleden en zijn een paar keer goed weg gekomen tegen wat mindere tegenstanders. Ik word nog wel opgeroepen voor het Nederlands Elftal maar ik heb voor deze keer bedankt. De rust kan ik nu wel even goed gebruiken. De afgelopen weken zijn de moeilijkste in mijn loopbaan tot nu toe. 

-------------------------------------------------------------------

@Marius het zijn gelukkig niet de woorden van Iloro die voorlopig gewoon bij atletico blijft. Het wil dit seizoen persoonlijk nog niet zo vlotten.  Na een blessure de hele maan nog niet wedstrijd fit en met verslagen moeten kijken of hij kon spelen. Dus maar op deze manier het verwerkt

@ElMarcos Lisa en Iloro lijken de wereld samen aan te kunnen maar nu het even tegenzit met het voetbal is er toch wat frictie

@delichris weer een andere invalshoek ;)

@komodo25 Atletico is top. zelfs met een blessure krijgt hij de speeltijd die in dit geval niet altijd even goed is

@Niejo101 @True_Legend @T10 @nasje92 @Isco22 @Daniell @r4vje @Vlonkie @Whitewolf345

Bijzonder dat men niet weet wat het is. Maar is het geen hielspoor? Hier heb ik zelf ook eens last van gehad. Verder scoort Iloro wel en hopelijk komt het goed.

Moeilijke start voor Iloro. Gelukkig gaat het met de ploeg wel beter. Maar het is natuurlijk een droom om op die leeftijd al het WK te mogen meemaken. Hopelijk komt dat niet in het gedrang.

Een moeizame start en door moeten spelen met een blessure is nooit gemakkelijk. Hopelijk helpt het plan van de club, want anders is de WK droom voorbij. Hopelijk loopt de spanning tussen Iloro niet te ver op. 

Volgens mij lees ik er over heen maar wat voor operatie als ze niet weten wat het is ? Wel mooi dat je toch minuten mag maken ondanks het blessure leed 

Onduidelijkheid over een blessure lijkt mij iets van het verleden. Volgens mij wil een club niets liever dan exact weten wat er aan de hand is met hun kapitaal (de speler) en zijn de medische opties tegenwoordig uitgebreid genoeg om snel tot een antwoord te komen. Desondanks kan ik me wel goed voorstellen dat een blessure kan vreten aan zo'n jonge speler.

Edited by Niejo101

5db9a50d52cd8-iloro.png

Het hoge woord is er uit. Ik heb een scheurtje zitten in de aanhechting van mijn hak naar mijn voetzool. in dokterstaal noemen ze dat een  scheur in de plantaire peesplaat. Het komt echt maar zelden voor en dat heb ik dan weer net. Echt een duidelijke behandeling is er ook niet voor. Wel is het zo dat ik speciale zooltjes krijg die vooral voor extra demping bij mijn hak moeten zorgen. Daarbij is het wel raadzaam om daar waar het kan mijn rust te pakken en door te gaan met eventuele pijnstilling. omdat dit allemaal niet genoeg is krijg ik een nachtspalk. Dit alles moet er voor zorgen dat het langzaam maar zeker de goede kant weer op gaat.

Het is jammer dat het eigenlijk pas vlak voor de wedstrijd tegen Barcelona bekend is want daardoor is er eigenlijk geen tijd om die zooltjes op tijd beschikbaar te hebben. Vanaf de tribune moet ik dus toe kijken hoe de ploeg het echt goed doet en na 7 minuten al op voorsprong komt door een doelpunt van Lemar. Het is eigenlijk de hele wedstrijd wachten op nog een treffer van onze kant maar die komt er niet. Het lijkt dan ook op 1-0 te eindigen maar 20 seconden voor het laatste fluitsignaal gaat het dan toch mis. Die 1-1 komt wel even aan. Niet alleen bij de spelers maar ook bij onze supporters die al een klein feestje aan het vieren waren.

Voor de uitwedstrijd in de Champions League ben ik gelukkig wel weer van de partij. Er wacht ons een heksenketel in Istanbul waar Fenerbahce de tegenstander is. Het is nog allemaal onwennig met die nieuwe zooltjes en de trainer neemt me ook even apart om te zeggen dat ik op de bank begin. Hoewel ik er ergens wel rekening mee had gehouden baal ik er toch van. Het is de Champions League en dat is toch een podium waar je je elke wedstrijd weer wilt laten zien. Gelukkig mag ik na 55 minuten toch invallen bij een 0-1 voorsprong en mag ik zelfs de wedstrijd nog op slot gooien door 6 minuten later vanaf 11 meter de 0-2 te maken. 

Inmiddels heeft ook iedereen wel door dat er wat aan de hand is natuurlijk. Je zet je topscorer van vorig seizoen niet zomaar op de tribune of op de bank dus de club besluit dan toch maar om met het nieuws naar buiten te komen dat ik de afgelopen tijd last het van een slepende blessure waardoor ik dus af en toe niet speel of minder speel. Ook in de wedstrijd tegen Dinamo Kiev word ik vroegtijdig naar de kant gehaald. Er staan 50 minuten op de klok en daarbij staat het al 4-0 in ons voordeel waardoor het makkelijker is om de verklaren waarom ik naar de kant ga. Namelijk om mijn rust te nemen. Ik kom niet tot scoren waar ik natuurlijk zelf wel van baal maar een 5-0 overwinning en daarmee 6 uit 2 in de groepsfase maakt mijn humeur toch een beetje goed.

In de thuiswedstrijd tegen Espanyol is het eigenlijk hetzelfde verhaal. Weer vroegtijdig naar de kant maar dit keer gunt de trainer me wel eerst nog een doelpunt alvorens ik weer mijn rust mag gaan pakken. Het is dan maar een intikkertje maar deze wedstrijd heb ik zeker wel mijn waarde met ook nog eens 2 assists. 6-0 is een prima uitslag met de wedstrijd tegen Juventus voor de boeg. Die wedstrijd wil ik hoe dan ook langer spelen dan maximaal een uur en dat weet de trainer ook. Dat ik daardoor nu wat vroeger naar de kant moet is dan maar zo.

Het doel was om lang te spelen en de uitkomst is dat het een hele wedstrijd werd. Mijn eigen spel kon beter maar als je na een vroege 0-1 achterstand de wedstrijd om weet te draaien en met 2-1 weet te winnen mag dat de pret niet drukken. Sterker nog ik ben maar wat blij dat ik dus wel de 90 minuten vol kan maken en neem de pijn de dag na de wedstrijd voor lief. De afgelopen periode is echt niet makkelijk. Natuurlijk gaat het super met het team maar persoonlijk knaagt die blessure toch wel. Nu lijkt er in ieder geval licht aan het einde van de tunnel en kunnen we vol goede moed toch toe gaan leven naar het WK. Ik ben opgeroepen voor de laatste interland periode voor het WK en mag dan toch wel zeggen dat als er niks geks gebeurd ik dat WK zeer zeker mee ga maken. Ik moet daarvoor ook Lisa wel bedanken voor de steun de afgelopen weken. Het is niet makkelijk als je vriend constant maar chagrijnig is en af en toe afgeeft op zijn vriendin maar al die weken heeft ze me gelaten en zeker ook gesteund daar waar het nodig was. Ik heb zeker nog wel iets goed te maken.

---------------------------------------------------------------------------

@delichris Die blessure is dus iets wat heel moeilijk te vinden is. persoonlijk is het me al eens overkomen

@Marius het gaat nog steeds een beetje met vallen en opstaan maar het WK lijkt toch wel gehaald te worden

@ElMarcos de WK droom is gelukkig nog in leven. al kan er natuurlijk nog van alles gebeuren maar Iloro kan ook niet helemaal fit  een meerwaarde zijn kijkend naar zijn goals vorig seizoen

@komodo25 een kijkoperatie maar dat had ik niet helemaal goed vermeld. Het is een blessure waar soms weken later pas duidelijk is wat er precies aan de hand is

@Niejo101Elke club zal zijn speler natuurlijk binnenste buiten keren maar er zijn tot op de dag van vandaag nog steeds blessures waarbij niet precies duidelijk is wat er aan de hand is. In mijn geval zei de dokter ook dat er niks was en de fysio had ik niet helemaal door wat het was. Vaak kon ik ook gewoon wel spelen maar speelde het tijdens wedstrijden weer op

@True_Legend @T10 @nasje92 @Isco22 @Daniell @r4vje @Vlonkie @Whitewolf345

Het omgekeerde verhaal in vergelijking met vorig seizoen. De club die het goed doet, maar Iloro die maar niet in zijn ritme komt door een vervelende blessure. Hopelijk lost dit zich snel op.

Mooi dat eindelijk de blessure naam gevonden is. En je komt ook langzaam weer in vorm. Nu knallen met Oranje.