Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Call of Duty

Stefan

Aanbevolen berichten

Ken er maar een paar van. Die ik niet ken tuben dan wss.

@Mathi, zou logisch zijn als we die ene samen kopen, dan dat we deze samen kopen. Zijn we beide evenveel kwijt..

edit2; Dan geloof je t niet Mathi:-D Moet jij weten.

Daarom leave ik ook telkens weer. Wordt echt gek van die kerels. Zwaar irritant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe was echt grappig vanavond. Ik ging 3 mensen in party deden we team tactital, 4 tegen 4 SnD. Moesten we tegen 4 Belgen en er werd met headset afgesproken dat we gingen quickscopen. Toen vonden zij dat wij niet goed quickscopeden ofzo en toen gingen zij met RPG's schieten enzo. Naja hele tijd een discussie en zij vet moeilijk doen, wilden ze tegen ons in private match quickscopen. Verdere afspraken waren geen stun/flash en als de tegenstander nog maar 1 iemand had, moest je eerst een 360 maken om te mogen killen. Dus ja, wij doen dat allemaal, 12-1 voor (SnD) :mrgy: Toen moesten 2 mensen bij ons gaan, dus 2 tegen 4, werd het nog 15-3. Toen gingen ze zwaar zielig doen met AT4/Riot/RPG enzo. Toen hadden ze geen grote bek meer. Oja, ik had topscore (d)Daarna kwamen weer 2 mensen en gingen we in Rust quickscopen (zonder de zielige Belgen). Ging ook weer erg lekker :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites