Mouko Geplaatst 6 september 2010 Share Geplaatst 6 september 2010 Jup, gaat lekker zo. Dat bedoel ik. :) Ik kreeg gisteren met een predator missle (:cab:, hoe de neuk heet dat?) 800 punten. Multi-kill, ik dacht dat ik 8 man dood had gemaakt (kan ook niet als je maar maximaal 6 tegenstanders heb met Team Deathmatch). Bleken het er 4 te zijn, maar dat ranken gaat behoorlijk snel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 6 september 2010 Share Geplaatst 6 september 2010 Dat bedoel ik. :) Ik kreeg gisteren met een predator missle (:cab:, hoe de neuk heet dat?) 800 punten. Multi-kill, ik dacht dat ik 8 man dood had gemaakt (kan ook niet als je maar maximaal 6 tegenstanders heb met Team Deathmatch). Bleken het er 4 te zijn, maar dat ranken gaat behoorlijk snel. Ja ik ben in 1 weekend van 51 naar 61 gegaan, maar ik speel niet zo heel veel.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 6 september 2010 Share Geplaatst 6 september 2010 Dan moet ik eigenlijk ook weer eens gaan spelen, alleen vanavond weinig tijd met Joran vd sloot en trainen :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 6 september 2010 Share Geplaatst 6 september 2010 Ja ik ben in 1 weekend van 51 naar 61 gegaan, maar ik speel niet zo heel veel.:) Ik ben gisteren van 53 naar 56 gegaan ofzo, dus ik heb het nog rustiger aangedaan. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanchez. Geplaatst 6 september 2010 Share Geplaatst 6 september 2010 Ik kan niet eens herinneren hoe MW2 single player afliep, vond 'em minder goed dan COD1, 2 en 4. Wel leuke momenten, maar het verhaal was poep en vrij kort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 6 september 2010 Share Geplaatst 6 september 2010 met search en destroy minimaal 15.000 xp per potje :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 6 september 2010 Share Geplaatst 6 september 2010 Geniaal verhaal... Ssst you idiot. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 6 september 2010 Share Geplaatst 6 september 2010 Deze middag bizar veel hitmarkers met mijn Intervention.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanchez. Geplaatst 6 september 2010 Share Geplaatst 6 september 2010 Geniaal verhaal... Ssst you idiot. :P Er zitten meer gaten in het verhaal dan in een stukje gatenkaas :p Bijvoorbeeld, je schiet iedereen neer in het vliegveld, je wordt neer geschoten en Rusland legt de schuld op Amerika omdat ze een dode CIA agent hebben gevonden met een kogel in z'n kop. Hmm, niet raar ofzo dat iemand dood daar ligt? Ze hebben natuurlijk ook geen fuckin' camera's in het vliegveld?! Die gasten droegen niet eens maskers en Makarov is een internationaal bekende dude volgens het verhaal daarvoor, dus men had hem makkelijk kunnen identificeren op camera ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 september 2010 Share Geplaatst 6 september 2010 Door Double XP van 37 naar 42 gegaan. :P Heb meer private matches gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 6 september 2010 Share Geplaatst 6 september 2010 Hehe Justin, daarnet ging ik redelijk goed in die Barebones hééé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 september 2010 Share Geplaatst 6 september 2010 Ja best wel. Je had meer kills als mij iig, maar ook meer deads. :P Sowieso veel chiller om te sniperen in Barebones dan normaal FFA of TDM. Je hoeft geen rekening te hoduen met enemy air support enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 6 september 2010 Share Geplaatst 6 september 2010 23-13 had ik toen :p Daarna was 't in Subbase maar daar sniperde bijna iedereen ook maar liep 1 iemand met zn vector rond ;e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 6 september 2010 Share Geplaatst 6 september 2010 Net heerlijk potje Demolition gehad in Storm. 3 rondes, 4 keer de targets destroyed. Daarnaast ook iets van 8-10 keer de bomb geplant maar dat ie werd defused, en ook iets van 6 keer zelf een bomb defused. Daarnaast ook een score van 50-40 ofzo. Dit in combinatie met dubbele XP maakt een zeer mooi potje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 8 september 2010 Share Geplaatst 8 september 2010 Xbox'ers quickscopen vanmiddag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 8 september 2010 Share Geplaatst 8 september 2010 Ik heb net voor de Scar-H het zilveren embleem (1000 kills) geunlocked. Hoeveel headshots moet ik er maken voor een gouden embleem, ook 1000? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 8 september 2010 Share Geplaatst 8 september 2010 Embleem is 500 headshots per wapen. Wil je een gouden titel, wat ook kan, is het wel 1000. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaAlkmaar Geplaatst 8 september 2010 Share Geplaatst 8 september 2010 Wie nu Quickscopen XBOX? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 8 september 2010 Share Geplaatst 8 september 2010 Wat is het soms toch ook een grafspel ;e Had net een Harrier, hoor ik hem schieten voor mijn 11 kilstreak, en ja hoor, het is weer zover met die host gedoe ;e;e;e einde potje :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 8 september 2010 Share Geplaatst 8 september 2010 Wie nu Quickscopen XBOX? Prima, ben je een goede host? Voeg me maar ff toe: ITz NGR ELEANOR :checkit: Edit: Heb al een lobby aangemaakt enzo, join m'n party maar.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 september 2010 Share Geplaatst 8 september 2010 Vandaag met Maxxiem en daarna Ivo SnD gedaan. Af en toe wel wat lekkere potjes gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaAlkmaar Geplaatst 8 september 2010 Share Geplaatst 8 september 2010 Sorry Rob moest onverwachts naar de winkel daarna eten :(. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 9 september 2010 Share Geplaatst 9 september 2010 Ah oké. Tot 'n volgende keer dan. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 9 september 2010 Share Geplaatst 9 september 2010 Net een lekker potje domination gespeeld met Mark. Ik had chopper en een eindscore van 30-6, ik had nuke gehad als ik em had ingesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 september 2010 Share Geplaatst 9 september 2010 Mmm, ben aant zoeken naar een tweedehands in Groningen voor een leuk prijsje, echter is hij amper tweedehands verkrijgbaar. Enige die ik kan vinden is Game Mania voor 50. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten