Jump to content
Daniell

[FM20] Nordic Dominance

Recommended Posts

Persoonlijk vind ik het een prettig leesbare en heldere update zo. Wat mij betreft een fijne stijl. 

Bijzonder snel de top van Noorwegen bestormd. Zware loting in de EL maar er is duidelijk is moois in de maak in Tromso.

De update(s) zijn goed leesbaar en ook leuk dat je erop kan klikken voor meer informatie (screenshot). Ik zou zeggen, ga vooral op deze manier door. Ik hou ervan. Wou dat ik zelf grafisch onderlegd was.

Natuurlijk doe je het fantastisch door de titel te pakken. Hopen dat je in 2021 hoge ogen kan gooien in de Champions League. Blijft altijd even puzzelen in Scandinavië hoe die competities lopen.

Succes tegen Lazio trouwens!

Proficiat met de titel . Ook knap de poule overleeft . Met Lazio wel een sterke tegenstander geloot 

Gefeliciteerd met het kampioenschap en succes tegen Lazio. Je kan alvast terugkijken op een uitstekend seizoen. Zaak om dit succes verder uit te bouwen, al is het wel een aderlating dat je linksback niet wilde verlengen.

Heel goed dat je de ambities aan het waarmaken bent ! Europees overwinteren is dan zeker en vast een grote beloning voor je team en het harde werken ! Volgend seizoen nog een stap vooruit zetten en wie weet zelfs de groepsronde in de Champions League ! Toffe update en zoals verschillende zeiden > afwisseling is top 

e2Yk28j.png

mMocDNt.png

CS1Zx8N.png

GpypkkQ.png

--- @delichris @Mordurette @ElMarcos @komodo25 @ROEMM @Marius @Gert @Chimpa @tdogg16 @GerQuakewin @Kavinos @FlyD @True_Legend @jeffrey koole @RubenS2 @neva  @nasje92 @TheRedOne @rik1991 @Niejo101 @Dysproz ---

De plaatjes zijn weer klikbaar en leiden jullie naar de profielen van de spelers!

Bedankt weer voor de likes en reacties!

Morten Gamst Pedersen heeft vorig seizoen plots besloten met pensioen te gaan, vandaar dat jullie hem in de overzichten niet terug hebben gezien.

Allemaal jongens die passen in je transferbeleid. Al zal je natuurlijk serieus getest worden dit seizoen met de CL.

Mooie transfers, en inderdaad volledig naar je zelf opgelegde visie. Hopelijk kunnen ze brengen waarvoor je ze gehaald hebt.

Prima transfers weer, ben benieuwd of je dit seizoen de groepsfase van de Champions League weet te halen!