Jump to content
True_Legend

[FM20] FC Red Bull Salzburg - Unseren Weg in Europa ist sehr lang

Recommended Posts

DdlAAzq.png

@Marius - @Niejo101 - @Steels - @komodo25 - @delichris - @Chimpa - @Mordurette - @Vlonkie - @TheRedOne - @Daniell - @mattihamstra - @Isco22 

De competitiestart is inderdaad goed verlopen en we hebben een goede winst behaald tegen LASK Linz, die in mijn ogen toch onze grootste concurrent het komende seizoen. De ploeg speelt goed en scoort vlot verdedigende flaters zorgen af en toe toch voor bibbermomenten, maar ik ben er zeker van dat die gaan verdwijnen als ze eenmaal volledig vertrouwd zijn met de tactiek. Ik wil jullie verder weer heel erg bedanken voor alle talrijke en schitterende reacties en mooie woorden ! Deze doen enorm veel deugd 

Deze update heeft iets op zich laten wachten omdat ik deze week paar dagen in het buitenland heb verbleven voor het werk en dus geen tijd had om mij op Football Manager te concentreren, maar ik ben terug en zal nu weer op regelmatige basis beginnen te updaten. Bedankt jongens en meisjes ( indien die er hier ook zijn )

Financieel ziet het er zeer goed uit, maar dat mag ook wel. Aangezien het bekend staat als een handelshuis voor jonge talenten!

Zestig miljoen euro winst?! Dat is wel héél veel zeg. Ik wist dat de club voorliep op haar Oostenrijkse tegenstanders, maar ze liggen dus echt mijlenver voorop. Een zo goed als onoverbrugbare kloof eigenlijk.

Leuk zo'n update. Zo te zien is de club financieel zeer gezond. In de zomer toch aardig wat geld binnengeharkt, wat was de grootste inkomstenbron? Volgens de grafiek heb je in augustus een bruto winst van 5 miljoen gehaald, mocht je dit maandelijks kunnen herhalen dan heb je volgend jaar toch een aardig zakcentje om nog meer talenten op te gaan halen. 

Financieel gaat het top met de club maar daar mogen we ook wel vanuit gaan. Over het algemeen word er redelijk goedkoop ingekocht een voor een heerlijke prijs verkocht en dat werkt natuurlijk ook altijd mee

Een goede financiële basis is een voorwaarde om een club te laten groeien. Lekker bezig dus!

Een goed begin van het seizoen en een goede financiële positie. Hopelijk kun je in de Champions League stunten.

Ik ben ook wel benieuwd waar die voorspelde 60 miljoen op gebaseerd is eigenlijk. Een monsterlijk bedrag natuurlijk.

2kZBqXB.png

@delichris - @FM_Lesly - @Marius - @Mordurette - @Daniell - @mattihamstra - @komodo25 - @Isco22 - @Niejo101 - @ElMarcos - @Chimpa 

Op financieel vlak staan we er zeer goed voor en dit geeft ons natuurlijk beweegruimte om de toekomst zorgvuldig te plannen. Maar net zoals elke ploeg uit een kleinere competitie in Europa zijn we verplicht om een goede campagne af te werken in Europa. Het project staat op valt niet met één seizoen, maar het is een constante evolutie. Ik will jullie verder weer heel erg bedanken voor de mooie woorden en zeer toffe reacties !

Meteen je visitekaartje afgegeven. En deze drie punten openen natuurlijk perspectieven voor het vervolg van de campagne. Mooi om te zien dat Verschaeren al meteen goed geïntegreerd lijkt en zijn waarde bewijst.

Haaland is zo'n groot talent die de wereld gaat veroveren. Je hebt een mooie overwinning gepakt.

Ik had in een eerdere update het groene bolletje al zien staan en dat bleek dus inderdaad een overwinning op Tottenham. Zeer knap! Haaland wordt op een gegeven moment natuurlijk onhoudbaar, ben benieuwd wat hij je dan gaat opleveren. Ook goed om te lezen dat je aankoop het naar zijn zin lijkt te hebben en past binnen de groep! 

YOUgfXB.png

@Marius - @delichris - @mattihamstra - @Mordurette - @komodo25 - @Daniell - @Chimpa - @TheRedOne - @Isco22
Het was inderdaad een schitterende zege op Tottenham Hotspurs en dit geeft natuurlijk ( mits goede resultaten ) uitzicht op meer, maar we leven op Europees vlak van wedstrijd tot wedstrijd. Haaland maakt integraal deel uit van mijn plannen voor de toekomst en ik ben dan ook van plan om hem heel lang bij de club te houden, maar je weet natuurlijk nooit. Verder wil ik jullie weer heel erg bedanken voor alle mooie reacties en woorden ! 

Mooi om een rivaal zo te kunnen weg zetten. Het mag dan in de beker zijn, in de kopjes blijft dit zeker hangen. Prachtig langs één kant om Haaland zo te zien presteren trouwens. Anderzijds wil je natuurlijk ook niet (te) afhankelijk van hem worden.