Jump to content
  • 0
Ruben VDS

Aankoopadvies nieuwe laptop

Question

Hallo,

Graag had ik jullie even geraadpleegd voor wat aankoopadvies voor een nieuwe laptop.

Ik heb een laptop (via het werk), maar dat is er eentje met een zéér slechte grafische kaart (logisch).

Gezien de nieuwe versie van FM binnenkort uitkomt, ben ik dus van plan een nieuwe laptop aan te schaffen.

Ik ga deze laptop dus vooral gebruiken voor FM én dagelijkse dingen, niks speciaals.

Ik speel enkel FM en geen andere games, dus een heel zware grafische kaart moet dit, vermoedelijk niet zijn? Maar wat is dan het beste qua videokaart?
Liefst 8 GB ram (of meer) én een i5 of i7 processor.

Budget: max 750 EUR.

Jullie opties voor me?

Bedankt alvast.

1 answer to this question

Recommended Posts

• 0

Dan kan je het beste kijken naar een dedicated videokaart in plaats van een shared videokaart. Een dedicated videokaart presteert beter, omdat ze hun eigen rekenkracht en geheugen hebben. Een shared videokaart snoept geheugen af van het moederbord.

Ik weet niet of je veel haast hebt met een nieuwe laptop, maar anders zou ik nog een maandje wachten als Black Friday en Cyber Monday voor de deur staan. Vaak wordt er dan met kortingen gestrooid en kan je je laptop met korting kopen. 

Heb net zelf toevallig sinds 2 weken een nieuwe laptop. Toegeslagen met de BTW vrije dagen van de Mediamarkt.