Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Call of Duty

Stefan

Aanbevolen berichten

Jup, gaat lekker zo.

Dat bedoel ik. :) Ik kreeg gisteren met een predator missle (:cab:, hoe de neuk heet dat?) 800 punten. Multi-kill, ik dacht dat ik 8 man dood had gemaakt (kan ook niet als je maar maximaal 6 tegenstanders heb met Team Deathmatch). Bleken het er 4 te zijn, maar dat ranken gaat behoorlijk snel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat bedoel ik. :) Ik kreeg gisteren met een predator missle (:cab:, hoe de neuk heet dat?) 800 punten. Multi-kill, ik dacht dat ik 8 man dood had gemaakt (kan ook niet als je maar maximaal 6 tegenstanders heb met Team Deathmatch). Bleken het er 4 te zijn, maar dat ranken gaat behoorlijk snel.

Ja ik ben in 1 weekend van 51 naar 61 gegaan, maar ik speel niet zo heel veel.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geniaal verhaal... Ssst you idiot. :P

Er zitten meer gaten in het verhaal dan in een stukje gatenkaas :p Bijvoorbeeld, je schiet iedereen neer in het vliegveld, je wordt neer geschoten en Rusland legt de schuld op Amerika omdat ze een dode CIA agent hebben gevonden met een kogel in z'n kop. Hmm, niet raar ofzo dat iemand dood daar ligt? Ze hebben natuurlijk ook geen fuckin' camera's in het vliegveld?! Die gasten droegen niet eens maskers en Makarov is een internationaal bekende dude volgens het verhaal daarvoor, dus men had hem makkelijk kunnen identificeren op camera ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net heerlijk potje Demolition gehad in Storm. 3 rondes, 4 keer de targets destroyed. Daarnaast ook iets van 8-10 keer de bomb geplant maar dat ie werd defused, en ook iets van 6 keer zelf een bomb defused. Daarnaast ook een score van 50-40 ofzo. Dit in combinatie met dubbele XP maakt een zeer mooi potje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites