Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Call of Duty

Stefan

Aanbevolen berichten

Als je een playstation hebt kan je met de share knop volgens mij de laatste 20minuten terugkijken.

Ja ik denk niet dat ik 'm nog terug kan kijken, heb daarna nog heel veel potjes gespeeld. Zat wel samen met een vriend te spelen en ik was ook die Heroic Award of iets dergelijks. Ik ging helemaal stuk omdat ik totaal niet kan snipen :huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speelt iemand ook levels? Of alleen online. Probeer echt al tijdje bepaald level te halen maar krijg het niet voor elkaar.

Gaat erom dat je die trein moet tegenhouden. Moet je eerst zon plein neerschieten maar als ze je door hebben, heb je nog bepaalde tijd. Eerste mannetje krijg ik dood zonder geluid te maken, maar daarna is het snel klaar. Drama

Iemand tips of alleen maar online hier verder?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speelt iemand ook levels? Of alleen online. Probeer echt al tijdje bepaald level te halen maar krijg het niet voor elkaar.

Gaat erom dat je die trein moet tegenhouden. Moet je eerst zon plein neerschieten maar als ze je door hebben, heb je nog bepaalde tijd. Eerste mannetje krijg ik dood zonder geluid te maken, maar daarna is het snel klaar. Drama

Iemand tips of alleen maar online hier verder?

Je moet dat eerste mannetje niet doodschieten, maar er langs sluipen tot je bij die woning bent waar je doorheen moet. Zorgen dat je daar een mannetje doodmaakt. Zodra je dat gedaan hebt worden de rest van die Duitsers wakker en is het knallen maar. Dan ben je op tijd om die trein te stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet dat eerste mannetje niet doodschieten, maar er langs sluipen tot je bij die woning bent waar je doorheen moet. Zorgen dat je daar een mannetje doodmaakt. Zodra je dat gedaan hebt worden de rest van die Duitsers wakker en is het knallen maar. Dan ben je op tijd om die trein te stoppen.

Thqs, had inmiddels ook gekeken op yt( wist niet dat het daar stond joh hehe) maar toen inderdaad gelukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo prestige 1 is gehaald. Blijkbaar hebben ze vanaf launch de dubbel xp er op gehad.. dan zal het nu wel een stuk slomer gaan.

Vanaf welk level ben je prestige? Ik zit nu op 34 ofzo. Maar man man wat een tijd kost het. Speel mezelf helemaal scheel met War maar lastig allemaal hoor. Al eens Zombies gespeeld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanaf welk level ben je prestige? Ik zit nu op 34 ofzo. Maar man man wat een tijd kost het. Speel mezelf helemaal scheel met War maar lastig allemaal hoor. Al eens Zombies gespeeld?

Level 55 door en dan kun je prestigen. Nee, zombies is vooral leuk met meerder mensen en tot nu toe hebben mijn maten nog geen cod gehaald. War heb ik ook niet veel gespeeld, vooral tdm en kill confirmed. Krijg je snel veel xp mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joery beest _O_ Jij speelt dit ook al zie ik, bevindingen? ;)

Ja speel ook. Niet zoveel aangezien ik bijna geen tijd meer heb. Vind de game wel lekker hoor, servers zijn bij mijn nog wel steeds verrot. Wordt constant uit potjes gesmeten enzo.;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enige jammere is en blijft dat er altijd een hoop noobs/campers zitten. Of mensen die gaan snipen in Kill Confirmed :cab:

Blijf je altijd houden met een boots on the ground. Mensen gaan skillgap compenseren met campgedrag. Gewoon wat rustiger spelen en hoekjes zoomed in voorbij lopen. Dan knal je ze 2/3 keer af en zijn ze of weg of gaan ze toch maar stoppen met camper.

gister een keiharde war game gehad. Iets van 65 kills ofzo totaal. Die map waar je met 3 tanks begint. Ze kwamen niet verder dan het laatste stuk en dan niet voorbij 20%. Constant triple kills etc. Echt sick potje. Ze moeten dat leveren wel wat sneller maken zeg. Heb al iets van 3200 kills en ben nog steeds “maar” lvl 35 Opweg naar prestige 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwa, in eerste instantie vond ik het een prima spelletje. Vind er geen maps echt uitspringen maar een stuk minder 'statisch' qua mogelijke routes dan vorige COD's dus dat is positief. Maar man, zie hier killcams enzo. Krijg ik zelf 5 hitmarks te zien, word ik 2x geraakt en dood. Zie ik die killcam. Raak ik hem daar maar 1x.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites