Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Call of Duty

Stefan

Aanbevolen berichten

Inmiddels een 10-tal wins. Gaat prima. Maar ze zijn wel weer druk bezig de boel te verkloten. Servers zijn zo af en toe echt drama, snakeshot revolvers zijn zwaar OP en elke keer als er een update is lijkt het wel of de servers heelmaal

kapoet

gaan. Jammer. Duurt te lang nu voordat ze dat oplossen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het op zich wel leuk, maar als niet COD speler(ik denk dat veel uit oude COD's komt?) is er zoveel keus aan wapens etc dat ik totaal nog niet weet wat er allemaal is en welke wapens goed zijn en welke niet.

Niet alleen wapens overigens, ook van andere shit is er teveel keus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei The Saint:

Heb warzone sinds laatste update veel genegeerd. Het zit zo bomvol bugs dat het plezier er snel uit is. Veel Shoot the Ship gedaan. Na 4 potjes moet ik me iedere keer herpakken. Wat een tempo zit er in. 

Wel snakeshots er uit gehaald. Heeft veel te lang geduurd imo. Zowiezo maken ze er een potje van, vaak server problemen, updates die met 200kb per seconde downloaden. Beter doen ze er een tandje bij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een waardeloos seizoen is season 4. Hele essentie van Battle Royale is naar de klote met die events die ze geïntroduceerd hebben. 

Warzone TDM is een inspiratieloos goedhoudertje. 50 snipers vs 50 snipers ;e  

Nieuwe seizoen ook meteen openen met een 2x EXP weekend, alsof max level halen niet snel genoeg gaat op de normale manier...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Afgelopen weekend kon je dus het hele spel spelen. Zeg ik dat goed? Man, wat heerlijk joh. Die 6 vs 6 modes. Vol gas geven. Twijfel dan ook om het hele spel te kopen voor die 50 piek.

Ja. Ze gooien af en toe de multiplayer open zodat ook de spelers die alleen de Warzone download hebben alles kunnen spelen. 

Game modes zitten wel in een rotatie. Die 6vs6 is er niet altijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei neva:

Als ik had geweten dat warzone gratis was én je regelmatig gewoon multiplayer kon spelen had ik er nooit het volle pond voor betaald. 

Ik speel Warzone nu denk ik een half jaartje (sinds maart volgens mij) gratis en heb pas één keer die multiplayer gezien/gespeeld, namelijk afgelopen weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-6-2020 om 20:56 zei The Saint:

Op 24 april zijn ze daarmee begonnen, toen aangekondigd als eenmalige actie. 

Ik speel momenteel meer multiplayer dan Warzone. Ze hebben het naar mijn mening te verneukt momenteel.

Hier nog elke dag warzone. Vind het wel meevallen op zich. Wel lijkt het alsof ze sinds seizoen 4 weer moeite hebben om de cheaters er uit te gooien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Elsjorro1990:

Ik word wel doodmoe van die updates en dat ze het op de 1 of andere manier niet voor elkaar krijgen om dan een normale downloadsnelheid te fixen. Download gisteren gewoon met kb/s ipv mb/s. Dan wil je avondje gamen en valt dat weer in het water: teringzooi. 

Dacht dat ik de enige was met dit probleem. Daarom zet ik nu altijd samen met twee maten overdag de download alvast aan. Heb nooit last van traag internet maar bij mij staat er dan ineens 7 uur downloadtijd en bij vrienden nog geen uur. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Thierryvane:

Dacht dat ik de enige was met dit probleem. Daarom zet ik nu altijd samen met twee maten overdag de download alvast aan. Heb nooit last van traag internet maar bij mij staat er dan ineens 7 uur downloadtijd en bij vrienden nog geen uur. :cab:

Ja is eigenlijk sinds het begin van de Corona perikelen een probleem. Echt tenenkrommend. Zowiezo heeft Activision/blizzard daar altijd al problemen mee gehad. Die maken miljarden, maar weigeren iets aan de servers te doen.

mooiste voorbeeld daarvan was de launch van classic wow vorig jaar. Echt om te huilen. Zeg maar 15 jaar daarvoor breng je World of warcraft uit, nou die launch was 1 groot drama. Ik was er destijds bij als 14-jarige. Onspeelbaar de eerste paar weken. En dan bedoel ik echt onspeelbaar. Ben je 15 jaar verder, relaunch je de game. En wat denk je? Compleet onspeelbaar eerste paar week. Dan ben je toch niet goed? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog geen enkele multiplayer gespeeld die bij release vlekkeloos loopt. Of het nu een fps is of een mmo, eerste dagen of weken zijn altijd een rommeltje. 

Zouden ze nog een keer tijdstraffen invoeren om zo de spelers te straffen die een potje vroegtijdig verlaten? Met randoms eindig ik maar zelden met het hele team.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-7-2020 om 23:20 zei The Saint:

Ik heb nog geen enkele multiplayer gespeeld die bij release vlekkeloos loopt. Of het nu een fps is of een mmo, eerste dagen of weken zijn altijd een rommeltje. 

Zouden ze nog een keer tijdstraffen invoeren om zo de spelers te straffen die een potje vroegtijdig verlaten? Met randoms eindig ik maar zelden met het hele team.

Die ervaring heb ik totaaaal niet. Tot aan bo2 alle releases van cod altijd snachts opgehaald als dat om 12 uur kon, direct installeren en spelen. Bugs daargelaten natuurlijk. Dat is heel wat anders dan weken niet op een normale manier kunnen connecten of in een wachtrij te komen van paar uur.

kom echt ongelofelijk veel cheaters tegen weer trouwens. Het lijkt echt alsof ze dat niet onder controle krijgen. Gisteren 4/5 keer achter elkaar door aimbot er uit gegooid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die cheaters verpesten zo langzamerhand het spel. Snap niet dat ze dat niet onder controle krijgen. Video’s online van streamers die met hackers in gesprek gaan en er dan achter komen dat ze dat al 4-5 maand doen zonder gebanned te worden. Dan ben je wel een poepbedrijf hoor. Komen gemiddeld in 30% van de potjes cheaters tegen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speel nog steeds vrij vaak. Inmiddels bijna iets van 30 wins. Cheaters lojken ook weer iets minder te worden.

al blijft het vreemd om te zien dat op die scorelijst er gewoon in de top 10 van de wereld gewoon 2/3 cheaters staan die nog steeds geen ban te pakken hebben.

Enige wat ze nog moeten aanpakken: bij elke update sluipt er weer een foutje in en is er weer iets “broken”

eerst waren het de snakeshots, toen de grau, toen de bruen ( gewoon 2 maand lang) daarna de Shotgun op de famas wat vanaf 50 meter een one shot was, origin nog steeds compleet boeken en nu zijn het die dragon breath kogels.

er is steeds wel iets wat zwaar overpowered is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spelen het nog steeds vrij regelmatig. Inmiddels iets van 40+ wins. 

Blif me wel verbazen over het feit dat er zo weinig aan cheaters wordt gedaan en dat ze bij elke update weer iets kapot maken. Is het niet een wapen die zwaar overpowered is, dan zitten er wel allerlei glitches in. Om te janken.

Zeker die cheaters zijn echt om te janken. Kijk je in de top rankings, dan zie je daar soms gasten staan met K/D ratio van 20/30. Je kunt toch standaard alles boven de 10 gewoon een ban geven en voor de toppers die daadwerkelijk zulke ratings halen, meer maatwerk leveren? Al twijfel ik of er daadwerkelijk legit mensen zijn die dat soort ratings halen met skills. Zelfs de absolute top zoals Huskkers zit op een kd van 8 oid? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites