Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Call of Duty

Stefan

Aanbevolen berichten

Dus betekent dat dan ook dat je vaker 4 bars hebt?

Ik heb namelijk laatste tijd echt alleen maar games met 3bars waar ik OF commando'd of gen00btubed wordt en dan krijg ik alleen maar hitmarkers als ik probeer te schieten.....

Euh ja, als je een open NAT hebt kun je een betere connectie zoeken met andere gamers, vaker verloopt dat potje dan ook soepeler als met een strict/mod. NAT. Echter ligt dat ook wel aan de host hoor, heeft hij een slechte internetverbinding zul je niet de hele tijd 4 bars hebben, kan je nog wel een open NAT hebben maar lag zul je sowieso in games als dit houden.;)

EDIT:

Ook hitmarkers zul je houden, een wapen heeft een bepaalde damage, een hitmarker geeft aan dat het schot raak was. Bij snipers heb je dus bijvoorbeeld heel vaak One-Shot kills.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja sorry hoor, maar hij kan ook gewoon zeggen dat ie dat filmpje al gezien heeft.

Je post 'm in twee populaire topics, dan kan je het verwachten.

Dat filmpje stond ook al in het dronkebroederstopic;)

Door hem gepost ja.

Wat wordt hier moeilijk gedaan? ;e Moeten we eerst een rondje langs het forum maken om te kijken of het filmpje al ergens is gepost? Doe toch normaal joh.

Hij post 'm zelf twee keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus jij ziet dit:

Waar wil je hem nog meer posten?

Als iets wat net zo 'niet lief is' als dit?

in je hol nou goed

Hij postte gewoon een kritische, maar toch een redelijk normale reactie.

Maar laten we maar weer ontopic gaan, als iemand er nog iets over wilt zeggen PM je maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites