Mvdv Geplaatst 9 september 2010 Share Geplaatst 9 september 2010 Net een lekker potje domination gespeeld met Mark. Ik had chopper en een eindscore van 30-6, ik had nuke gehad als ik em had ingesteld. Ik had potje daarvoor Chopper, had 22 streak :) Weet niet of jullie Border Patrol kennen? Misschien ook eens leuk om te proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 9 september 2010 Share Geplaatst 9 september 2010 @Agger Je hebt cod mw2 toch al? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 september 2010 Share Geplaatst 9 september 2010 Ja, ik heb een (tweeling)broer en mijn hadden PS3 om de week. Alleen vanaf morgen hebben we beide PS3 en willen we beide COD weet je :-D edit; en noem me maar Thijs hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 9 september 2010 Share Geplaatst 9 september 2010 iemand zo nog op 360 SnD? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 9 september 2010 Share Geplaatst 9 september 2010 Ja, ik heb een (tweeling)broer en mijn hadden PS3 om de week. Alleen vanaf morgen hebben we beide PS3 en willen we beide COD weet je :-D edit; en noem me maar Thijs hoor. Waarom koopt je broer dan het spel niet? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 september 2010 Share Geplaatst 9 september 2010 Thijs, wat is dat voor clan waar jij in zit man? :cab: Werd alleen maar getubed en gecommaned ( ofzo). :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 september 2010 Share Geplaatst 9 september 2010 Ken er maar een paar van. Die ik niet ken tuben dan wss. @Mathi, zou logisch zijn als we die ene samen kopen, dan dat we deze samen kopen. Zijn we beide evenveel kwijt.. edit2; Dan geloof je t niet Mathi:-D Moet jij weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 9 september 2010 Share Geplaatst 9 september 2010 Ken er maar een paar van. Die ik niet ken tuben dan wss. Zou ik ook zeggen. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 9 september 2010 Share Geplaatst 9 september 2010 Elk voordeel heeft zijn nadeel en elk nadeel heeft zijn voordeel.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 september 2010 Share Geplaatst 10 september 2010 Ken er maar een paar van. Die ik niet ken tuben dan wss. @Mathi, zou logisch zijn als we die ene samen kopen, dan dat we deze samen kopen. Zijn we beide evenveel kwijt.. edit2; Dan geloof je t niet Mathi:-D Moet jij weten. Daarom leave ik ook telkens weer. Wordt echt gek van die kerels. Zwaar irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 september 2010 Share Geplaatst 10 september 2010 Hehe was echt grappig vanavond. Ik ging 3 mensen in party deden we team tactital, 4 tegen 4 SnD. Moesten we tegen 4 Belgen en er werd met headset afgesproken dat we gingen quickscopen. Toen vonden zij dat wij niet goed quickscopeden ofzo en toen gingen zij met RPG's schieten enzo. Naja hele tijd een discussie en zij vet moeilijk doen, wilden ze tegen ons in private match quickscopen. Verdere afspraken waren geen stun/flash en als de tegenstander nog maar 1 iemand had, moest je eerst een 360 maken om te mogen killen. Dus ja, wij doen dat allemaal, 12-1 voor (SnD) :mrgy: Toen moesten 2 mensen bij ons gaan, dus 2 tegen 4, werd het nog 15-3. Toen gingen ze zwaar zielig doen met AT4/Riot/RPG enzo. Toen hadden ze geen grote bek meer. Oja, ik had topscore (d)Daarna kwamen weer 2 mensen en gingen we in Rust quickscopen (zonder de zielige Belgen). Ging ook weer erg lekker :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Haha, net 103 kills in een headquarters potje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Omg, knife net iemand, hitmarker ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Ik ben daarstraks eens beginnen rushen. Een hel voor mn k/d, maar wel ziek veel fun :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Zou ik ook zeggen. ;) Jij bent Vaporiz toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Ja. Gvd, spel is soms niet meer te doen... Ga ik ff domination doen. Iemand met zn fucking tube en OMA.. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Ik speel nooit Domination eigenlijks. Op de 1 of andere manier ga ik daar veel meer dood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Jij bent Vaporiz toch? Jazeker. :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Domination is idd noobtubehell. Speel altijd Search, tenzij ik een grote party ga doen met 9 mensen. Dan lekker Ground War. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Gewoon barebones, daar zitten niet zoveel tubers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Domination is idd noobtubehell. Speel altijd Search, tenzij ik een grote party ga doen met 9 mensen. Dan lekker Ground War. En dat heb ik geweten. :P Ik doe meestal Search of Barebones ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Barebones vind ik niks. Mijn bedoeling is om zoveel mogelijk kills te maken dus met killstreaks. Anders vind ik het zo nutteloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Net na 5 minuten alweer gestopt met CoD. Vind het steeds minder worden, dus het wordt echt tijd voor Black Ops. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 september 2010 Share Geplaatst 14 september 2010 Doe mee aan een Quickscope toernooi op SG. Zal wel niks worden maar wie weet kom ik een eind. :P Al kan ik hier op MU ook wel betere dan mij noemen. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 14 september 2010 Share Geplaatst 14 september 2010 Doe mee aan een Quickscope toernooi op SG. Zal wel niks worden maar wie weet kom ik een eind. :P Al kan ik hier op MU ook wel betere dan mij noemen. :m: SG? Ik wil wel meedoen als het kan:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten