Mathi Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ja UMP zuigt op grotere afstanden. Met de ACR verlies je wel de duels op korte afstand, zeker zonder FMJ/SP Onzin. UMP is overpowered, je kan kills maken van over heel de map bij wijze van spreken. Verder gebruik is bijna áltijd ACR, maar zelfs de korte 1vs1 duels win ik. Dropshots ftw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ja UMP zuigt op grotere afstanden. Met de ACR verlies je wel de duels op korte afstand, zeker zonder FMJ/SP Wat is FMJ volgens jou? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Wat is FMJ volgens jou? Ja ik weet, is vooral dat je door muren enzo kan schieten, maar het versterkt je wapen ook gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2010 Idd. Gewoon niet de hele tijd inhouden, maar tabbe (zo spreek je 't uit). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 In 'burstjes' schieten noem ik 't :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2010 Dat is ook ook eigenlijk veel logischer maar ja :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 Ja ik weet, is vooral dat je door muren enzo kan schieten, maar het versterkt je wapen ook gewoon. Volgens mij word je wapen er niet sterker van (stefan?) en heb je alleen increased bullet penetration en schiet je dus alleen makkelijker door muren etc. heen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2010 Het verbetert de penetratie door objecten. That's all :LO: Jordy heeft dus voor 100% gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 Onzin. UMP is overpowered, je kan kills maken van over heel de map bij wijze van spreken. Verder gebruik is bijna áltijd ACR, maar zelfs de korte 1vs1 duels win ik. Dropshots ftw. Zeker, en ''iedereen'' gebruikt het ook gewoon. Heb echt wel eens longshots gehad met dat ding wat ook een relatief lange afstand was voor een sniper. En dan longshots met 2 á 3 hitmarkers he. Echt ongelooflijk wat je met dat ding kunt.:huhu: EDIT: Wat ik dan wel raar vind aan dat FMJ gebeuren, bij damage komt er wel zo'n klein balkje bij. ;) Ook al weet ik dat Jordy gelijk heeft. Het wekt dus bij andere wel zo de indruk dat het ''beter'' wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 Die UMP is echt te goed ja, als je je best doet haal je daar wel lekkere scores mee. Als ik een beetje beter met die recoil kan omgaan stijgt me k/d ook meteen :P. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 Wanneer gaan jullie weer in een party als ik vragen mag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
True_Warrior Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 ik ga denk ik over 20 minuten ff. Ik zit nu ff TDM te spelen en heb wel lekkere scores als ik die n00btubers and MLC personen ontwijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 MLC? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 Massive Loser Corporation. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 Is dat een nieuwe term in CoD ofzo :cab: nog niet eerder gehoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
True_Warrior Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 Umm Marathon,Lightweight&Commando pro..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 Haha ja dat is wel gay. Sowieso dat je constant kunt rennen en al die perks zijn dikke troep ;e. Dat kan int echt toch ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 Ik wil ook nog wel eens spelen in groep, alleen heb ik het al twee weken ofzo niet meet gedaan. Hopen dat ik er nog wat van bak hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
the_tiger17 Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 Haha ja dat is wel gay. Sowieso dat je constant kunt rennen en al die perks zijn dikke troep ;e. Dat kan int echt toch ook niet. Ja, en 1 maal dood en je zou je spel nooit meer moeten kunnen spelen. Want in het echt gaat dat ook niet :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 Ja overdrijven is ook een kunst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2010 Maar de realiteit mag geen argument zijn Stefan, dat staat er zo enorm ver vanaf. Een Barrett .50 cal weegt zo'n 14kg, ga jij daar maar eens mee sprinten, springen, 360 maken en quickscopen met een headshot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 Ja je moet ergens een grens trekken inderdaad en bij dat soort zaken gaat bij mij geen wenkbrauw omhoog. Als iemand ergens wat instelt dat ineens een kogel meer damage doet dan dat ik met dezelfde gun schiet wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 [YOUTUBE][/YOUTUBE] :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
True_Warrior Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 Iemand die zometeen zin heeft om in een full party te spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 Ja hoor. Wat is je psn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten